فروش اپل در چین

افزایش میزان فروش آیفون‌های اپل در بازار چین نسبت به سال 2018

به گزارش خبرگزاری بلومبرگ، میزان فروش شرکت اپل در چین نسبت به سال 2018 حدود 19 درصد (18.7 درصد) افزایش یافته است. اطلاعات موجود در این گزارش توسط آکادمی اطلاعات و ارتباطات چین (CAICT) جمع‌آوری شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده، شرکت اپل 3.18 میلیون واحد از اسمارتفون‌های خود را در بازار وسیع چین به فروش رسانده است. پیش از این نیز اپل در بازه زمانی بین ماه سپتامبر تا اکتبر، رشد 6 درصدی فروش اسمارتفون‌های خود را در بازار چینی‌ها شاهد بود.

پس از ایالات متحده آمریکا، چین به عنوان دومین بازار بزرگ کوپرتینو‌نشین‌ها در نظر گرفته می‌شود. این شرکت با وجود کاهش تقاضا برای محصولات خود در این منطقه، فروش خوبی را قبل از شروع فصل تعطیلات چینی‌ها تجربه کرد. طبق آمار فروش، هندست آیفون 11 عامل اصلی افزایش میزان فروش اپلی‌ها بود.

علاوه‌بر این، گزارش مذکور نشان می‌دهد که 389 میلیون واحد اسمارتفون در سال 2019 به مشتریان چینی فروخته شده است که 13 میلیون واحد آن‌ها از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. با نگاهی به چشم‌انداز آینده، انتظار می‌رود که با افزایش انواع اسمارتفون‌های 5G سایر برند‌ها، تقاضاها برای تلفن‌های اپل کاهش یابد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH