مایکروسافت: ما صفحه لمسی داریم پس از اپل بهتریم!

1

شرکت مایکروسافت در یک نمایش مضحک سعی کرد تا از برتری‌های لپ‌تاپ‌های خود را نسبت به شرکت اپل نشان دهد، به صورت خلاصه پیام این ویدیو این بود، مایکروسافت: ما صفحه لمسی داریم پس از اپل بهتریم!

این ویدیو یک زن جوان را نشان می‌داد که با یک دلیل مسخره قصد داشت ثابت کند که لپ‌تاپ‌های مجهز به سیستم عامل ویندوز به مراتب بهتر از مک‌بوک‌ها هستند، این زن ادعا می‌کرد که در ابتدا ی کار یک لپ‌تاپ اپل داشته است ولی در هنگام عروسی برای خرید اینترنتی دوست داشته است تا اجسام را لمس کند و این امکان برای او در مک‌بوک مهیا نبوده است و برای همین یک لپ‌تاپ ویندوزی با صفحه لمسی خریداری کردم!

این ویدیو تا حد بسیاری عجیب به نظر می‌رسید زیرا ایده تبلیغاتی مایکروسافت از بیخ ایراد داشت و لمس صفحه نمایش نمی‌تواند شرایط مناسب و حس لمس کردن اجسام را منتقل نماید و این تبلیغ مایکروسافت را می‌توان بدترین تبلیغ دهه دانست.

7 در مورد “مایکروسافت: ما صفحه لمسی داریم پس از اپل بهتریم!”

  1. اصلا ثابت کردن نمیخواد . خب معلومه ویندوز از مک بهتره دیگه
    مک که بیشتر شبیه اسباب بازی میمونه تا یه سیستم عامل

  2. من این تبلیغ رو نگاه نکردم.ولی اونقدری هم که شما میگین مزحک و مسخره و از بیخ دچار اشکال نیست.هر انسان عاقل و بالغی که یک سر سوزن از لپ تاپ اطلاع داشته باشه یا نه میدونه که این لمس لمس واقعی نیست و من 80درصد مطمئنم که اشتباه برداشت کردین.چرا که قابلیت لمس برای بعضی هتی در لپ تاپ هم مهمه و این تبلیغ این رو میخواد نشون بده.اینکه از نظر نویسنده این تبلیغ مزحکه و با آب و تاب داره یک برداشت غلط رو به مخاطب میده من صراحتا موافق نیستم

  3. ویدیو رو میذاشتی ما هم ببینیم بتونیم قضاوت کنیم… نه منبعی، نه لینکی، نه خود ویدیو… خودمون بگردیم پیدا کنیم؟؟؟

  4. من خودم به مایکروسافت احترام میذارم و از بهترین هاست ولی اپل واقعا بهترین هست پس اون یه تبلیغ چرت بوده 100% هم مایکروسافت خودش نساخته چون مایکروئسافت یکی از دوستان واقعی ا÷ل هست و همیشه این ابر کمپانی رو دوست خودش میدونه و تو فناوری ها با اپل همکاری میکنه حتی خبر هاش هم هست . اپل بینظیره

  5. حالا شما خودشو زیاد ناراحت نکن نویسنده محترم,اون مایکروسافته از شما بهتر میدونه تبلیغش چطور باید باشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH