کاربران آیفون به‌زودی قادر به نمایش صفحه گوشی خود بر روی لپ‌تاپ‌های دل خواهند بود

به گزارش بلومبرگ، شرکت دل با به کارگیری ترفند جدیدی امیدوار است لپ‌تاپ‌های بیشتری به کاربران آیفون بفروشد. این شرکت هفته گذشته اعلام کرد که نرم‌افزاری را توسعه داده که به کاربران لپ‌تاپ‌های دل اجازه خواهد داد تا صفحه‌نمایش آیفون خود را بر روی لپ‌تاپ، میرور (mirror) کنند. لپ‌تاپ‌های دل از سال 2018 قادر به نمایش دادن صفحه گوشی‌های اندرویدی بوده‌اند و به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار Mobile Connect، قابلیت مذکور را برای هندست‌های iOS هم فراهم خواهد کرد.

با نصب این نرم‌افزار بر روی یک لپ‌تاپ دل، کاربران آیفون خواهند توانست فایل‌هایی مانند عکس و فیلم را از گوشی به لپ‌تاپ درگ کنند. مدل‌های دل که با این قابلیت سازگار هستند شامل لپ‌تاپ‌های XPS ،Inspiron ،Vostro و Alienware می‌شود که ویندور 10 را بر روی خود اجرا می‌کنند. به‌علاوه، کاربران آیفون مجبور خواهند بود که اپلیکیشن خاصی را از اپ استور دانلود کنند.

در حال‌حاضر، کاربران آیفون می‌توانند از نرم‌افزار Mobile Connect برای دریافت نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها بر روی یک لپ‌تاپ دل سازگار استفاده نمایند. دل می‌گوید که در مجموع ۱۵۰ میلیون تماس و پیام از طریق نرم‌افزار ارسال شده که ۵۰ درصد آن‌ها از طریق یک دستگاه iOS بوده است.

نکته تناقض‌آمیز اینجاست که اپل با اینکه اجازه یکپارچه‌سازی بین کامپیوتر مک و آیفون را برای کارهای خاصی مانند انتقال فایل، ارسال پیام و تماس‌های تلفنی می‌دهد، اما اجازه میرور کردن آیفون را بر روی مک نمی‌دهد. دل امیدوار است که با ارایه این قابلیت، در حالیکه مک‌بوک‌ها فاقد آن هستند، بتواند لپ‌تاپ‌های جدید بیشتری را به کاربران آیفون بفروشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH