گوشی ال‌جی L90 را بیشتر بشناسید!

LG_L90-Global-debut-02

شرکت ال‌جی بلافاصله بعد از کنگره جهانی موبایل 2014، ورود اولین گوشی هوشمند سری III از خانواده محبوب L را اعلام نمود. این گوشی آمیزه‌ای متعادل از کارکرد، قیمت مناسب و شخصیت است. گوشی ال ۹۰ این هفته وارد بازار خواهد شد. این گوشی در عین سادگی از زیبایی خاصی برخوردار بوده و همچنین از آخرین پیشرفت‌های طراحی کاربردی بهره می‌برد. گوشی L90 در رده خود بهترین سخت‌افزار را  با صفحه نمایش qHD IPS و باتری ظرفیت بالای 2540 میلی‌آمپری عرضه می‌کند. به خاطر بهره بردن از آخرین سیستم عامل اندروید کیت‌کت 4.4، شما قادر خواهید بود که بهترین رابط کاربری را با گوشی‌های اندرویدی تجربه کنید و نیز سیستم عامل آسان و قدرتمند گوگل، رابط کاربری روان و بهینه شده و نیز  عملکردی قدرتمند را با این گوشی امکان‌پذیر می‌کند.

گوشی L90 اولین تلفن هوشمندی است که تکنولوژی Knock Code خاص ال‌جی را ارائه می‌دهد که باعث ساده‌سازی عمل روشن‌ کردن و باز کردن گوشی از حالات قفل می‌شود. این ویژگی، نسخه تکامل یافته Knock On است که اولین‌بار در گوشی ال‌جی G2 از آن رونمایی شد. Knock Code به کاربر این امکان را می‌دهد که در یک اقدام ساده و با ضربه زدن آهسته به صفحه گوشی (و با استفاده از 86000 ترکیب ممکن) گوشی خود را از حالت قفل خارج کند. این ترکیب باز کردن قفل، در هرجای صفحه قابل استفاده است (با زدن دو تا هشت ضربه و صرف‌نظر از این که صفحه نمایش روشن و یا خاموش باشد).

دکتر جونگ- سئوک پارک، رئیس و مدیر کل بخش موبایل ال‌جی می‌گوید: «با استفاده از طراحی منحصر به فرد و ویژگی‌های برتر گوشی L90 ما این انتظار داریم که موفقیت گوشی‌های سری L در بازارهای جهانی ادامه یابد. این گوشی بهترین‌های ال‌جی از نظر طراحی، سخت‌افزار، سیستم عامل و رابط کاربری است. بنابراین کاربران گوشی‌های هوشمند 3G در سراسر دنیا قادر خواهند بود تا از یک تجربه منحصر به فرد و درجه یک در گوشی‌های هوشمند لذت ببرند».

گوشی‌های هوشمند L90 در ابتدا در کشورهای آسیای میانه عرضه شده و سپس در سراسر دنیا ارائه خواهد شد. اطلاعات بیشتر در هنگام پرده‌برداری از این گوشی در دسترس خواهد بود.

ویژگی‌های اصلی گوشی L90:

پردازنده: چهار هسته ای MSM8226 Qual comm- 1,2 GHZ

صفحه نمایش: qHD IPS 4.7 اینچی (960x 540)

حافظه: 8 گیگا بایت/ 1 گیگا بایت  RAM/ دارای شکاف SD Card  (تا ظرفیت 32 گیگا بایت)

دوربین پشت: 8 مگا پیکسل و 5 مگاپیکسل با قابلیت زوم خودکار (بسته به بازاری که در آن ارائه شده است)، دوربین جلو: 1.3 مگاپیکسل

باتری: 2540 میلی آمپر

سیستم عامل: اندروید 4.4 کیت‌کت

اندازه: 9.7×66×131.5 میلی‌متر

1 در مورد “گوشی ال‌جی L90 را بیشتر بشناسید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH