شیائومی Mi 10 با نمایشگر 90 هرتزی و شارژ فوق سریع عرضه می‌شود

کمپانی شیائومی قصد دارد تا در روز 13 فوریه (24 بهمن) از اسمارت‌فون‌های Mi 10 و Mi 10 پرو در کشور چین رونمایی کند. مشاهده امکانات این هندست‌ها موضوعی جالب‌توجه خواهد بود؛ چرا که پیش‌تر اکثر جزئیات مربوط به آن‌ها از طریق کمپانی و مجاری رسمی آن اعلام شده است. حساب‌کاربری شیائومی در شبکه اجتماعی Weibo و اکانت آقای لی جون؛ مدیرعامل و موسس کمپانی به آخرین اطلاعات در خصوص گجت‌های فوق اشاره می‌کنند. بر اساس اعلام آقای لی، گوشی Mi 10 از نمایشگری با نرخ نوسازی 90 هرتزی و قابلیت شارژ با حداکثر سرعت 50 وات پشتیبانی خواهد کرد.

تیزرهای رسمی مربوط به نمایشگر و قابلیت شارژ Mi 10

نمایشگر شیائومی Mi 10 و احتمالا Mi 10 پرو از نوع آمولد با حداکثر روشنایی 1120 نیت خواهد بود. این پنل با هدف به حداقل رساندن وقفه‌های ورودی از نرخ نمونه‌برداری لمسی معادل با 180 هرتز برخوردار است. بعلاوه این نمایشگر از استاندارد +HDR10 پشتیبانی نموده و فضای رنگی DCI-P3 را به‌طور کامل پوشش خواهد داد.

تصویر لو رفته از باتری اسمارت‌فون Mi 10 پرو

بعلاوه یک تصویر اخیرا لو رفته، فرضیه به‌کارگیری باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی را موردتایید قرار می‌دهد. در صورت استفاده از پد شارژ مناسب، این باتری از قابلیت شارژ بی‌سیم 30 واتی پشتیبانی خواهد کرد. بعلاوه قابلیت شارژ معکوس 10 واتی امکان شارژ سایر دستگاه‌ها به‌صورت بی‌سیم را فراهم می‌کند.

با عرضه شیائومی Mi 10 در روز 13 فوریه، فهرست مشخصات کامل این هندست منتشر خواهد شد. در همان روز جزئیات بیش‌تری پیرامون قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول اعلام می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH