iMac

تصاویری از ظاهر iMac خمیده اپل منتشر شد

اخیرا اپل اختراعی را ثبت کرده که به نمایشگری خمیده برای iMac و یک صفحه‌کلید اشاره می‌کند. قسمت خمیده پایین این نمایشگر بر روی میز قرار گرفته و جهت قائم نگه‌داشتن این نمایشگر برای استفاده‌های روزمره، این شرکت در قسمت پایینی و پشت این دستگاه یک پایه قرار داده است. در این قسمت سخت‌افزار این دستگاه نیز گنجانده شده است. این iMac طراحی شده می‌تواند در زاویه‌های مختلف مورداستفاده قرار گیرد.

حال، وب‌سایت Letgodigital با همکاری یک طراح، رندرهای زیبایی را از این iMac جدید منتشر کرده است. در کنار این رندرها، این تیم انیمیشنی سه‌بعدی را نیز طراحی کرده که زیبایی این دستگاه را بیشتر نشان می‌دهد.

 

درحالی‌که این طرح زیبا به نظر می‌رسد، اما راهی وجود ندارد تا میزان نزدیکی این طرح به واقعیت را تشخیص دهیم. دستگاه‌های iMac شرکت اپل از سال 1998 که برای اولین بار به بازار عرضه شدند، تغییرات زیادی را تجربه نکرده‌اند. این طراحی تا حدودی نویدبخش بوده و با توجه به اینکه اکثر شرکت‌ها به دستگاه‌های خمیده روی آورده‌اند، جای تعجب ندارد که اپل نیز اقدامی مشابه را انجام دهد.

متأسفانه اپل در حال حاضر فقط طرحی مربوط به یک دستگاه خمیده را به ثبت رسانده، بنابراین سخت است که بگوییم آیا اپل واقعا به دستگاه‌های خمیده علاقه دارد یا اینکه با این اقدام فقط سعی کرده تا از پتنت ترول (رویه‌ای که طی آن شرکت‌ها از طریق شکایت‌های مرتبط با یک اختراع، علیه سایرین اقامه دعوا می‌کنند) جلوگیری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH