تصاویر گوشی جدید برند پوکو با نام پوکوفون F2 لایت منتشر شد

پوکو در تدارک معرفی نخستین گوشی‌های خود تحت‌عنوان یک برند مستقل است و این هندست‌ها پوکوفون F2 نامگذاری خواهند شد. ظاهرا سری پوکوفون F2 شامل چندین هندست خواهد بود؛ چرا که اطلاعات اخیرا لو رفته از وجود حداقل 2 مدل مختلف با اسامی پوکوفون F2 و F2 لایت حکایت دارند. با این‌حال چنین شایعاتی تنها اطلاعات لو رفته پیرامون سری پوکوفون F2 محسوب نمی‌شوند.

اخیرا یک کانال یوتیوبی با نام RevAtlas، ایمیلی در خصوص گوشی پوکوفون F2 لایت به‌همراه 3 تصویر و برخی مشخصات ابتدایی آن را دریافت نموده است. ظاهرا توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 765G همراه با 6 گیگابایت حافظه رم تامین خواهد شد. همچنین باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی و یک دوربین با رزولوشن بالا سایر امکانات این هندست را تشکیل می‌دهند؛ با این‌حال به هیچ‌گونه جزئیات بیش‌تری پیرامون دستگاه اشاره نشده است.

تصاویر احتمالی پوکوفون F2 لایت

اسمارت‌فون ردمی K30 5G نیز مجهز به تراشه اسنپ‌دراگون 765G است؛ لذا به‌کارگیری چنین تراشه‌ای برای یک مدل لایت چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد؛ خصوصا زمانی‌که سایر اطلاعات لو رفته را نیز مدنظر قرار دهیم.

پوکو پیش‌تر درخواست صدور تاییدیه برای هندستی با شماره مدل M1912G8BI را ارایه نمود. این دستگاه همان ورژن 4G اسمارت‌فون ردمی K30 با تراشه اسنپ‌دراگون 730G است. در صورت عرضه مدل لایت، به‌کارگیری تراشه اسنپ‌دراگون 730G در این هندست نسبت به عرضه یک گوشی 5G با تراشه جدیدتر، محتمل‌تر خواهد بود.

بعلاوه گوشی به نمایش گذاشته شده در تصاویر فوق بر خلاف هر 2 مدل سری K30 در عوض استفاده از نمایشگری با حفره دوگانه از یک ناچ قطره‌ای شکل جهت استقرار دوربین سلفی بهره می‌گیرد. مدل‌های مشابه معمولا از جنبه سخت‌افزاری تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند.

به هرحال بر اساس ایمیل دریافتی قرار است برند پوکو امسال از 3 دستگاه جدید رونمایی کند. این محصولات بر پایه مدل‌های Mi (با نیم‌نگاهی به خانواده K30) تولید خواهند شد. هنوز روشن نیست که آیا سومین مدل این خانواده، یک محصول پرچم‌دار خواهد بود یا خیر (شیائومی احتمالا بر روی یک گوشی با تراشه اسنپ‌دراگون 865 کار می‌کند).

سال گذشته شایعاتی مطرح شد که شیائومی سری ردمی K20 خود را مجددا با نامی جدید یعنی پوکوفون F2 در برخی بازارها عرضه خواهد کرد. با این‌حال چنین سناریویی عملی نشد. ردمی K20 تحت‌عنوان Mi 9T در برخی مناطق عرضه شد. نهایتا توصیه می‌شود که به صحت و سقم چنین شایعاتی با دیده تردید نگاه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH