گلکسی بادز پلاس با کیفیت صدای بهتر و عمر باتری بیشتر معرفی شد

سامسونگ در کنار پرچمداران گلکسی S20، از نسل دوم هدست بی‌سیم خود یعنی گلکسی بادز پلاس هم رونمایی کرد. این هدفون نه تنها با گوشی‌های گلکسی S20، بلکه با همه دستگاه‌های اندرویدی و iOS قابل استفاده خواهد بود.

کیفیت صوتی هدست با اضافه شدن بلندگوهای دو خروجی (توییتر و ووفر) که توسط شرکت AKG تنظیم شده‌اند، ارتقا یافته است.

گلکسی بادز جدید گرچه از فناوری اکتیو نویز کنسلینگ پشتیبانی نمی‌کند، اما سه میکروفون بر روی خود دارد که می‌توانند شما را در حین گوش دادن به موزیک، از صدای محیط اطراف مطلع نگه دارند.

گلکسی بادز پلاس در مقایسه با مدل قبلی، باتری‌ بزرگ‌تری دارد و ظرفیتش از  ۵۸ میلی‌آمپرساعت به ۸۵ میلی‌آمپرساعت رسیده است. به این ترتیب شما می‌توانید انتظار ۱۱ ساعت پخش مداوم موزیک را از آن داشته باشید. باتری داخل کیس هم کمی بزرگ‌تر شده و اگر آن را هم در نظر بگیرید، زمان پخش موزیک به دو برابر خواهد رسید.

شما می‌توانید از شارژ بی‌سیم Qi (برای مثال از طریق قاب پشت گوشی‌های گلکسی S20) یا یک کابل USB-C برای شارژ هدست استفاده کنید.

گلکسی بادز پلاس در سه رنگ آبی، سفید و قرمز قابل دسترس خواهد بود. دو جفت گوشی هم در کنار آن ارایه خواهد شد که شما می‌توانید هر سایزی را که مناسب گوش‌تان بود، انتخاب کنید.

اگر قصد پیش‌خرید یکی از گوشی‌های گلکسی S20 را ندارید، می‌توانید گلکسی بادز را از تاریخ 14 فوریه سفارش دهید. قیمت آن در آمریکا ۱۵۰ دلار و در اروپا ۱۷۰ یورو است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH