نسخه جدید اپلیکیشن Galaxy Themes به همراه قابلیت حالت تاریک منتشر شد

به تازگی، بروزرسانی جدیدی برای اپلیکیشن گلکسی تمز (Galaxy Themes) سامسونگ منتشر شده است که از حالت تاریک سراسری سیستم برروی دستگاه‌های سامسونگ پشتیبانی می‌کند. اخیرا نیز شرکت سامسونگ، تعدادی از نرم‌افزارهای خود را با پشتیبانی از حالت تاریک آپدیت کرده بود و اکنون نوبت اپلیکیشن Galaxy Themes رسیده است که از این قابلیت مفید بهره بگیرد.

مدتی پیش نیز بروزرسانی مشابهی برای اپلیکیشن Samsung Health عرضه شده بود. در بروزرسانی جدید این نرم‌افزار، علاوه بر تغییرات جزئی رابط کاربری، پشتیبانی از حالت تاریک هم به آن اضافه شده است.

اپلیکیشن Galaxy Themes برای کاربرانی که تمایل به سفارشی‌سازی ظاهر رابط کاربری تلفن خود دارند، یک منبع مفید و جامع به حساب می‌آید. در این اپ طیف گسترده‌ای از تم‌های رایگان و پولی وجود دارند که تمامی عناصر موجود در رابط کاربری را پوشش می‌دهند. به عنوان مثال، با استفاده از تم‌های موجود در این نرم‌افزار می‌توان تصاویر پس‌زمینه، آیکون‌ها و ظاهر پیام‌ها را تغییر داد.

نسخه جدید اپ Galaxy Themes به همراه پشتیبانی از حالت تاریک با شماره نسخه 5.1.00.212 منتشر شده است. انتظار می‌رود که آپدیت این نرم‌افزار طی هفته‌های آتی در دسترس تمامی کاربران جهان قرار بگیرد. البته، فایل APK اپلیکیشن فوق نیز قابل دانلود است. با توجه به این که برخی از کاربران تمایل دارند از حالت تاریک سراسری سیستم در تلفن خود استفاده کنند، پشتیبانی نرم‌افزار‌ها از این حالت باعث زیباتر شدن محیط رابط کاربری شده و یکپارچه شدن آن‌ها با رابط کاربری اصلی تلفن را دنبال خواهد داشت.

استفاده از این اپ بسیار ساده است؛ شما می‌توانید با گشت‌وگذار در این نرم‌افزار، تم‌های مورد علاقه خود را انتخاب کرده و با دانلود کردن آن‌ها، ظاهر رابط کاربری تلفن سامسونگی خود را عوض کنید. این فرآیند، کم‌تر از یک دقیق طول می‌کشد، اما با توجه به تعداد گزینه‌های پیشنهادی، می‌توان مدت زمان بیشتری را صرف مرور آن‌ها کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH