اطلاعات و تصاویر مربوط به سامسونگ گلکسی بادز پلاس منتشر شدند

بر اساس پیش‌بینی‌ها در روز 11 فوریه شرکت سامسونگ از گجت‌ گلکسی بادز پلاس همراه با اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S20 رونمایی خواهد کرد. اگرچه پیش‌تر جزئیات انگشت‌شماری پیرامون ایرفون‌های بی‌سیم آینده سامسونگ منتشر شده است؛ اما اکنون شاهد اعلام اطلاعات بیش‌تری در خصوص برخی قابلیت‌های احتمالی این هدفون‌ها هستیم.

این اطلاعات توسط یک خبرچین قابل‌اعتماد با نام مکس وینباخ ارایه شده است؛ شخصی که طی روزهای گذشته اخبار و اطلاعات مختلفی را پیرامون سامسونگ منتشر نموده است. در وهله نخست به‌نظر می‌رسد که سامسونگ گلکسی بادز پلاس مستقیما با سرویس اسپاتیفای یکپارچه‌سازی خواهد شد. با توجه به یک ویدیوی لو رفته، فشار دادن طولانی‌مدت یکی از ایربادهای حساس به فرامین لمسی موجب اجرا شدن سرویس اسپاتیفای برای کاربر خواهد شد. استفاده از چنین قابلیتی برای علاقه‌مندان به اسپاتیفای بسیار آسان و در عین‌حال لذت‌بخش خواهد بود. با این‌حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که آیا این عملکرد برای سایر سرویس‌های پخش موسیقی نیز کارآمد خواهد بود یا خیر.

بعلاوه گلکسی بادز پلاس از قابلیت جدید دیگری موسوم به حالت بازی (game mode) بهره خواهد برد. این قابلیت بسیار اسرارآمیز است؛ چرا که تنها اطلاعات لو رفته در این زمینه شامل آیکونی است که تصویر گلکسی بادز همراه با یک کنترلر بازی در کنار آن‌را نمایش می‌دهد. به منظور بهینه‌سازی هر چه بیش‌تر صداها روی گلکسی بادز پلاس هنگام اجرای بازی‌ها احتمالا از برخی ترفندهای نرم‌افزاری استفاده خواهد شد. اما در حال حاضر این موضوع صرفا یک گمانه‌زنی محسوب می‌شود.

نهایتا یک تصویر منتشر شده توسط آقای وینباخ، نمای جلویی کیس مخصوص گلکسی بادز پلاس و رنگ‌آمیزی متفاوت چراغ‌های گلکسی بادز بر اساس میزان شارژ آن‌ها را نمایش می‌دهد. رنگ سبز به‌معنای بالا بودن میزان شارژ باتری، رنگ زرد به‌معنای پایین بودن سطح شارژ و رنگ قرمز نشان‌دهنده ضرورت شارژ باتری است. اشتراک‌گذاری این موضوع توسط آقای وینباخ کمی عجیب به‌نظر می‌رسد؛ اگرچه کیس مخصوص نخستین نسل گلکسی بادز نیز از چنین قابلیتی برخوردار بود.

بر اساس پیش‌بینی‌ها پیش‌سفارشات اسمارت‌فون‌های سری گلکسی S20 به‌همراه یک مجموعه رایگان از گلکسی بادز پلاس در اختیار خریداران قرار خواهند گرفت. لذا چنان‌چه قصد دارید در روز عرضه گوشی نسبت به خریداری آن اقدام کنید؛ در این‌صورت احتمالا یک ست از ایرفون‌های جدید و جذاب سامسونگ را به‌صورت رایگان دریافت خواهید کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH