اپیسر

خریداران و فروشندگان خوش شانس هاردهای اپیسر مشخص شدند

محصولات برند شناخته شده اپیسر در کشور ما با یک متولی خوش نام به نام متین به مشتریان عرضه می‌شود که در یکسال اخیر علیرغم وجود تحریم‌های شدید بین المللی، عملکرد خوبی در کشورمان داشته است. این شرکت حالا با نوع جدیدی از خدمات و ارائه جوایز، خدمات خود را به مشتریان عرضه می‌کند.

به گزارش آی‌تی‌رسان، ۱۶ بهمن ماه مراسم قرعه کشی جشنواره محصولات اپیسر با گارانتی شرکت متین برگزار شد و برندگان خوش شانس این جشنواره مشخص شدند. این مراسم در روز چهارشنبه شانزدهم بهمن سال جاری با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره اتحادیه صنف فناوران رایانه، مدیران ارشد شرکت داده پرداز رایانه متین، روسای مرکز کامپیوتر ایران برگزار گردید و مشتریان این شرکت به صورت آنلاین و از طریق لایو اینستاگرام شاهد این قرعه کشی بودند.

اپیسر

گفتنی است این جشنواره که جهت معرفی هاردهای اپیسر توسط شرکت داده پرداز رایانه متین از ابتدای شهریور تا پایان آذر ماه سال جاری برگزار شد، بیست و چهار جایزه ویژه داشت و توزیع خوبی از شهرهای مختلف کشور را شاهد بود.

هادی پروان، مشاور و دبیر جشنواره در رابطه با مصادف شدن قرعه کشی این جشنواره با جشن چهارده سالگی، تاریخچه ، خدمات و محصولات شرکت داده پرداز متین و معرفی کلی شرکت جهانی اپیسر که این کمپانی عمده تمرکز خود را روی تولید ماژول‌های حافظه قرار داده و رفته رفته در دیگر حوزه‌های مرتبط با گروه محصولات حافظه از قبیل DRAM، فلش مموری، هارد اکسترنال و SSD در سطوح مصرفی و صنعتی حضور داشته و اکنون اپیسر از جمله نام‌های شناخته شده در حوزه ماژول‌های حافظه است صحبت نمودند.

در ادامه علی توشه‌جو، رئیس هیات مدیریت و مدیر مارکتینگ مجموعه متین پس از خوش آمدگویی به حضار، سخنرانی خود را با معرفی اهداف شرکت متین جهت ارائه خدمات و کالای با کیفیت  آغاز کردند. ایشان با اشاره به تحریم‌های سنگین موجود علیه کشورمان و عدم حضور برندهای شناخته شده افزود که تمام تلاش خود را در راستای حفظ کیفیت خدمات و محصولات انجام داده‌ایم.

اپیسر

ایشان در ادامه افزود: ما علیرغم این تحریم‌ها توانستیم با تلاش‌های بسیار زیاد، اپیسر را در ایران عرضه کنیم و خدمات پشتیبانی آن را ارائه نماییم. من از فعالان اقتصادی، فروشندگان و مراکز کامپیوتری که با شرکت متین همکاری کرده و از مشتریانی که به ما اعتماد کردند، تشکر می‌کنم و امیدوارم که بتوانیم از این به بعد نیز خدمات بهتری را ارائه کنیم.

قابل ذکر است که قرعه کشی محصولات اپیسر بین افرادی انجام شده که پس از خرید محصول، به سایت رسمی این شرکت مراجعه کرده و پروفایل خود را کامل نموده‌اند. به همین دلیل بخشی از خریداران به دلیل عدم تکمیل اطلاعات، در این قرعه کشی حضور نداشته و کلیه شانس‌های موجود در قرعه کشی به حدود 5 هزار کد قرعه کشی رسیده است.

یکی از نکات بسیار ویژه این قرعه کشی، طرحی است که شرکت متین برای زنجیره فروش خود ارائه کرده است. در این طرح ویژه، فروشندگان محصول کدهای برنده شده نیز مشمول جایزه شده و جایزه کاملا مشابه به آنها اعطا شد.

برندگان دو دستگاه خودروی پراید

در این قرعه کشی، به قید قرعه یک دستگاه خودروی  پراید به خریدار هارد اپیسر آقای اکبر نیک پژوه و یک دستگاه خودروی پراید به  فروشنده  آقای حامد امیر احمدی از استان تهران تعلق گرفت .

برندگان دو دستگاه موترسیکلت برقی

همچنین خریدار آقای مصطفی شاقاسی و فروشنده آقای مجید اسدی‌نیا از استان خراسان رضوی برندگان دو موترسیکلت برقی بودند.

برندگان جوایز یک میلیون تومانی

خریداران هاردهای اپیسر به ترتیب:

خانم سمانه مجازی دلفارد،

آقای حسین شاهی،

آقای مسعود نوروزی،

آقای امین حامد ناصرچیان،

آقای وحید درخشی،

خانم آزاده جعفری صیادی،

خانم نازنین وحید،

آقای رضا نوروزی،

آقای سید مصطفی حیدری،

آقای حبیب الله قنبری نژاد

و همچنین فروشندگان:

آقای مهدی صحبتی از شهر کرمان،

آقای مجید اسدی نیا از شهر مشهد،

آقای مسعود صمدی از تهران،

خانم مریم شرافتی از تهران،

آقای محمود خدابخشی از نیشابور،

آقای مجتبی هاشمی از تهران،

آقای مهدی جعفری از اصفهان،

آقای محسن حیدری از تهران،

آقای محمد کریم زاده از مشهد

و آقای عبدالله دوستی ابریشمی از مشهد را شامل شدند.

اپیسر

خبرهای خوش شرکت متین

جشنواره برند کینگ استار

درانتهای مراسم دبیر جشواره برای اولین بار اعلام نمودند که جشنواره برند کینگ استار با اضافه شدن محصولات جدید و تنوع بسیار زیاد در لوازم جانبی در راه است. این موضوع خبر خوبی برای کسانی است که منتظر برگزاری جشنواره‌ای دیگر از این شرکت و حضور در این جشنواره بودند.

کالاهای تولید ایران 

همچنین این شرکت نوید آن را داد که در سال آینده برای اولین بار در کشور کالاهای تولید ایران را وارد بازار خواهد کرد.

1 در مورد “خریداران و فروشندگان خوش شانس هاردهای اپیسر مشخص شدند”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH