با رئیس جدید واحد موبایل سامسونگ آشنا شوید

سامسونگ طبق روال سال‌های گذشته، تغییرات سالانه مدیران خود را این ماه انجام داد و حالا واحد موبایل این شرکت، که مسئول همه گوشی‌های گلکسی و پوشیدنی‌های آن است، یک رئیس جدید دارد. این شخص که Roh Tae-moon نام دارد، با ۵۱ سال سن، جوان‌ترین رئیسی است که واحد موبایل سامسونگ تابه‌حال به خود دیده است و از این به بعد، نفر دوم شرکت بعد از دی‌جی کُه، مدیر اجرایی سامسونگ، خواهد بود.

در حالیکه ساختار و روابط بین کُه و Roh به همین شکل باقی خواهد ماند، اما رئیس جدید برای این منظور انتخاب شده تا برای مقابله با هواوی و رشد سریع آن در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند تدابیری بیندیشد. بد نیست بدانید که Roh، نقش اساسی در احیای سری گلکسی A شرکت داشته است؛ گوشی‌هایی که حالا بازار هندست‌های میان‌رده را قبضه کرده‌اند و نقطه پایانی بر فروش‌های پایین سامسونگ در این بخش گذاشته‌اند.

Roh تقریبا دو دهه کارمند غول کره‌ای بوده و به گفته رسانه‌ها دارای توانایی‌هایی است که می‌توانند او را در ماه‌های آینده به رده‌های بالاتر مدیریتی برسانند. ما احتمالا در مراسم معرفی سری گلکسی S20 در تاریخ یازدهم فوریه، شاهد اولین حضور عمومی او خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH