رابط کاربری EMUI 10 هواوی برروی 50 میلیون از تلفن‌های این شرکت اجرا می‌شود

شرکت هواوی در ماه گذشته اعلام کرد که 10 میلیون واحد از اسمارتفون‌هایش رابط کاربری EMUI 10 را که برپایه اندروید 10 ساخته شده، اجرا می‌کنند. این شرکت امروز با انتشار یک پست جدید در شبکه اجتماعی چینی Weibo اعلام کرد که درحال حاضر حدود 50 میلیون دستگاه در سراسر جهان به جدیدترین نسخه رابط کاربری EMUI مجهز شده‌اند. این اتفاق پس از انتشار جهانی آپدیت‌ها برای تمامی تلفن‌های هواوی رخ داده است.

رابط کاربری EMUI 10 در ماه اوت سال 2019 در کشور چین به صورت رسمی معرفی شد. این رابط نرم‌افزاری از حالت تاریک سراسری سیستم پشتیبانی می‌کند که با بهره‌گیری از قابلیت‌هایی مانند GPU Turbo 3.0 باعث بهبود تجربه گیمینگ و بهره‌گیری سریع‌تر از سخت‌افزار تلفن می‌شود.

رابط کاربری EMUI 10

هم‌چنین، هواوی در مراسم معرفی رابط کاربری مورد بحث اعلام کرد که دستگاه‌های مجهز به این رابط می‌توانند برای تبادل فایل‌ها به کامپیوترهای شخصی متصل شوند. به علاوه، با استفاده از این رابط کاربری می‌توان از قابلیت Screen Mirroring هم بهره برد.

نباید از این نکته هم غافل شد که جدیدترین پرچمدار هواوی در بازارهای غربی به فروش نمی‌رسد. اما این موضوع مانع رشد چینی‌ها نشد و آن‌ها نیز رکورد جدیدی را در سال 2019 به ثبت رساندند. این شرکت در سال 2019 نسبت به سال 2018 رشد فروش 20 درصدی را تجربه کرد که این مقدار در سال 2018 حدود 18 درصد بود.

تمامی تلفن‌های هوشمند هواوی به جز اسمارتفون‌های سری میت 30 (Mate 30)، سری آنر V30 و سری نوا 6 از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل استفاده می‌کنند. تلفن‌های فوق نیز از جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی هواوی استفاده می‌کنند، اما از خدمات شرکت آمریکایی گوگل محروم هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH