با آپدیت نوت3 و گلکسی S4 به کیت‌کت، تقلب سامسونگ در بنچمارکها هم تمام می‌شود

samsung-s4-muscles

دیگر خیال بنچمارکها پس از آپدیت شدن گلکسی نوت 3 و گلکسی اس 4 به کیت کت راحت خواهد شد، زیرا با این اتفاق تقلبهای سامسونگ در بنچمارکها هم به پایان خواهد رسید.

البته تحقیقات مختصری نشان می‌دهد که بسیاری از سازندگان از این تقلبها در بالا بردن نمره بنچمارک خود انجام می‌دهند و این عمل ناشایست فقط مرتبط به سامسونگ نمی‌شود، اما با آمدن  کیت کت دیگر از این خبرها نیست و خودتان را برای ارقام درست و معتبر آماده کنید.

 مثلا در دو دستگاه مذکور، هسته‌ها به بالاترین فرکانس خود رسیده و تا زمان خاموش نشدن کامل برنامه‌های بنچمارک در حال اجرا در همان حال می‌ماندند. مثلا در گلکسی اس 4 که هسته‌هایش نهایتا تا 1.9گیگاهرتز کلاک می‌شوند در گیک بنچ نمره این هوشمند از 1812 در اندروید 4.2.2  به 2114 در اندروید 4.3 و در حال حاضر در کیت کت به 1913 کاهش پیدا کرده است.

البته نمی‌توان این کار را تقلب دانست زیرا به هیچ ماکسیممی برای اورکلاک کردن اشاره نمی‌شود. به هر حال کیت کت دیگر اجازه این کار را به سامسونگ نمی‌دهد و البته باید گفت که جی پرو 2 هم که پیش از این از این روش استفاده کرده است، بی نصیب خواهد ماند.

پردازشگر نوت 3 در حالت بیکاری

1[divide]

پردازشگر با آغاز برنامه بنچمارک در اندروید 4.3 به حداکثر می‌رسد

2[divide]

پردازشگر در اندروید کیت‌کت رفتار نرمال دارد

3

6 در مورد “با آپدیت نوت3 و گلکسی S4 به کیت‌کت، تقلب سامسونگ در بنچمارکها هم تمام می‌شود”

  1. خانم صریح گرامی،
    از اینکه می تونم یک مطلب پربار رو که توسط یک خانم در سن وسال شما تهیه شده بخونم، خیلی خوشحالم. خواهش میکنم که حتما این راه رو ادامه بدین و از پیگیری اهداف مورد علاقه تون در زندگی اندکی کوتاهی نکنید.

  2. حالا الکی الکی اسم سامسونگ بد در رفته .آخه یکی نیست بگه اول این که خیلی از شرکت ها این کار رو میکنن و دوم این که این کار اصن تقلب نیست این مثل این میمونه که وقتی شتاب یک خودرو 4 ثانیه معرفی میشه عمرا به این زمان برسه پس اونم باید بگیم تقلبه در صورتی که نیست.معمولا در ارقام به این شکلی یک خورده اختلاف هست.وددر ضمن هدف از این تست ها فهمیدن حداکثر توانایی دستگاه هست که حداکثر توانایی با حدکاثر کلاک همراهه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH