مقایسه اچ‌تی‌سی وان مکس با سامسونگ گلکسی نوت3: نبرد پیکسل‌ها!

Note3 VS One Max (13)

بالاخره با تمام هیجان و حساسیتی که در مرحله گروهی شاهد بودیم، چهار فبلت از بین هشت تیم شرکت‌ کننده در رقابت‌ها با رای شما همراهان خوب آی‌تی‌رسان به مرحله حذفی رسیدند و اکنون در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها، هیجان به اوج خود رسیده و با شما هستیم تا دومین بازی از این مرحله را برای‌تان گزارش کنیم. این دیدار بین دو تیم دوست‌داشتنی برگزار خواهد شد که یکی به عنوان فبلت اول گروه دوم پای به این رقابت گذاشته و دیگری هم به عنوان تیم دوم گروه اول وارد این مرحله شده است. تیم اول نماینده قدرتمند سامسونگ یعنی نوت3 است که همه رقابت‎های خود در مرحله گروهی را با پیروزی پشت سر گذاشت و تیم دوم هم نماینده اچ‌تی‌سی یعنی وان مکس که با دو پیروزی و یک شکست مقابل نماینده قدرتمند نوکیا به این مرحله رسیده است و حالا وقت آن فرارسیده تا دو تیم بار دیگر برای هم شاخ و شانه بکشند. نکته دیگری که این رقابت را جذاب‌تر می‌کند این است که فینال جام قهرمانان آی‌تی رسان در بخش تلفن‌های هوشمند بین دو برادر بزرگ‌تر این دو فبلت یعنی گلکسی S4 و اچ‌تی‌سی وان برگزار شد که آن رقابت با پیروزی وان پایان یافت و این خود به نحوی به دو تیم انگیزه می‌دهد. یکی برای تکرار قهرمانی و دیگری برای انتقام از حریف دیرینه! البته فعلا در مرحله نیمه نهایی هستیم و نمی‌توان گقت که حتی اگر یکی از این دوتیم به فینال برسند قطعا قهرمانند، چرا که دو فبلت قدرتمند دیگر نیز دیروز قدرت خود را به رخ همگان کشیدند.

نکته: قبل از ورود به این مسابقه جا دارد از شرکت یاس، نماینده رسمی محصولات اچ‌تی‌سی در ایران جهت در اختیار قرار دادن این فبلت تشکر کنیم و از سوی دیگر، از سامسونگ که هیچ همکاری برای دادن نوت 3 انجام نداد نیز انتقاد نماییم که متاسفانه دفتر مرکزی این شرکت و نماینده‌های آن، علی‌رغم پیگیری‌های بسیار ما، همکاری لازم را نداشتند و ناچار شدیم که نوت 3 را از دوستان خودمان تهیه کنیم! امیدواریم همان قدر که کاربران محصولات سامسونگ را دوست دارند، این شرکت نیز برای ارتباط با مخاطب و رسانه ارج نهاده و اینچنین از زیر بار مسئولیت‌های خود جهت ارتباط با رسانه‌ها، شانه خالی نکند!

ده دقیقه ابتدایی: طراحی و ظاهر

طبق روال همه مسابقات کار را با نگاهی بر ظاهر دو فبلت آغاز می‌کنیم تا ببینیم که کدامیک در نگاه اول می‌توانند طرفدار بیشتری را به سمت خود جذب کنند و از همان ابتدا جو ورزشگاه را به سود خود تغییر دهند. در این بخش دو شرکت همواره رویکرد و شهرت کاملا متفاوتی داشته‌اند. در یک سو اچ‌تی‌سی قرار دارد که همواره سعی در ارایه طراحی‌هایی دلنشین و استفاده از مواد اولیه باکیفیت را دارد و برای مثال مدل اصلی وان نیز در اکثر سایت‌ها و نشریه‎‌های معتبر به عنوان یکی از زیباترین گوشی‌های دنیا مطرح شده است و در سمت دیگر سامسونگی قرار دارد که تقریبا دو سال است که پس از طراحی ناموفق S3 دیگر نتوانسته طراحی مناسبی ارایه دهد و علاوه بر آن جنس مواد بکار رفته در محصولات این شرکت نیز همواره مورد انتقاد قرار گرفته است. دو فبلت امروز ما نیز دقیقا خط مشی شرکت‌های خود را دنبال می‌کنند. یکی با طراحی زیبا و مواد اولیه باکیفیت و دیگری با طراحی نه‌چندان جذاب و سطح پایین! بگذارید دو فبلت را درکنار یکدیگر قرار دهیم و به بررسی ویژگی‌های ظاهری آنها بپردازیم.

Note3 VS One Max (28)

 با نگاه به چهره این دو گجت اولین چیزی که بیش از هرچیز توجه ما را جلب می‌کند صفحه نمایش غول‌پیکر آنهاست که تقریبا اکثر بخش جلویی را در تملک خود دارد. در بخش جلویی وان مکس، دو اسپیکر بزرگ به چشم می‌خورند که در ظاهر خیلی هم قدرتمند هستند. دو دکمه لمسی هم به همراه برند اچ‌تی‌سی در پایین صفحه قرار دارند. در سمت راست فبلت دکمه‌های پاور و کنترل صدا، در بالا فرستنده مادون قرمز و جک هدفون و در پایین هم خروجی میکروUSB قرار دارند. در سمت چپ این فبلت هم یک دکمه قرار دارد که با کشیدن آن به سمت پایین می‌توان قاب پشتی آن را آزاد کرد. هنگامی که به پشت این فبلت نگاه کنید شاهد سورپرایز دیگری خواهید بود و آن هم حسگر اثر انگشت است که در پایین دوربین و فلش قرار دارد و وظیفه حراست از دارایی‌های گجت شما را برعهده دارد.

Note3 VS One Max (14)

 نوبت به نوت3 می‌رسد تا در این بخش خودنمایی کند. در جلوی این فبلت همچون دیگر اعضای پرتعداد خانواده گلکسی سه دکمه به چشم می‌خورند که یکی سخت‌افزاری و دوتای دیگر لمسی هستند. در بالا هم سنسورها و دوربین دوم قرار دارند. در سمت راست دکمه پاور، در سمت چپ دکمه تنظیم صدا، در بالا جک هدفون و خروجی مادون قرمز و در پایین هم خروجی USB 3.0 قرار دارند. در پشت دستگاه که به نوعی متمایزترین بخش این فبلت در مقایسه با دیگر گلکسی‌ها محسوب می‌شود، طرحی زیبا از چرم دیده می‌شود که البته جنس آن پلاستیک است! دوربین و فلش آن هم در بخش بالایی قرار دارند و نوت3 نیز همچون رقیب، در این بخش ما را شگفت‌زده می‌کند و قلم S-Pen خود را که در پایین بخش پشتی جای گرفته به ما نشان می‌دهد. شما می‌توانید با دیدن تصاویری که در آزمایشگاه آی‌تی‌رسان ثبت شده‌اند تیم مورد علاقه خود در این بخش را انتخاب کنید.

دقیقه 10 تا 20: ابعاد و کیفیت ساخت

همانطور که از نام این دو گجت می‌توان فهمید، باید ابعادی بزرگ و وزنی بالا از آنها انتظار داشت. البته فبلت‌های امروز ما در این بخش هم تفات‌های زیادی دارند. اول از همه در مواد بکاررفته در این دو گجت است که در وان مکس از آلومینیوم صیقل‌داده شده استفاده شده و در مقابل جنس بدنه نوت3 از پلاستیک است. همین کافیست تا انتظار یک تفاوت وزن زیاد را از دو دستگاه، داشته باشیم. علاوه برآن ابعاد و صفحه نمایش بزرگ‌تر وان مکس هم منجر به تشدید این اضافه وزن خواهد شد. ابعاد این فبلت به ترتیب طول، عرض و ضخامت عبارتند از 164.5×82.5×10.3 میلی‌متر که حتی برای یک فبلت هم بزرگ به نظر می‌رسد. وزن وان مکس نیز 217 گرم است که تقریبا سنگین وزن‌ترین شرکت‌کننده این رقابت‌ها محسوب می‌شود.

Note3 VS One Max (27)

 در مقابل ابعاد نوت3 برابر با 151.2×79.2×8.3 میلیمتر است و وزن آن هم معادل 168 گرم است. همانطور که ارقام نیز به خوبی واضح هستند، برتری در راحتی استفاده کاملا با نوت3 است و سامسونگ توانسته به خوبی یک نمایشگر بزرگ را در ابعادی بسیار مناسب جای دهد. پس در این دقایق در بخش کیفیت ساخت برتری با وان مکس و در بخش ابعاد و سهولت کارکردن پیروزی قاطع با نوت3 است.

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر

وقت آن رسیده تا دو رقیب در این لحظات چهره واقعی تیم خود را با روشن کردن نمایشگرهای خود به نمایش بگذارند. هر دو شرکت همواره در دارا بودن نمایشگرهایی باکیفیت زبان‌زد بوده‌اند و به همین علت انتظار می‌رود در این دقایق حساسیت بازی بیش از پیش باشد. البته در اولین نگاه پی‌ خواهید برد که جنس نمایشگر آن‌ها کاملا متفاوت است. یکی Super LCD و دیگری Super AMOLED که اگر بخواهیم تفاوت‌های این دو نوع پنل را ذکر کنیم نیاز به یک مقاله جداگانه خواهیم داشت. البته کیفیت تصویر هردو نمایشگر از نوع فول‌ اچ‌دی است و همین موضوع کافیست که با بالارفتن میزان تراکم پیکسلی شاهد ارایه تصویری با کیفیت از سوی هردو رقیب باشیم.

Note3 VS One Max (16)

 نمایشگر وان مکس 5.9 اینچی و از نوع Super LCD3 است، یعنی دقیقا همان نمایشگری که نسخه اصلی وان بکار رفته است. نمایشگر نوت3 هم همچون پیشینیان خود از نوع Super AMOLED بوده و ابعاد آن هم 5.7 اینچ است. پس از نظر ابعاد تفاوت چندانی بین دو فبلت مشاهده نمی‌شود. کیفیت تصویر و کنتراست هردو فبلت نیز بسیار عالیست. زوایای دید بسیار وسیع و هیچ تغییر رنگی در هنگام نگاه از زوایا در نمایشگر دو گجت مشاهده نمی‌شود. یکی از بخش‌هایی که می‌توان برتری مطلق را در آن به نوت3 داد، عملکرد بهتر نمایشگر آن در زیر نور آفتاب است که دلیل اصلی آن هم وجود نسخه سوم گوریلاگلس بر روی نمایشگر این فبلت است. البته محافظ صفحه نمایش وان مکس نیز از همین نوع است ولی در عمل نوت3 به نتیجه بهتری دست پیدا می‌کند. شما می‌توانید با مشاهده تصاویر زیر به مقایسه عملکرد نمایشگر دو فبلت این مسابقه بپردازید.

Display

Note3 VS One Max (18)

Note3 VS One Max (17)

دقیقه 30 تا 40: نرم افزار و رابط کاربری

در این لحظات که به دقایق پایانی نیمه اول رسیده‌ایم شاهد بخشی هستید که در آن تقریبا می‌توان شباهت زیادی بین دو شرکت‌کننده امروز یافت. از آنجایی که هردو فبلت از سیستم عامل اندروید سود می‌برند، بنابراین پایه اصلی سیستم عامل آنها کاملا یکسان است و در این‌جا فقط پوسته‌ها و یا رابط کاربری دو فبلت هستند که آنها را متمایز و برای قشر خاصی از کاربران بهینه می‌کنند. البته در این بخش هم شباهت زیادی می‌توان یافت زیرا هردو رابط کاربری که امروز با آنها سروکار داریم از رابط‌های کاربری قدیمی و البته پرزرق‌و برق اندرویدی محسوب می‌شوند. یکی با نام Sense و دیگری با نام TouchWiz که به ترتیب بر روی وان‌مکس و نوت3 قرار دارند. کارکردن و آشنا شدن با این دو پوسته در اولین نگاه کمی سخت به نظر می‌رسد ولی هردو می‌توانند با توانایی‌های شخصی‌سازی فوق‌العاده خود هر کاربری را مجذوب خود کنند.

نمایی از رابط کاربری نوت 3:

ssss

نمایی از رابط کاربری وان مکس:

Note3 VS One Max (4)

در حد فاصل بین دو نیمه نیز می‌توانید تست‌های گیمینگ این دو فبلت را که در آزمایشگاه آی‌تی‌رسان تهیه و تنظیم شده است مشاهده کنید.

تست گیمینگ از وان مکس:

تست گیمینگ از نوت3:

دقیقه 40 تا 50: سخت افزار

پس از پایان نیمه اول با شرایطی نسبتا آرام و بدون برتری فاحش هیچ‌یک از دو رقیب، حال وقت آن است تا در نیمه مربیان هردو فبلت را به یک چالش واقعی دعوت کنیم تا ببینیم کدامیک در شرایط دشوار توانایی بالاتری در حفظ بازی و رقم زدن نتایجی بهتر دارند. این دقایق کاملا وابسته به توان بدنی دو تیم دارد، چرا که قرار است در آزمایشگاه آی‌تی‌رسان آنها را تحت سخت‌ترین تست‌های ممکن قرار دهیم. همانطور که متوجه شدید می‌خواهیم سخت‌افزار این دو حریف را مورد بررسی قرار دهیم و ابتدا این کار را با مقایسه ویژگی‌های روی کاغذ آنها آغاز می‌کنیم. نوت3 که در این بخش خیلی مصمم به نظر می‌رسد دارای دو نسخه است. یکی با چیپ ساخت سامسونگ با نام اگزینوس و دیگری با چیپ قدرتمند ساخت کوالکام با نام Snapdragon 800 که نوت3 ما از نوع سوم است. چیپ بکاررفته در وان‌مکس یک نسل قدیمی‌تر از چیپ‌های کوالکام است که همه آن را با نام Snapdragon 600 می‌شناسیم. این برتری نوت3 هنگامی بیشتر احساس می‌شود که متوجه شوید میزان رم این فبلت 3گیگ است، درحالی که رم وان مکس 2گیگابایت است. حافظه‌های داخلی مختلفی توسط هردو گجت ارایه می‌شود و هردو هم توانایی پشتیبانی از کارت حافظه جانبی را نیز دارند. بیایید نگاهی به بنچمارک‌های دو فبلت بی‌اندازیم تا ببینیم در عمل چه خواهند کرد.

Note3 VS One Max (8)

Note3 VS One Max (3)

Note3 VS One Max (19)

Note3 VS One Max (26)

Note3 VS One Max (20)

Note3 VS One Max (5)

همانطور که مشاهده کردید برتری قاطع در این بخش با نوت3 است که با سخت افزار به روزتر و رم بالاتر توانست به راحتی حریف را مغلوب کند.

دقیقه 50 تا 60: دوربین

Note3 VS One Max (15)

این دقایق نیز همچون دقایق ابتدایی نیمه دوم جزو لحظاتی محسوب می‌شود که دو تیم تفاوت‌های زیادی با یکدیگر دارند. اول از همه نگاهی به رابط کاربری دوربین دو فبلت می‌اندازیم. هردو شرکت رابط‌هایی کاربردی را بکار برده‌اند که تقریبا همه آنچه که برای یک عکاسی و فیلمبرداری لذت‌بخش نیاز دارید به شما ارایه خواهند داد. ویژگی‌هایی از جمله عکاسی HDR و همچنین پانوراما نیز در هر دو دستگاه مشاهده می‌شود و البته هریک از این فبلت‌ها ویژگی‌های منحصربفرد خود را نیز ارایه می‌دهد که از این جمله در وان مکس می‌توان به Zoe اشاره کرد و در نوت3 هم ویژگی‌های جالبی از جمله Best Face مشاهده می‌شود. اولین تفاوت اساسی که در دوربین این دو فبلت به چشم می‌آید اندازه پیکسل‌های آن‌هاست. فناوری اولتراپیکسل که اچ‌تی‌سی اولین بار در وان ارایه کرد فناوری است که تصاویری با پیکسل‌های بزرگ‌تر را ثبت می‌کند و همین موضوع به عکاسی بهتر در شرایط نوری نامناسب کمک زیادی خواهد کرد، چرا که این فناوری منجر به جذب نور بیشتری توسط حسگر دوربین خواهد شد. این فناوری گرچه در وان عملکرد خیره‌کننده‌ای نداشت ولی همچنان شاهد حضور دوربین 4 مگاپیکسلی آن در وان مکس نیز هستیم. در مقابل نوت3 از همان فناوری مرسوم مگاپیکسلی استفاده می‌کند و رزولوشن تصویر آن هم 13مگاپیکسل است. خب بیایید با این دوربین‌ها کمی به عکاسی بپردازیم. هنگامی که تصاویر ثبت شده توسط دوربین دو فبلت در شرایط نوری مناسب را کنار هم قرار دهیم، به خوبی می‌توان برتری نسبی نوت3 را حس کرد. عکس‌های نوت3 دارای جزئیاتی بالا، دقت رنگ بسیار مناسب و نویزی پایین هستند. در مقابل وان مکس هم تصاویری با کیفیت رنگ مناسب تولید می‌کند. در عکاسی در محیط کم‌نور وان مکس عملکرد به نسبت بهتری را از خود نشان می‌دهد. در بخش فیلم‌برداری هم باز برتری با نوت3 است و این فبلت با ارایه فیلمبرداری 4K می‌تواند نه تنها وان مکس، بلکه هر رقیب دیگری را به چالش بکشد. این هم از تصاویری که ما با این دو فبلت ثبت کردیم:

image 2

image

Note3 VS One Max (24)

Note3 VS One Max (11)

Note3 VS One Max (22)

Note3 VS One Max (9)

Note3 VS One Max (21)

IMG2100001

دقیقه 60 تا 70: چند رسانه‌ای

Note3 VS One Max (6)

 در این دقایق می‌خواهیم درکنار دو فبلت بنشینیم تا ببینیم کدامیک توانایی بیشتری در سرگرم کردن ما، از خود به نمایش می‌گذارد. طبیعتا زمانی که نام فبلت به میان می‌آید شما تصویر صفحه نمایشی بزرگ و اسپیکرهای قدرتمند را در ذهن خود متصور می‌شوید و این دو دوست امروز هم دقیقا همین وضعیت را دارند. صفحه نمایش‌هایی بزرگ و باکیفیت چیزی است که از این دو فبلت کار کشته می‌توان انتظار داشت. اندروید عزیز هم که در دل هر دو این گجت‌ها حکمرانی می‌کند و به همین دلیل شما هیچ نگرانی بابت اجرا نشدن ویدیوها و موزیک‌های مورد علاقه‌تان نخواهید داشت. رابط کاربری بخش‌های مختلف از جمله گالری، ویدیوپلیر و پخش موسیقی هم در هردو فبلت بسیار زیبا و کارا هستند. کیفیت تصویر و پخش ویدیو در هردو رقیب بی‌نقص و جذاب صورت می‌گیرد ولی وقتی نوبت به پخش موسیقی می‌رسد نوت3 کمی در لاک دفاعی فرو می‌رود. البته هر رقیبی با مشاهده اسپیکرهای استریوی وان‌مکس قافیه را خواهد باخت. البته این دلیل بر آن نمی‌شود که فکر کنید کیفیت صدای نوت3 ضعیف است. خیر، خیلی هم خوب و باکیفیت است ولی از نظر بلندی صدا وان مکس واقعا بی‌نقص است. در این لحظات اکثر زمان بازی پایاپای دنبال شد ولی در آخرین لحظات وان مکس یه حمله اساسی به سمت دروازه نوت3 تدارک دید.

دقیقه 70 تا 80: باتری

پس از اینکه دو فبلت تمام تلاش خود را برای سرگرم کردن ما انجام دادند، حال خیلی خسته به نظر می‌رسند. جا داره همین‌جا از هر دو قدردانی و البته عذرخواهی کنیم! به همین دلیل فبلت‌ها از ما خواستند تا آن‌ها را یک بار کامل شارژ کینم تا ببینیم بازده واقعی باتری هر یک درچه حد است. در حین اینکه دو فبلت ما در شارژ هستند اجازه بدهید نگاهی به ظرفیت باتری آن‌ها بی‌اندازیم. باتری نوت3 از نوع لیتیوم-یون است و ظرفیتی معادل 3200 میلی‌آمپر و باتری وان مکس هم لیتیوم- پلیمری و دارای ظرفیتی برابر با 3300 میلی‌آمپر است. البته با نگاه به هیکل وان مکس عدد بسیار بیشتری را می‌توان متصور شد ولی در عمل چنین چیزی مشاهده نمی‌شود. زمانی که دو رقیب آماده شدند و آنها را تحت تست‌های مختلف از جمله مکالمه، وب‌گردی و تماشای ویدیو قرار دادیم نتایج زیر بدست آمدند.

Note3 VS One Max (7)

با توجه به نزدیکی ابعاد باتری و البته اندازه بزرگ‌تر نمایشگر وان‌مکس، نتایج این فبلت بسیار بهتر از نوت3 است. نوت3 توانست 75 ساعت دوام بیاورد و وان‌مکس هم 81 ساعت در کنار ما بود.

دقیقه 80 تا 90: سایر امکانات

پس از دقایقی که هرکدام از تیم‌ها توانست با برتری خود به پایان ببرد و البته شباهت‌هایی که در برخی بخش‌ها بین دو رقیب مشاهده شد، حال هردو می‌خواهند آنچه آنها را از هر فبلت دیگری متمایز می‌کند را به نمایش بگذارند. پس شروع می‌کنیم. هردو رقیب دارای فرستنده مادون قرمز هستند که در این بازی به کمکشان نخواهد آمد ولی در مقابل خیلی از فبلت‌ها می‌تواند به آنها کمک کند. در این بخش هردو فبلت پشت خود را به ما کردند! یعنی قهر کردند؟ نه، مثل اینکه ویژگی اصلی و متمایز کننده هردو در قاب پشتی آنها قرار دارد. اول از وان مکس شروع کنیم که دقایق قبلی را با برتری نسبی به پایان برد. متمایزترین ویژگی این فبلت سنسور اثرانگشتی است که در زیر دوربین آن تعبیه شده است. عملکرد این حسگر هم نسبتا دقیق و راضی کننده است اما نمی‌توان همیشه به آن تکیه کرد.

one-max-vs-galaxy-note-3

 نوت3 هم مشغول بکار می‌شود و قلم جادویی خود را از جای خود بیرون می‌آورد و توسط آن سعی در مسحور کردن حریف و ما دارد و به راستی هم که این قلم جادویی است، چرا که ویژگی‌ها و کاربردهای فراوانی دارد که بی‌شک در هیچ فبلت دیگری نمی‌توان تجربه کرد.

وقت اضافه: قیمت

رقابت همچنان داغ است و هیچ تیمی قصد واگذار کردن نتیجه را ندارد. این دقایق هم همواره جزء دقایقی محسوب می‌شوند که تیم‌ها می‌توانند آخرین تلاش خود را برای جذب طرفداران بیشتر انجام دهند. قیمت دو فبلت ما هم در بازار جهانی و هم در بازار داخلی نسبتا بالاست. نوت3 در بازار جهانی حدود 460 یورو و قیمت وان مکس هم حدود 480 یورو است. در بازار داخلی هم به ترتیب دارای قیمتی معادل 1800000 و 1900000 هستند که در هر دو تفاوت قیمت چندانی ندارند. در این دقایق دو تیم به همان نتیجه کسب شده در نود دقیقه رضایت می‌دهند و حال وقت آن رسیده تا شما با مقایسه موقعیت‌های خطرناک هر تیم، برنده را مشخص کنید.

ITResancup-and-aawaat

موقعیت‌های خطرناک نوت3 بر روی دروازه وان مکس:

  • ابعاد بسیار مناسب و وزن پایین‌تر
  • صفحه نمایش Super AMOLED با زاویه دید بالاتر
  • رابط کاربری دارای نرم‌افزارهای بیشتر
  • سخت‌افزار به مراتب قدرتمند
  • 1 گیگابایت رم بیشتر
  • عکاسی و فیلمبرداری قدرتمند در شرایط مختلف
  • قلم جادویی S-Pen

موقعیت‌های خطرناک وان مکس بر روی دروازه نوت3:

  • جنس بدنه بهتر و مقاومت بالاتر
  • نمایشگر بسیار خوب با ارایه رنگ‌هایی واقعی‌تر
  • رابط کاربری جذاب‌تر
  • سخت افزار قوی
  • دوربین مناسب در شرایط نوری ضعیف
  • اسپیکرهای استریو
  • باتری قوی‌تر
  • حسگر اثرانگشت

[divide style=”2″]

حال شما انتخاب کنید کدام دستگاه در این رقابت برتر بوده و رای به حضور آن در مسابقه فینال می‌دهید؟!

[polldaddy poll=7844980]

[divide style=”3″]

برنامه کامل مسابقات را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید!

30 در مورد “مقایسه اچ‌تی‌سی وان مکس با سامسونگ گلکسی نوت3: نبرد پیکسل‌ها!”

  1. من باهردوشون کارکردم کاری به عددندارم توی اکثرنرم افزارهامکس سریعترعمل کردوالان دارم بامکس نظرمو می‌نویسم توی این مدت طولانی که دارمش فقط یه بار هنگ کرد که مقصرخودم بودم باشارژر غیراصولی شارژ کردم دارایی شارژ کارکردم باهاش چندباراخطارکرد اعتنا نکردم چند صفحه توی اینترنت بازکردم که قاطی کردوهنگید وتاالان دیگه اهنگی نداشته البته باشارژراصلی شارژش میگنم حالا کسی که 6ماه نوت تری داشته نظربده که چندبارگوشیش همگیده درضمن من خیلی زیادباگوشیم کارمیکنم درحدروزی 8ساعت

  2. من وان مکس دارم خیلی هم راضی ام. اصلا نوت تری ظاهرش هم قشنگ نیس
    من وان مکس این غول زیبا و با کیفیت رو میپسندم

  3. اونی که از گوشی حالیش نباشه میگه وان مکس
    بهتون پیشنهاد میکنم فقط یه روز نوت 3 را بگیرید دستتون بعد میفهمید که الکی از وان مکس حمایت می کنید
    پرچم نوت 3 همیشه بالاس

  4. خوبن هر دو ولی اچ تی سی چون تازه فروشش متوقف شده یک ملیون و صده که خیلی میارزه بهترین فبلت اچ تی سی که با نوت 3 یک ملیون و پونصدی قابل رقابته با قیمت یک فبلت میان رده انتظار شما رو میکشه البته بهتره طولش ندین چون خیلی وقت نیست، گوشی که تولیدش متوقف بشه بعد چهار پنج ماه رفرشش (دسته دو رو تمیز میکنن میزارن) میاد و احتمال آکبند نبودن بیشتر میشه پس تا وقت هست از جا های معتبر وبا اعطلاعات فراوان بخرید چون تولیدش متوقف شده به گارانتی فکر نکنین البته گارانتی کار خاصی نمیکنه اگرم یک در صد گوشیتون افتاد و جاییش صدمه دید به کمپانی بگید براتون گیر بیاره ایرانم نبود از خارج میارن در کل پول زیاد ندارین وان مکس بهترینه

  5. واقعا وان مکس یه حس دیگه به آدم میده.
    نوت تری همش ادعاست. Htc مطمءن تر بنظر میاد از اون پلاستیکا.

  6. به نظرم نوت 3 بیشتر به دل آدم میشینه تا وان مکس.البته هر دوشون تفاوت چندان زیادی ندارن اما تو هر بخش برتری با یکیشونه.اما اگه وان مکس قیمتش پایین تر بود بهتر می شد.ولی به خاطر بدنه ای که داره حق داره قیمتش بره بالاتر.

  7. مژده به همه ی فبلت دوست دارن ،درسته که سامسونگ بهترین فبلت رو میزنه اما سال دیگه اپل میخواد ایفون 6 خودش رو در دو اندازه 4.7 اینچی و 5.8 اینچی وارد بازار کنه

  8. همه ی سامسونگیا بزنین لایکو به افتخاره سامسونگ و گوشی های خوبش مخصوصا نوت 3 گوشیه خودم شک نکنید همه سامسونگ بازا ادمای خاصین به افتخاره همتون…

  9. اخه یکی نیست بگه شما اومدید نوت 3 بهترین فبلت سالو با یه ماسماسک تایوانی مقایسه کردید صد درصد نوت3….

  10. بدون تعصب میگم من باهردوشون کارکردم .به نظرم htc one maxخیلی بهتره از نوت. رابط کاربری رو یه نگاه بندازین متوجه میشید.دوربین هم که التراپیکس بودن اچ تی سی وان همه رو شگفت زده کرده .به علاوه یه همچین فبلت هایی رو برای فیلم وکلیپ و… هم میخرن پس کیفیت اسپیکر خیلی واجب به نظرمیرسه .نوت هم خوبه ولی بعداز وان مکس

  11. شک نکنین همونطور که سامسونگ با اقتدار سری نوت خودشو تو سال 2011 با کلی انتقاد روانه بازار کرد و موفق هم بود تو این زمینه همیشه با قدرت بیشتری نسبت به بقیه برند ها سری نوت گلکسی خودشو میفرسته تو بازار . گوشی هایی که فبلت خودشونو می نامند فقط گوشی تو ابعاد بزرگ هستند ولی سری نوت واقعا مناسب برای انجام کارهای روزانه هست به طوری که شما احتیاج به لپ تاب و کامپیوتر نخواهید داشت. فقط نوت 3

  12. وان مکس خیلی بهتره.مزایای وان مکس بیشتر به درد میخوره تا نوت 3.مثل باتری و اسپیکر و جنس و مقاومت بدنه.

  13. وقعا بدون تعصب میگم بین فبلت ها فقط سری نوت رو قبول دارم ، بقیه همه یک سری گوشی با ابعاد بزرگ هستن و فاقد امکانات خاص هستن

  14. به نظرم با توجه به این که رم از درجه اهمیت بالاتری بر خورداره و از اون طرف حسگر اثر انگشت وان مکث به اندازه ی 5s کاربردی نیست من رای رو به نوت 3 میدم.

  15. به هیچ وجه حق وان مکس نیست که بره فینال
    درسته خیلی زیباتر و خوش ساخت تره ولی انصافا اصلا در حد نوت3 نیست.

  16. در کل غول تایوانی کامل تر به نظر میاد
    هم از لحاظ دوربین در صبح و شب کیفیت رنگ در one max بیشتر به دلم نشست البته عکاسی note هم خوب بود ولیultra 4mp یک چیز دیگست یک حس دیگه داره
    زیبای و خوش دست یودن در اولین مزیت قرار داره one هم زیباست هم کیفیت ساخت بالاتری داره
    البته از لحاظ سخت افزاری هم پشتیبانی کامل از opengl ES 3.0 داره که یعنی تمام گیم ها را با بالاترین کیفیت اجرا میکنه
    نگهداری شارژ هم حرف نداره
    امیدوارم غول تایوانی برنده بشه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH