تصاویر زنده گوشی موتو G Stylus لو رفت

رویداد آینده موتورولا قرار است در تاریخ 23 نوامبر برگزار شود و در آن شاهد رونمایی از حداقل چهار گوشی جدید خواهیم بود. اطلاعات زیادی درباره موتو جی 8، جی 8 پاور و پرچمداری به نام موتو اج پلاس (+Edge) به بیرون درز پیدا کرده، اما ما تا امروز چیز زیادی درباره گوشی مرموز استایلوس‌دار موتو G Stylus نمی‌دانستیم.

اوایل امروز، نام و مشخصات این هندست تایید شدند و حالا ما اولین تصاویر زنده آن را در اختیار داریم. این تصاویر که توسط یکی از کاربران توییتر به نام Gustavo Gonzalez منتشر شده‌اند، مربوط به یک دستگاه پیش‌تولید موتو G Stylus هستند. همانطور که انتظار می‌رفت گوشی دارای نمایشگر هول پانچ و یک استایلوس است.

موتو G Stylus

خود استایلوس، بسیار ابتدایی به نظر می‌رسد و ظاهرا برخلاف S Pen سامسونگ، هیچ دکمه‌ای برای قابلیت‌های اضافه‌شده ندارد. یکی از تصاویر، اپلیکیشن Notes را نشان می‌دهد که در حال استفاده از مزیت قلم است، ولی معلوم نیست که آیا این، یک اپلیکیشن انحصاری موتو است یا خیر. البته تصاویر لورفته، کمی شک‌برانگیز هستند، چراکه در یکی از تصاویر نوشته‌ای وجود دارد با این عنوان که «Finish configuring your Moto G7». البته این نوشته ممکن است به‌خاطر وجود نرم‌افزار پیش‌تولید بر روی دستگاه باشد.

موتو G Stylus

موتو G Stylus که دارای اسم‌ رمز +sofia و شماره مدل XT2043-4 است، به احتمال زیاد مجهز به یک نمایشگر ۶.۳۶ اینچی +FHD با یک ناچ قطره‌ای‌شکل برای میزبانی از دوربین سلفی ۲۵ مگاپیکسلی خواهد بود. در پشت گوشی هم یک چیدمان دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی وجود خواهد داشت.

موتو G Stylus

در داخل دستگاه شاهد چیپست اسنپ‌دراگون 665 و ترکیب حافظه ۴/۶۴ گیگابایتی خواهیم بود. انتظار می‌رود که منبع تغذیه آن یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۱۸ واتی باشد. سیستم‌عامل دستگاه هم اندروید 10 خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH