سامسونگ نزدیک به نیم میلیون گلکسی فولد فروخته است

همانطور که می‌دانید گوشی تاشو و گران‌قیمت گلکسی فولد سامسونگ بعد از مشکلات به‌وجودآمده، بالاخره در ماه سپتامبر سال 2019 در آمریکا و سایر نقاط دنیا عرضه شد. این هفته یکی از مدیران سامسونگ گفت که تعداد فروش‌های گلکسی فولد در سال گذشته بین ۴۰۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰۰ دستگاه در سراسر دنیا بوده است. این اعداد ظاهرا همان چیزی است که شرکت برای فروش اولین گوشی تاشو خود پیش‌بینی کرده بود.

تعداد فروش‌های گلکسی فولد این هفته توسط Koh Dong-jin، رییس و مدیر اجرایی واحد ارتباطات موبایلی و IT سامسونگ، فاش شد. براساس یک رسانه کره‌ای، Koh Dong-jin این اظهارات را در جریان نمایشگاه 2020 Consumer Electronics Show در لاس وگاس آمریکا بیان کرده است. در ماه دسامبر 2019، Young Sohn رییس سامسونگ الکترونیکس گفته بود که تعداد فروش گلکسی فولد به یک میلیون دستگاه رسیده است، اما این آمار بلافاصله توسط شرکت تکذیب شد.

گلکسی فولد

گلکسی فولد در ابتدا قرار بود در اواخر آوریل 2019 عرضه شود، اما مشکلات مربوط به نمایشگر و لولای منعطف دستگاه باعث به تعویق افتادن عرضه آن تا ماه سپتامبر شد. البته باید به این نکته اشاره کنیم که برچسب قیمت ۲۰۰۰ دلاری گوشی، در کنار دسترسی محدود به گلکسی فولد، دلایلی هستند که سامسونگ برآوردهای خود درباره تعداد فروش آن را پایین نگه داشته است.

براساس شایعات موجود، سامسونگ دومین گوشی تاشو خود را در اوایل سال 2020 معرفی خواهد کرد. انتظار می‌رود که گلکسی فولد 2 دارای طراحی یک فلیپ‌فون صدفی‌شکل شبیه موتورولا ریزر 2020 باشد. این هفته گزارش جدید ولی تاییدنشده‌ای ادعا کرد که فولد 2 از پردازنده قدیمی‌تر اسنپ‌دراگون 855 بهره خواهد برد. استفاده از یک چیپست تقریبا یک ساله در داخل گلکسی فولد 2 ممکن است باعث ارزان‌تر شدن آن نسبت به مدل فعلی فولد شود.

انتظار می‌رود که سامسونک گلکسی فولد 2 را رسما در تاریخ 11 فوریه در رویداد آنپک خود معرفی کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH