مقاومت گوگل پیکسل 4XL

انتشار اطلاعاتی جدید از گوگل پیکسل 5 با چیپست قدرتمند!

انتظار می‌رود که گوگل امسال چند پیکسل جدید را معرفی کند. این گوشی‌ها شامل مدل بعدی پیکسل 3a یعنی میان‌رده پیکسل 4a و پرچمداران سری پیکسل 5 خواهند بود. با اینکه تاکنون جزییات زیادی درباره پیکسل 4a فاش شده‌ است، اما ما هنوز اطلاعات چندانی درباره پیکسل 5 نداریم.

با این‌حال، به‌تازگی قطعه کدی توسط وب‌سایت 9to5Google کشف شده که اطلاعات جدیدی را درباره پرچمدار بعدی گوگل در اختیار ما قرار می‌دهد. در این قطعه کد آمده است:

“ابزار Bounds sanitizer در arch/arm64/kernel/cpufeature.c باعث می‌شود تا تصاویر برای گوشی پیکسل 4 در کرنل 4.14 غیرقابل‌بوت باشند. من شانس این را نداشتم که آن را بر روی پیکسل 5 با کرنل 4.19 تست کنم، بنابراین برای اطمینان از بوت شدن آن‌ها، UBSan را پیشاپش در آنجا غیرفعال کردم.”

این کد از آن جهت که به اجرای نسخه 4.19 کرنل لینوکس توسط یک دستگاه پیکسل 5 اشاره کرده، بسیار مهم است و به‌نوعی تائید می‌کند که در حال‌حاضر یک مدل پیکسل 5 وجود دارد.

در حالیکه امسال احتمال می‌رود سه مدل پیکسل معرفی شوند، 9to5Google می‌گوید که دو نسخه پیکسلی که قبلا تصور می‌شد مدل‌های پیکسل 4a باشند، در واقع ممکن است نسخه‌های پیکسل 5 باشند. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده آن باشد که امسال شاید چهار دستگاه پیکسل وجود داشته باشد.

این وب‌سایت همچنین حدس می‌زند که دستگاه‌های پیکسل 5 به احتمال زیاد از مشخصات میان‌رده‌ای برخوردار خواهند بود. 9to5Google فکر می‌کند که اسم‌رمزهای Bramble و Redfin، متعلق به دستگاه‌های پیکسل 5 هستند و این گوشی‌ها به پردازنده میان‌رده اسنپ‌دراگون 5G 765 که جزو چیست‌های رده‌بالا محسوب نمی‌شود مجهز خواهند بود.

اطلاعات فوق می‌تواند به معنای آن باشد که گوگل احتمالا در حال کنار کشیدن از بخش گوشی‌های پرچمدار است و می‌خواهد آن را به شرکای قدرتمند خود در بخش سخت‌افزار، مانند سامسونگ، واگذار کند؛ همانطور که در مورد کروم‌بوک‌ها هم چنین اتفاقی افتاد. پیکسل 3a، به‌عنوان یک گوشی میان‌رده، در زمان معرفی خود نه‌تنها مورد تحسین خیلی‌ها قرار گرفت، بلکه فروش‌های نسبتا خوبی هم داشت. ضمن اینکه بازار گوشی‌های پرچمدار در حال‌حاضر بسیار اشباع شده است.

انتظار می‌رود که گوگل سری پیکسل 5 را در رویداد سالانه سخت‌افزار خود در اواخر پاییز امسال معرفی کند. مسلما با نزدیک شدن به این رویداد، شاهد افشاگری‌های بیشتری درباره آن خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH