نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

آخرین عضو خانواده Y9 در سال 2019 میلادی مدل هواوی Y9S بود که چندی پیش در آی‌تی‌رسان شاهد جعبه گشایی از این محصول بودیم و دیگر محصول این شرکت یعنی هواوی Y9 پرایم مدل 2019 نیز مدتی پیش از آن زیر ذره‌بین ما قرار گرفته بود. امروز قصد داریم تا از بعد قابلیت‌های ویژه و خاصی که بر روی این مدل‌ها قابل مشاهده هستند، به بررسی هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019 بپردازیم. البته این امر به این معنی نیست که این قابلیت‌ها بر روی هیچ تلفن همراه هوشمند دیگری وجود ندارد و نوآوری‌های خاص این دستگاه‌ها محسوب می‌شوند؛ بلکه مفهوم خاص بودن در این مقاله این است که موجب می‌شوند تا هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019 نسبت به بسیاری از تلفن‌های همراه دیگر موجود در بازار، محصولاتی مطلوب ارزیابی شوند. به عبارت دیگر این خلاقیت‌ها و نکات خاص به معنای نکاتی هستند که می‌توانند موجب شوند شما به عنوان یک خریدار، هواوی Y9S یا هواوی Y9 پرایم 2019 را در میان گزینه‌های اصلی خرید خود قرار بدهید.

دوربین سه‌گانه نیرومند در رده قیمتی بسیار خوب

داشتن یک دوربین سه‌گانه به معنای واقعی کلمه به امری طبیعی در میان تلفن‌های همراه امروزی بدل شده است ولی داشتن یک دوربین سه‌گانه معمولی با یک دوربین سه‌گانه نیرومند، تفاوتی عمده را رقم می‌زند. هواوی در نوع خود با هواوی Y9S شاهکار کرده زیرا این تلفن همراه هوشمند از نظر قیمتی به هیچ عنوان در رده پرچم‌داران نیست ولی از نظر کیفیت دوربین، شانه به شانه این بزرگان می‌زند. حسگر اصلی عکاسی این دستگاه 48 مگاپیکسلی است و این حسگر وظیفه برداشت تصاویر عریض را برعهده دارد. حسگر دوم برای تصاویر Ultrawide بوده و 8 مگاپیکسلی است و در نهایت یک حسگر سنجش عمق 2 مگاپیکسلی این پکیج دوربین سه‌گانه را تکمیل می‌کند.

نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

از سوی دیگر دوربین سه‌گانه بر روی برادر ارزان‌تر این محصول یعنی هواوی Y9 پرایم 2019 نیز وجود دارد ولی این بار قدرت کمتری برای کاربران درنظر گرفته و حسگرهای 16، 8 و 2 مگاپیکسلی روی این دستگاه تعبیه شده‌اند. با تمامی این تفاسیر باید گفت که دوربین این دو محصول به نسبت رده قیمتی آن‌ها یک مزیت بسیار خوب برای هر دو مدل است.

دوربین سلفی پاپ آپ

شاید برای برخی از ما دوربین پاپ آپ یا بیرون جهنده چندان هیجان انگیز به نظر نرسد ولی بیایید با خودمان صادق باشیم، چه چیزی جذاب‌تر از یک قطعه متحرک ویژه بر روی تلفن همراه ما وجود دارد؟ وقتی که از این دوربین استفاده می‌کنید، همه اطرافیان به‌صورت ناخودآگاه شگفتی خود را از جهش دوربین سلفی نشان می‌دهند و با توجه به جدید بودن این فناوری، مشاهده آن روی این دستگاه بدون شک یک مزیت ویژه برای دارنده هواوی Y9S یا هواوی Y9 پرایم 2019  محسوب می‌شود.

علاوه بر ساختار پاپ آپ، کیفیت دوربین سلفی هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019 نیز بسیار مناسب است و حسگر 16 مگاپیکسلی این دو دستگاه در برداشت تصاویر بسیار مناسب عمل می‌کند و به همین دلیل نیز دوست‌داران عکاسی می‌توانند لحظاتی شگفت‌انگیز را با دو مدل هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019 تجربه کنند، در حالی که جیبشان نیز تا آخرین سکه از پول خالی نشده است.

نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

یک نکته بسیار جالب درباره این دوربین سلفی این است که در بازخوردهایی که افراد پس از مشاهده باز شدن آن به من می‌دادند، این بود که همه انتظار دارند چنین فناوری خاصی بر روی یک تلفن همراه بسیار گران قیمت وجود داشته باشد. به همین دلیل نیز کمتر کسی قیمت واقعی و مقرون به صرفه این دستگاه را حدس می‌زد و این امر به معنی این است که با پرداخت رقمی به مراتب کمتر از محصولات پرچم‌دار، یک محصول با جذابیت بصری نزدیک به آن‌ها را دریافت خواهید کرد.

حسگر اثر انگشت در کناره دستگاه

حسگرهای اثر انگشت در چند سال اول کار خود در دو نقطه خاص قرار داشتند: نیمه بالایی بخش مرکزی پشت دستگاه یا درست وسط بخش پایینی جلوی آن. این قانون نانوشته برای مدت‌ها همراه ما بود تا حسگرهای اثر انگشت به زیر نمایشگر انتقال پیدا کردند. مسلما داشتن حسگر زیر نمایشگر بسیار مناسب است ولی این موضوع موجب می‌شود تا قیمت تمام شده دستگاه بالا برود. هواوی Y9S با عدم استفاده از حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر به جای هزینه روی این بخش، سایر قسمت‌های دستگاه را بهبود داد ولی بدون شک این شرکت نمی‌خواست تا هواوی Y9S یک محصول عادی دیگر در زمینه حسگر اثر انگشت باشد و به همین دلیل نیز در این تلفن همراه شاهد قرار گیری این حسگر در کناره هستیم.

نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

این رویکرد طراحی از دو جنبه مختلف می‌تواند مورد بررسی قرار بگیرد. نخستین مورد این است که دیگر شاهد یک بخش اضافه در تلفن همراه خود نخواهید بود زیرا هواوی Y9S حسگر یاد شده را دقیقا روی دکمه روشن و خاموش کردن دستگاه قرار داده است. جنبه دوم این است که مسلما استفاده از هواوی Y9S برای کسانی که دوست دارند یک دستی با دستگاه کار کنند، بسیار لذت‌بخش است. همچنین وقتی که می‌خواهید انگشت خود را روی حسگر بگذارید، دیگر لازم نیست تا گوشی را شل‌تر بگیرید و خطر افتادن دستگاه از دست شما کمتر خواهد شد. البته حسگر اثرانگشت هواوی Y9 پرایم 2019 از این قابلیت طراحی بی‌بهره است ولی با توجه به پایین‌تر بودن قیمت این مدل، نمی‌توان به این امر خرده گرفت.

هوش مصنوعی و واقعیت افزوده

هوش مصنوعی برای بسیاری از ما آینده‌ای دور و بعضا ترسناک از جنس فیلم‌هایی مانند ترمیناتور و ماتریکس را رقم می‌زند ولی اگر قدمی در کوچه باغ فناوری‌های امروزی بزنیم، می‌بینیم که هوش مصنوعی در جنبه‌های مختلف زندگی روزمره ما قابل استفاده است. این استفاده نه‌تنها بی‌خطر است بلکه می‌تواند به خوبی کیفیت کارهای ما را بهبود ببخشد و یکی از نمونه‌های بسیار خوب از این موضوع، هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019 و هوش مصنوعی دوربین آن‌ها است. این هوش مصنوعی می‌تواند بسیاری از تصاویر قرار گرفته در مقابل دوربین را شناسایی کند و تنظیمات دوربین را بر اساس سوژه عکاسی بهینه‌سازی کند. به این ترتیب عملا عکاسی برای افراد نه چندان حرفه‌‌ای را نیز آسان می‌کند.

نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

دیگر نکته مهم موجود بر روی هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019، واقعیت افزوده است. امروزه شبکه‌های اجتماعی در اوج قرار دارند و در این شبکه‌ها تفاوت‌های ساده در کیفیت عکس شما می‌تواند تعداد لایک‌ها و کامنت‌ها را تغییر بدهد. با این شرایط باید گفت که مواردی مانند تصاویر واقعیت افزوده در ابتدا با استفاده ویژه کاربران شبکه‌های اجتماعی همراه شده و سپس به دنیای دیگران نیز نفوذ کرد. داشتن این قابلیت روی یک تلفن همراه مثل هواوی Y9S یا هواوی Y9 پرایم 2019، یک ارزش افزوده خوب است که انتظار آن را نداشته‌اید. بدون شک هر کسی با این قابلیت کار کرده باشد، جنبه تفریحی و لحظات شادی که با آن آفریده می‌شود، به یاد دارد و این دو مدل گزینه‌هایی عالی برای ساخت چنین لحظاتی هستند.

کیفیت ساخت بدنه

بدنه یک تلفن همراه بدون شک مهم‌ترین عنصر ارتباطی آن با ما است زیرا سایر عناصر وقتی که دستگاه خاموش است با شما تعاملی ندارند ولی بدنه دستگاه همیشه در دست، در جیب یا روی میز شما است و به همین دلیل نیز طراحی و کیفیت بدنه باید برای‌تان مهم باشد.

نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

هواوی Y9S دارای یک فریم آلومینیومی بوده و بخش پشتی بدنه آن نیز از جنس شیشه است. راحتی این دستگاه در دستان کاربر بسیار بالا است و به شخصه وقتی در جعبه گشایی این تلفن همراه هوشمند برای نخستین بار هواوی Y9S را در دستانم گرفتم، کیفیت بدنه آن برایم بسیار لذت‌بخش بود. این کیفیت بدنه شاید در زمان خرید برای شما یک مورد بسیار خاص و ویژه محسوب نشود ولی پس از گذشت مدت زمانی نزدیک به یک سال، کیفیت بالای بدنه هواوی Y9S می‌‌تواند موجب شود که هنوز حس کنید یک تلفن همراه هوشمند نو در اختیار دارید.

بدنه هواوی Y9 پرایم 2019 از جنس پلاستیک است ولی پلاستیک بدنه این محصول نیز کیفیت بسیار خوبی دارد و تا حدی موجب کاهش قیمت تمام شده نیز شده است. این تلفن همراه نشان داده که پیاده‌سازی مناسب بدنه پلاستیکی می‌تواند به اندازه یک بدنه شیشه‌ای یا فلزی با کیفیت باشد.

ارزش در برابر قیمت

نگاهی به خلاقیت‌ها و نکات خاص هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019

اگر مقالات من در زمینه بررسی تلفن همراه هوشمند را مطالعه کرده باشید، بدون شک می‌دانید که مقوله ارزش در برابر قیمت پرداختی تا چه اندازه مهم است. دو تلفن همراه هوشمند هواوی Y9S یا هواوی Y9 پرایم 2019 در این زمینه یک تجربه ناب و بسیار خوب هستند. در مدل پرایم شما پول یک تلفن همراه ارزان قیمت و در بهترین حالت رده قیمتی متوسط را پرداخت می‌کنید ولی در عمل مواردی به مراتب بالاتر را می‌گیرید که حتی برخی از آن‌ها را تنها روی پرچم‌داران تجربه کرده‌اید. دوربین سه‌گانه، هوش مصنوعی، واقعیت افزوده، باتری نیرومند، دوربین پاپ آپ سلفی، آخرین نسخه موجود اندروید و… مواردی هستند که عملا هواوی Y9 پرایم مدل 2019 را به یک گزینه بسیار عالی برای خرید تبدیل می‌کنند. گزینه هواوی Y9S نیز اندکی گران‌تر است ولی دوربینی بسیار عالی را به همراه بدنه شیشه‌ای به شما عرضه می‌کند که عملا ارزش افزایش قیمت را به خوبی پوشش می‌دهد.  اگر شما نیز بودجه‌ای محدود دارید و می‌خواهید همراهی بسیار خوب را در اختیار داشته باشید، پیشنهاد ما برای شما این است که هواوی Y9S یا هواوی Y9 پرایم 2019 را نیز در میان گزینه‌های مد نظر خود جای بدهید.

در پایان باید گفت که هر دو مدل هواوی Y9S و هواوی Y9 پرایم 2019 برای بسیاری از کاربران جذاب هستند. از یک سو هواوی Y9S به‌صورت لب مرزی در سال 2019 عرضه شده و عملا می‌توانست از نخستین محصولات سال 2020 باشد. این تلفن همراه نه تنها از نظر زمانی بلکه از نظر کیفیت نیز می‌تواند یک دستگاه 2020 لقب بگیرد و مزایای یاد شده تنها بخشی از ویژگی‌هایی هستند که می‌توانند هواوی Y9S‌ را به یک گزینه ایده آل برای شما تبدیل کنند. از سوی دیگر هواوی Y9 پرایم 2019 از نظر قیمت و کیفیت ترکیبی بسیار خوب برای بودجه‌های محدود است و به همین دلیل نیز این دو مدل، از بهترین‌های هواوی در سال گذشته بودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH