شیائومی Mi Band 5 به یک نمایشگر بزرگتر و اتصال NFC جهانی مجهز است

ساعت‌های هوشمند سری Mi Band شیائومی سال‌هاست که جزو محبوب‌ترین پوشیدنی‌های بازار هستند. دلیل آن هم این است که این دستگاه‌ها دارای قابلیت‌های پایش سلامت و فیتنس فوق‌العاده‌ای در ازای قیمت بسیار پایین هستند. یکی از مدل‌های این سری، Mi Band 4 است که در آمازون قیمتی حدود ۳۴ دلار دارد. حالا یک گزارش جدید اما تاییدنشده ادعا می‌کند که اواسط امسال شاهد معرفی مدل جدید Mi Band 5 خواهیم بود که به نظر می‌رسد دارای ارتقاهای سخت‌افزاری خوبی خواهد بود.

به گزارش وب‌سایت Tizenhelp، ساعت هوشمند شیائومی Mi Band 5 مجهز به یک نمایشگر رنگی بزرگتر ۱.۲ اینچی AMOLED خواهد بود. این سایز، در مقایسه با صفحه ۰.۹۵ اینچی Mi Band 4، افزایش بزرگی محسوب می‌شود. گزارش همچنین ادعا کرده است که نمایشگر شیائومی Mi Band 5، کنتراست بالایی خواهد داشت و در محیط‌های بیرون بهتر دیده خواهد شد.

طبق گزارش، ویژگی مهم دیگری که قرار است به Mi Band 5 اضافه شود، پشتیبانی از اتصال NFC جهانی است. مدل‌های Mi Band 3 و 4 Mi Band هم دارای قابلیت NFC بودند، اما فقط در داخل کشور چین قابل استفاده بود. این مدل‌ها از سیستم Mi Pay خود شرکت هم پشتیبانی می‌کردند. اما اگر قابلیت NFC مدل Mi Band 5 جهانی باشد، در این صورت می‌توان از آن برای سیستم‌های پرداخت هوشمندی مانند گوگل پی استفاده کرد.

گزارش همچنین ادعا کرده است که Mi Band 5 در چین قیمتی برابر ۱۷۹ یوان خواهد داشت و در ماه ژوئن عرضه خواهد شد. این قیمت در آمریکا چیزی حدود ۲۶ دلار می‌شود. البته قیمت نهایی آن در آمریکا ممکن است کمی بیشتر از این رقم باشد.

به خاطر داشته باشید که ادعاهای این گزارش هنوز توسط شیائومی تایید نشده است، بنابراین با احتیاط باید با آن رفتار کرد. به این حال، به نظر می رسد که شیائومی Mi Band 5 می‌تواند ساعت‌های هوشمند پایش سلامت و فیتنس این شرکت را به یک سطح جدیدی ارتقا دهد؛ در حالیکه همچنان قیمت پایینی خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH