ال‌جی W10

گوشی رده‌پایین ال‌جی W10 آلفا با قیمت 140 دلار معرفی شد

لغو کنگره جهانی موبایل 2020 مانع از رونمایی گوشی‌های جدید توسط ال‌جی نشده است و این شرکت کره‌ای حالا بعد از معرفی هندست‌های K41S ،K51S و K61 در روز گذشته، امروز نیز از گوشی رده‌پایین ال‌جی W10 آلفا پرده‌برداری کرد. این دستگاه قرار است با گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه برندهای چینی رقابت کند.

ال‌جی W10 آلفا قیمتی معادل ۱۴۰ دلار آمریکا دارد و یک گوشی اندروید ۹ پای است. در داخل آن از چیپست Unisoc SC9863A استفاده شده که ما آن را قبلا بر روی گوشی‌هایی مانند آلکاتل 1s دیده‌ایم (یک تراشه ۲۸ نانومتری با هشت هسته Cortex-A55 و سرعت کلاک ۱.۶ گیگاهرتز). در کنار آن نیز شاهد ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قابل‌ارتقا تا ۱۲۸ گیگابایت از طریق کارت microSD هستیم.

ال‌جی W10 آلفا از یک نمایشگر ۵.۷۱ اینچی با رزولوشن +720p و نسبت تصویر ۱۹:۹ بهره می‌برد و یک ناچ قطره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی در بالای خود دارد. در پشت گوشی هم شاهد یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با قابلیت اتوفوکوس هستیم که می‌تواند ویدیوهای 1080p ضبط کند.

هیچ حسگر اثرانگشتی بر روی هندست وجود ندارد و به جای آن از فناوری تشخیص چهره برای باز کردن قفل دستگاه استفاده شده است. ال‌جی ادعا می‌کند که این فناوری توانایی ردیابی ۱۲۸ نقطه را دارد و می‌تواند در عرض ۰.۳ ثانیه قفل گوشی را باز کند.

ال‌جی W10 آلفا یک هندست دو سیم کارته است که از شبکه VoLTE دوگانه پشتیبانی می‌کند. این دستگاه امکان پشتیبانی از باندهای TD-SCDMA و FDD-LTE را هم دارد و می‌تواند با همه اپراتورهای چینی کار کند.

باتری ۳۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی گوشی هم می‌تواند ۱۲ ساعت مکالمه تلفنی، ۲۹ ساعت گوش دادن به موزیک یا ۵ ساعت پخش ویدیو را برای کاربران فراهم کند.

ال‌جی W10 آلفا تنها در رنگ مشکی قابل دسترس است و تفاوت‌هایی با مدل قبلی خود یعنی ال‌جی W10 دارد. گوشی دوم به نمایشگر بزرگ‌تر (۶.۱۹ اینچ) و یک دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی مجهز است و از اسکنر اثرانگشت و یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.

اگر فکر می‌کنید که مشخصات ال‌جی W10 آلفا خیلی پایین است، می‌توانید به سراغ گوشی ال‌جی K41S بروید. این هندست دارای نمایشگر بزرگ‌تر ۶.۵ اینچی و یک دوربین اضافه اولتراواید ۵ مگاپیکسلی است. در کنار آن، دو مدل دیگر K51S و K61 هم وجود دارند. این سه دستگاه ابتدا در آمریکا و سپس در اروپا و آسیا عرضه خواهند شد.

3 در مورد “گوشی رده‌پایین ال‌جی W10 آلفا با قیمت 140 دلار معرفی شد”

  1. کاش ایران بیاد و بخرم از سامسونگ متنفرم و الان متاسفانه سامسونگ دارم کاش شیائومی می خریدم ب امید برگشت ال جی با کیفیت و نازنین ب ایران

    2
    1
    1. اونی که منفی میدی متاسفانه حد نهایت کیفیتی که دیدی همان‌قدر است که از گوشی هایی مثل الجی و چینی دیدی و من درکت میکنم

      2
      1

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH