رندر جدید هواوی P40 با 5 دوربین منتشر شد

نخستین رندرهای هواوی P40 متاسفانه تیره بودند، اما حالا رندر جدیدی منتشر شده که تصویر واضحی از این گوشی نشان می‌دهد. همانطور که ملاحظه می‌کنید، یک دوربین سه‌گانه در داخل یک ماژول مستطیلی‌شکل در بالا سمت چپ پشت دستگاه وجود دارد؛ طراحی‌ای که ظاهرا در همه پرچمداران سال 2020 خواهیم دید. در جلوی دستگاه هم شاهد یک صفحه‌نمایش تخت با یک حفره دانه‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی دوگانه هستیم. اندازه نمایشگر هم احتمالا ۶.۱ یا ۶.۲ اینچ خواهد بود.

به‌غیر از این‌ها، جزییات بیشتری درباره P40 وجود ندارد، اما شایعات موجود ادعا می‌کنند که در پشت گوشی یک دوربین اصلی و یک دوربین اولتراواید به‌اضافه یک سنسور سه‌بعدی مدت زمان پرواز (ToF) وجود خواهد داشت. با این‌حال، اگر نوشته پایین دوربین‌ها صحت داشته باشد (همانطور که در رندر دیده می‌شود)، دوربین سوم در واقع یک لنز تله‌فوتو ۸۰ میلیمتری (زوم 3x) خواهد بود. دوربین سلفی هم شامل لنزهای اصلی و اولتراواید است.

اما خبر بد اینکه P40 ظاهرا جک هدفون ۳.۵ میلیمتری ندارد (P30 در لبه پایینی خود داشت). این رندر البته نمای بالای P40 را نشان نمی‌دهد، اما جک‌ها معمولا به علت داشتن دندانه‌های کوچک در اطرافشان، حتی از نماهای کناری هم قابل‌رویت هستند.

هواوی P40 مجهز به چیپست کایرین 990 (احتمالا نسخه 5G آن) خواهد بود و اندروید 10 را به‌همراه سرویس‌های موبایلی هواوی (به جای سرویس‌های گوگل) بر روی خود خواهد داشت. P40 و P40 پرو در ماه مارس امسال رونمایی خواهند شد و انتظار می‌رود که کاملا متفاوت از هم باشند. مدل پرو احتمالا دو دوربین بیشتر در پشت و یک نمایشگر با انحنای چهارطرفه خواهد داشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH