مقایسه سونی اکسپریا زد اولترا با اچ‌تی‌سی وان مکس: نبرد زیبارویان!

Zu Vs One max 2

به روزهای پایانی رقابت‌های داغ و هیجان‌انگیز جام قهرمانان آی‌تی‌رسان در بخش فبلت‌ها رسیده‌ایم و تیم‌ها از تکلیف خود برای ادامه کار آگاه شده‌اند و دیدار امروز هم که ما به آن لقب ناکامان داده‌ایم، بین دو تیمی است که در مرحله نیمه نهایی از رقبای خود شکست خوردند و حال فقط یکی از آن‌ها می‌تواند برروی سکوی اهدای مدال برود. همانطور که حتما تاکنون متوجه شده‌اید، امروز با دیدار رده‌بندی این مسابقات با شما هستیم و شرکت‌کنندگان امروز هم فبلت‌هایی نیستند جز اکسپریا زد اولترا و اچ‌تی‌سی وان مکس که علی‌رغم قدرت و شایستگی‌هایی که از خود به نمایش گذاشتند، در مرحله قبلی به ترتیب مقابل لومیا 1520 و گلکسی نوت3 بازی خود را واگذار کردند و حال در مقابل یکدیگر صف‌آرایی کرده‌اند تا برای تصاحب مدال برنز آی‌تی‌رسان با یکدیگر مبارزه کنند. ما هم از طرفی بسیار خرسندیم که این مسابقه حساس را برای شما گزارش می‌کنیم و از طرفی هم ناراحت، چرا که تنها یکی از این دو فبلت دوست داشتنی مدال برنز را بر گردن خود خواهد دید. پس باید منتظر یک رقابت جذاب و دیدنی باشیم، چرا که قطعا هریک از این دو گجت تمام تلاش خود را بکار خواهد بست تا گردن‌آویز برنز را کسب کند. پس با ما همراه باشید!

ده دقیقه ابتدایی: طراحی و ظاهر 

ZU VS One Max (13)

هنگامی که بحث طراحی و زیبایی مطرح می‌شود، همه تماشاگاران نیم‌خیز روی سکوها می‌ایستند تا ببینند کدامیک از این دو فبلت بیشتر به دلشان می‌نشیند. وقتی دو رقیب وارد میدان می‌شوند دهان همه از تعجب باز می‌ماند و هم‌همه‌ای در ورزشگاه به راه می‌افتد. دلیل این سر و صدای زیاد هم چیزی نیست جز طراحی فوق‌العاده هر دو فبلت! همانطور که همه می‌دانیم دو شرکت سونی و اچ‌تی‌سی همواره به دارا بودن طراحی‌های زیبا و نمونه مشهور بوده‌اند و این دو گجت هم از این قاعده مستثنی نیستند. این دو فبلت در واقع نمونه بزرگ شده دو پرچمدار قبلی این دوشرکت یعنی اکسپریا Z و اچ‌تی‌سی وان هستند که آنها هم بسیار جذاب بودند. زبان طراحی دو فبلت کاملا متفاوت است. یکی مانند ZU دارای بدنه‌ای تخت و گوشه‌هایی تیز است و یکی همچون وان مکس دارای گوشه‌ها و قاب پشتی منحنی است. البته نوع طراحی در آسان کردن در دست‌گیری فبلت هم کمک فراوانی می‌کند و در همین لحظه اولین نقطه ضعف اساسی ZU نمایان می‌شود. بدنه تخت این فبلت باعث شده است تا هنگام در دست گرفتن تسلط مناسبی بر روی آن نداشته باشید و بزرگ بودن ابعاد نیز بر این سختی اضافه می‌کند. درحقیقت حتی اگر دست‌های بزرگی هم داشته باشید، نمی‌توانید با یک دست به راحتی با ZU کار کنید. در مقابل وان مکس به خوبی در دست قرار می‌گیرد و بخصوص اگر دست‌های بزرگی داشته باشید به هیچ وجه احساس نخواهید کرد یک فبلت غول پیکر در دست خود دارید. اگرچه در این بین باید به این نکته مهم توجه داشت که نمایشگر وان مکس کوچک‌تر است و اگر ابعادی مشابه به محصول سونی داشت، به طور حتم مشکلاتش نیز بیشتر می‌شد!

ZU VS One Max (15)

 قرارگیری دکمه‌ها و پورت‌ها هم کاملا با یکدیگر متفاوت است و البته هر دو جوری طراحی شده‌اند تا راحتی کار با آنها بیشتر باشد. در ZU پورت‌ها همگی با درپوش بسته شده‌اند تا این فبلت را در برابر نفوذ آب و گرد و غبار محافظت کند. علاوه برآن محل قرارگیری اسپیکر این فبلت نامناسب است و هنگام بازی کردن و تماشای فیلم، دست به راحتی روی آن را می‌پوشاند. هیچ‌یک از دو فبلت امروز از دکمه مخصوص شاتر دوربین بهره نمی‌برند که خود یک جنبه منفی محسوب می‌شود. در بحث طراحی انتخاب را بر عهده شما می‌گذاریم تا فبلت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

دقیقه 10 تا 20: وزن و کیفیت ساخت

ZU VS One Max (14)

دو تیم همواره در این دقایق همچون دقایق قبلی قدرت و بازی خوبی از خود ارایه داده‌اند. کیفیت ساخت هر دو فبلت به شدت بالاست و همین امر حس فوق‌العاده‌ای هنگام کارکردن با آن‌ها را به کاربر القا می‌کند. جنس بدنه ZU از شیشه بسیار مقاوم است که البته در رنگ مشکی این فبلت به شدت اثر انگشت را جذب خود می‌کند و همواره باید نگران از بین رفتن ظاهر زیبای فبلت خود باشید. بدنه وان مکس نیز از جنس آلومینیوم یکپارچه است و کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. در مقابل ضربات به نظر می‌رسد که هر دو فبلت مقاومت خوبی از خود نشان دهند. البته همیشه امکان شکستن شیشه و همچنین پریده شدن لبه آلومینیوم وجود دارد ولی در ظاهر هر دو قدرتمند هستند.

ZU VS One Max (16)

 وزن این فبلت‌ها هم نسبتا بالاست و وان مکس بر روی ترازو عدد 217 گرم و ZU هم عدد 212 را نشان می‌دهند که تفاوت آنچنان زیاد به نظر نمی‌رسد ولی اگر تفاوت ابعاد را در نظر بگیریم، خواهیم دید که سونی در پرورش اندام فبلت خود بهتر عمل کرده است. در مجموع وان مکس بیش از ZU شبیه به یک فبلت است و ZU را باید به نوعی یک تبلت نامید، زیرا ابعاد آن در وضعیتی کاملا بلاتکلیف قرار دارد و چیزی بین فبلت و تبلت است.

دقیقه 20 تا 30: نمایشگر 

ZU VS One Max (18)

پس از لحظاتی که دو تیم بیشتر بر اساس احساسات بازی کردند و البته با احساسات ما هم بازی کردند! حال وقت آن است که اولین محک جدی دو فبلت را شروع کنیم. می‌خواهیم ببینیم که کدامیک می‌توانند علاوه بر ظاهر زیبا، باطن خود را نیز به زیبایی نمایش دهند. قطعا نمایشگر خوب و با کیفیت برای هر فردی که قصد خرید تلفن هوشمند را دارد بسیار با اهمیت است. دو فبلت امروز ما هر دو از صفحه نمایش‌های LCD بهره می‌برند. یکی از نوع TFT و به همراه تکنولوژی Triluminos و دیگری از نوع Super LCD3. اولی ZU است که دارای ابعادی معادل 6.4 اینچ است و دومی هم وان مکس که نمایشگری 5.9 اینچی دارد. هر دو دارای نمایشگرهایی خیره کننده با رنگ‌هایی واقعی و باکیفیت هستند. نمایش رنگ سفید بسیار عالی‌ست و رنگ مشکی هم گرچه عمقی در حد LEDها ندارد ولی همچنان هر دو فبلت در این بخش هم خوب کار می‌کنند. زاویه دید و کنتراست هر دو نیز عالی‌ست. البته از نظر کیفیت ZU کمی بهتر از حریف عمل می‌کند و درمقابل عملکرد وان مکس در زیر نور آفتاب برتر از ZU است. البته تفاوت‌ها در حدی نیست که بگوییم تیمی برنده قطعی این بخش است. بهتر است خودتان با دیدن تصاویر زیر به توانایی هردو فبلت پی ببرید (تصویر سمت راست گوشی سونی و سمت چپ محصول اچ‌تی‌سی است).

ZU ONE max

ZU VS One Max (7)

ZZZZ

دقیقه 30 تا 40: نرم افزار و رابط کاربری

وقت آن است تا به زیبایی این دو فبلت از جنبه‌ای دیگر نگاه کنیم و این‌بار زیبایی به همراه کارایی برای ما مطرح است. دلیل آن هم این است که در بخش سیستم عامل و بخصوص رابط کاربری، کارا بودن و لذت‌بخش بودن کارکرد با رابط کاربری همزمان مطرح می‌شوند. این دو فبلت هر دو اندرویدی بوده و از نظر رابط کاربری هم کاملا خاص هستند. یکی مانند وان مکس دارای رابطی پخته و درعین حال ساده است و یکی همچون ZU دارای رابطی ساده و در عین حال کاربردی هستند. از نظر کارا بودن هر یک ویژگی‌ها و توانایی‌های خود را دارند و هر دو می‌توانند به راحتی کاربر را راضی کنند. برای مثال ویژگی Blink Feed در وان مکس که آخرین و جدیدترین وقایع سایت‌های مورد علاقه کاربر را در اختیار وی قرار می‌دهد و برنامه‌های کوچک سونی که به نام Small Apps معروف هستند و ویژگی مالتی تسکینگ قدرتمندی را در اختیار کاربر می‌گذارند. از نظر زیبایی باز سلیقه شماست که تصمیم بگیرید رابط کاربری کدامیک را بیشتر می‌پسندید. شما می‌توانید این کار را با مشاهده عکس‌های زیر انجام دهید.

رابط کاربری اکسپریا زد اولترا:

ZU VS One Max (11)

رابط کاربری وان مکس:

IMGقب00012

ویدیویی از قابلیت‌های خاص و رابط کاربری وان مکس:

دقیقه 40 تا 50: سخت‌افزار

بعد از اینکه دو تیم استراحت کوتاهی داشتند و حالا با انرژی مضاعف به زمین بازگشتند، قصد داریم که با یک تست سنگین و دشوار آن‌ها را سورپرایز کنیم. بر روی کاغذ همه چیز به نفع ZU است، چرا که از سخت‌افزاری جدیدتر و قدرتمندتر بهره می‌برد. چیپ ZU از نوع Snapdragon 800 و چیپ وان مکس Snapdragon 600 است که در عمل این دو چیپ تفاوت بسیار زیادی با یکدیگر دارند. رم هردو فبلت دو گیگابایت است و حافظه داخلی هم 16 است. البته هردو توانایی پشتیبانی از کارت حافظه را دارند. هنگامی که با دو دستگاه به انجام کارهای سنگین مثل انجام بازی‌های دارای گرافیک بالا پرداختیم، ZU به راحتی و بدون هیچ مکث و لگی از عهده فرامین برآمد ولی در عین ناباوری وان مکس در برخی بازی‌های سنگین و گرافیکی لگ زیادی از خود نشان داد که کمی ما را ناامید کرد! البته نا گفته نماند که در این مدت که وان مکس در اختیار ما بود هیچگونه مشکل در اجرای برنامه‌ها و یا هنگ‌های بی مورد از خود نشان نداد این در حالی‌ است که زد اولترا در چند مورد بی‌خود و بی‌جهت با مشکل مواجه می‌شد که البته حال خود را با یک ری‌استارت به خوبی همان روزهای اول بازمی‌گرداند!

ZU VS One Max (12)

ZU VS One Max (10)

ZU VS One Max (24)

ZU VS One Max (23)

ZU VS One Max (19)

ZU VS One Max (20)

همان طور که در بنچمارک‌ها هم ملاحظه می‌کنید ZU با قدرت حریف را شکست داده است. البته هنگام بازی کردن و یا وب گردی بدنه ZU از همان ابتدا داغ می‌شود و بخصوص گرمای اطراف دوربین کمی زیاد است و البته این گرما در حدی نیست که دستتان بسوزد! وان مکس هم کمی گرم می‌شود ولی میزان این گرما به اندازه ZU نیست و گرما را همچون رقیب به دست کاربر انتقال نمی‌دهد. دلیل اصلی این موضوع را می‌توان پردازنده قوی‌تر و بدنه شیشه‌ای ZU دانست. بنابراین نماینده سونی نیمه دوم را با برتری و تصاحب توپ و زمین آغاز کرد.

دقیقه 50 تا 60: دوربین

ZU VS One Max (17)

پس از شروع طوفانی ZU در ابتدای نیمه دوم، حال به‌نظر می‌رسد که وان مکس عزم خود را جذب کرده تا در این دقایق کمی از فشار حریف بر روی دروازه خود کم کند و بازی را در دست بگیرد. هنگامی که خواستیم با این دو فبلت عکس یادگاری بی‌اندازیم، ابتدا نگاهی به اعداد و ارقام دوربین آنها انداختیم و دیدیم که هیچ‌کدام خیلی قدرتمند به نظر نمی‌رسند. دوربین ZU، 8مگاپیکسلی است و دوربین وان مکس هم 4مگاپیکسل! که البته بدلیل تکنولوژی بکار رفته در دوربین آن ابعاد پیکسل‌هایش بزرگ‌تر است. علاوه براین دوربین ZU فاقد فلش است که از همین الان به ما یادآوری می‌کند که او را در فضای تاریک نبریم! هنگامی که با دو فبلت به عکاسی می‌پردازیم کیفیت و جزییات دوربین وان مکس یک سر و گردن از حریف بالاتر است و ZU ما را به نوعی ناامید کرد. البته نمی‌توان گفت که کیفیت وان مکس هم فوق‌العاده است ولی در مقابل ZU این فبلت به خوبی می‌درخشد. وقتی دو فبلت را در محیط تاریک ‌بردیم، ZU از ترس غش کرد! دلیل آن هم نبود فلش در کنار دوربین این فبلت بود که منجر شد این فبلت در تاریکی مطلق قرار بگیرد و چشمش هیچ چیزی را در اطرافش نبیند. درعوض باز هم وان‌مکس با تکیه بر فلش و البته فناوری اولتراپیکسل که در محیط‌های تاریک عکس‌هایی فوق‌العاده تولید می‌کند، توانست بار دیگر ZU را خجالت زده کند. در بخش فیلمبرداری هم باز برتری با وان مکس است و دلیل آن هم نویز ZU در ضبط تصاویر است. شما می‌توانید نتیجه تلاش دو فبلت در این بخش را در پایان این بخش ملاحظه کنید.

ZU VS One Max (25)

ZU VS One Max (2)

ZU VS One Max (27)

ZU VS One Max (4)

ZU VS One Max (1)

ZU VS One Max (5)

دقیقه 60 تا 70: چندرسانه‌ای

ZU VS One Max (21)

حال بازی توسط وان مکس به تعادل کشیده شده و دو تیم همچنان در تلاش هستند تا بازی را بیشتر در اختیار خود بگیرند و خطراتی بر روی دروازه حریف ایجاد کنند. بخش چندرسانه‌ای همواره بر چند بخش مهم تکیه دارد. اول صفحه نمایش باکیفیت، دوم اسپیکرهای قدرتمند و در پایان هم ساپورت مناسب از بازی‌ها و فرمت‌های مختلف صوتی و تصویری. در بخش آخر انتظار می‌رود در هردو فبلت به خوبی انجام می‌شود، چرا که هردو فبلت بر پایه سیستم عامل اندروید بنا شده‌اند و به همین دلیل مشکلی در پخش صوت و تصویر با فرمت‌های مختلف نخواهند داشت. البته در عین تعجب وان مکس در اجرای برخی کلیپ‌های فول‌اچ‌دی به مشکل برخورد و فیلم نتوانست صحنه‌ها را پشت سر هم و بدون سکته نشان دهد. دربخش تصویر هم هردو با دارا بودن صفحاتی بزرگ و باکیفیت شما را راضی خواهند کرد و البته تماشای فیلم در ZU لذت بیشتری دارد ولی در بخش صوت برتری کاملا با وان مکس است. اسپیکرهای استریو  و باکیفیت این فبلت به شکلی شما را هیجان زده خواهد کرد که حضور ZU را فراموش می‌کنید. کیفیت صدا هم بدون هدفون و هم با هدفون بی‌نظیر است. در عوض اسپیکر ZU با اینکه ابعاد نسبتا بزرگی هم دارد ولی صدای نسبتا ضعیفی ارایه می‌دهد و به دلیل جای‌گذاری بد این اسپیکر همواره امکان دارد که دستتان را روی آن بگذارید و دیگر صدای آن را نشنوید. بنابراین گرچه این بخش با برتری ZU پیش می‌رفت، وان مکس توانست در لحظات پایانی ضربه اصلی را وارد کند و با تکیه بر اسپیکر قدرتمند خود بازی را به تعادل بکشد.

دقیقه 70 تا 80: باتری

پس از دقایق نفس‌گیری که پشت سر گذاشتیم، حال دو فبلت ما نیاز به شارژی دوباره پیدا می‌کنند. ما هم از این فرصت استفاده می‌کنیم تا ببینیم که با یک بار شارژ کامل هر یک چه مقدار به ما شارژدهی خواهند داشت. زمانی که به نتایج بدست آمده از آزمایشگاه آی‌تی‌رسان نگاه کنیم، درخواهیم یافت که تفاوت دو فبلت بسیار فاحش است. برای مثال با شارژ کامل اگر با ZU به مدت 2.5 تا 3 ساعت به بازی بپردازید (برای مثال بازی آسفالت که ما انجام دادیم)، باتری خالی شده و به شما هشدار می‌دهد ولی وان مکس در همین شرایط کمی بیش از 50 درصد از شارژ خود را از دست می‌دهد. ما در شرایط مختلف باتری این دو فبلت را مورد آزمایش قرار دادیم و نتایج را در پایان این بخش در اختیار شما خواهیم گذاشت تا ببینید تفاوت زیادی در باتری دو فبلت وجود دارد. علاوه برآن، از نظر مدت زمان شارژ شدن هم عملکرد وان مکس بهتر است و در مدت زمان کمتری شارژ می‌شود. در این بخش ZU کاملا شکست را پذیرفت و به سونی گوشزد کرد تا در نسل بعدی این معزل را برطرف کند.

ZU VS One Max (9)

دقیقه 80 تا 90: سایر موارد

وقت آن است که ببینیم هر یک از این دو فبلت چه ویژگی منحصربفردی دارند که در هیچ‌یک از رقبای دیگر آن‌ها در این رقابت‌ها نمی‌توان چنین ویژگی‌هایی را مشاهده کرد. اول از وان مکس آغاز می‌کنیم که دقایق قبلی، بازی بهتری از خود ارایه داده است. اولین ویژگی بسیار جذاب این فبلت همان اسپیکرهای استریو هستند که هر شنونده‌ای را مجذوب خود می‌کنند.

ZU VS One Max (22)

علاوه بر آن در پشت این فبلت و در زیر دوربین سنسور اثرانگشت قرار گرفته است که تقریبا در 90 درصد از موارد هم به درستی عمل می‌کند و خیال شما را از در امان بودن دارایی‌هایتان در فبلت خود راحت می‌کند. علاوه بر آن، توسط فرستنده مادون قرمزی که بر روی سر این فبلت تعبیه شده می‌توانید به کنترل دستگاه‌های صوتی و تصویری اطراف خود بپردازید و کارهای دیگری نیز از عهده این پورت برخواهد آمد. در مقابل بزرگ‌ترین ویژگی متمایز کننده ZU توانایی ضد آب و گرد و غباری است که فبلت شما را در برابر خطرات احتمالی که هر دستگاه الکترونیکی را تهدید می‌کند، بیمه خواهد کرد. علاوه بر آن شما می‌توانید با فبلت خود به راحتی در محیط‌های مرطوب کار کنید، بی آنکه نگران آسیب دیدن آن باشید. شما را به دیدن یک ویدیو از این قابلیت دعوت می‌نماییم:

درضمن به دلیل وجود صفحه نمایش فوق حساس استفاده شده در این فبلت، شما می‌توانید با چیزهایی همچون مداد یا وسایلی شبیه قلم بر روی آن یادداشت برداری کنید. البته این را نیز باید بیان کرد که این ویژگی در وان مکس هم وجود دارد، پس دیگر ویژگی منحصربفرد محسوب نمی‌شود! بنابراین در این بخش هم هر فبلت توانست بخشی از نیازهای افراد مختلف را برآورده کند. درهمین لحظه داور چهارم به کنار زمین می‌آید و 3 دقیقه وقت اضافه برای این بازی حساس اعلام می‌کند، تا ببینیم در لحظات پایانی کدامیک می‌توانند فرصت‌های حساس‌تری بر روی دروازه حریف ایجاد کنند.

وقت اضافه: قیمت

بالاخره به لحظات پایانی این رقابت داغ و حساس رسیدیم و تا به اینجای کار هر یک توانستند موقعیت‌های خطرناکی بر روی دروازه حریف ایجاد کنند. حال وقت آن است که ببینیم در یکی از حساس‌ترین بخش‌های هر مسابقه این دو فبلت چه عملکردی از خود نشان خواهند داد. مانند همه مسابقات قبلی، در این رقابت هم در وقت اضافه به بررسی قیمت دو فبلت مورد بررسی خواهیم پرداخت. در بازار جهانی ZU قیمتی معادل 360 یورو و وان مکس هم قیمتی برابر با 480 یورو دارد که تفاوت نسبتا زیادی است. در بازار داخلی هم قیمت ZU چیزی نزدیک به 1400000 و وان مکس هم برچسب قیمتی حدود 1850000 را بر خود می‌بیند. بنابراین در این بخش ZU به راحتی بازی را در دست می‌گیرد و می‌تواند در این لحظات آخر ضربه خطرناکی به سمت دروازه حریف روانه کند زیرا قیمت فاکتوری است که نمی‌توان بدین راحتی‌ها از کنارش عبور کرد. درهمین لحظه بازی با سوت داور به پایان می‌رسد و ما درحین اینکه از شما خداحافظی می‌کنیم، دعوت می‌کنیم که به مشاهده موقعیت‌های خطرناک هریک از تیم‌ها بنشینید.

ITResancup-and-aawaat

موقعیت‌های خطرناکی که ZU بر روی دروازه حریف ایجاد کرد:

طراحی زیبا و تخت به همراه بدنه‌ای بسیار باریک و سبک‌تر از حریف
قابلیت ضد آب و گرد و غبار
مقاومت بسیار بالای بدنه در برابر ضربه
نمایشگر دارای رنگ‌های حقیقی‌تر و جذاب‌تر
سخت‌افزار به مراتب قدرتمندتر
نمایشگر فوق حساس و توانایی استفاده از مداد بر روی آن
قیمت بسیار مناسب‌تر

موقعیت‌های خطرناکی که وان مکس بر روی دروازه حریف ایجاد کرد:

بدنه فلزی و طراحی دلنشین
جای‌گیری بهتر در دست و امکان استفاده با یک دست
نمایشگر باکیفیت
دوربین بهتر
اسپیکرهای استریو و قدرتمند
باتری قدرتمند
حسگر اثر انگشت و پورت مادون قرمز

[divide style=”2″]

حال شما انتخاب کنید کدام دستگاه در این رقابت برتر بوده و رای به کسب مقام سوم این رقابت‌ها را می‌دهید؟

[polldaddy poll=7863120]

[divide style=”3″]

برنامه کامل مسابقات را می‌توانید از اینجا مشاهده کنید!

34 در مورد “مقایسه سونی اکسپریا زد اولترا با اچ‌تی‌سی وان مکس: نبرد زیبارویان!”

  1. آقا من یه چیزی میگم چون جفت مارک هارو داشتم الانم htc one maxدارم میخواستم یه چیزی به اونایی که میخوان سونی بگیرن بگم دوستان من مشکلات سونی 1رابط کاربری بد 2 بعد از یه مدت کیفیت دوربین از بین میره 3بعد از چند بار که بره تو آب امکانش هست اون قابلیتشو از دست بده یا اینکه در پوشاش واز شه خراب شه گوشیتون 4زود باتری خالی میکنه حالا به هر دلیلی 5 تیک میزنه و بعضی موقه ها حتی یهو خاموش میشه ولی من شخصا htc رو پیشنهاد میکنم چون نصبت به قیمتش خیلی خوبه راستی هر گوشی یه عیبی داره الکیم با هم کل کل نکنید همون آیفون با اون اسمی که در کرده 6خم میشه و کلا کیفیت صفش اومده پایین آقا یاعلی ولی من نوکیا دکمه ای رو به کل اینا ترجیح میدم خخخخخخ

  2. سلام من وان مکس دارم خیلیا ازش بد گفتن اما من ازش راضیم ب نظرم ی گوشی با کلاسیه مث اپل…از لحاظ نرمن افزاری و سخت افزاری هم هیچ گوشی بی عیب نیست ولی انتخاب آخر با شماست من نمی گم عالیه اما درحد خودش خوبه

  3. قابل توجه کسانی که میخوان یکی از این ها رو انتخاب کنن.اول از همه رابط کاربری اچ تی سی خیلی بهتره.سپس بهترین رابط کاربری شناخته شده.حالا می رسیم به دوربین، وان مکش بهتره.قابلیت های بهتری هم داره مثل فیلم برداری اسلوموشن،کیفیت دوربینش هم در عکس هم در فیلم بهتره.پردازنده،پردازنده ی اچ تی سی سنگین ترین برنامه هارو اجرا میکنه،من هر بازی فوق سنگینی که یکی روش اجرا کردم ولی هنگ؟نه.کیفیت صفحه اچ تی سی فوق العاده بالا تره.بلندگوهای اچ تی سی شاهکار هست.کیفیت هندز فریش هم عالیه.موزیک پلیرش هم ویژولایزر داره ،این کامپیوتر.اچ تی سی عالیه،یکی از دوستام داشت یکم باهاش کارکردم(۲روز)ولی اصلا قابل مقایسه با وان مکش نیست.اولین کمپانی که گوشیه اندرویدی زد اچ تی سی بود.من همین مطلب و با وان مکس نوشتم

  4. کاملا معلومه برتریت با وان مکسه الانم که قیمت هر دو اومده شده یک ملیون و دویست پس معلومه که کی برتره همون طور که میبینید تو عکسا و توضیحات که میگن وان مکس چیاوناییمکسره گوش کنن وان اگه وزنگینه چون باتری بهتری داره بلندگوی عالی داره کیفیت صفحه نمایشش مکس دوربین که اصلا نگو الترا که سیزده مگا رو شکست میده هشت معمولی بی فلاش ههههههههههه ببخشید نتونستم جلوی خودمو بگیرم آخه بی فلاش…… هیچی وللش خلاصه که بدونید زیر دستی سونی بیخودی وزن ازافه کرده و حرفی هم نداره برای گفتن فکرم نکنید همه چی به نتایج بنچمارکه آسفالت هشتم اجرا میشه مشکلی نداره لگ هم نداره

  5. Slm man ba hardoshon kar kardam be nazare man in sakht afzaraye k in do ghoshi daran vase hich bazi kam nemiaran pas behtare adam ro chizayemese,dorbin jense badane o keyfiat harf bezane vaghti cpu 10 javab mide adam chera bere 100bekhare vali az hame chi bezane man htc one max k gheymate balatari dare o tarjih midam chon az chesm nemiofte o vaghan jazabtar az soby

  6. داداش من اچ تی سی وان داره من زد وان دارم اون میخواد گوشیشو با گوشی من عوض کنه اما من اینکار را نمیکنم چون واقعا سونی حرف نداره اچ تی سی زاقارته از ریخت میفته خود دانید خدافظ

  7. سلام من بین این دو مرددم برخی میگن سونی مشکل نرم افزاری داره شما نظرتون چیه؟همچین چیزی هست؟راست میگن شانسیه؟هنگ زیاد میکنه که باید فلش بشه؟کن هست یا نه؟

  8. با سلام من از شما یک سوال دارم و بس من قرار بین sony xperia z ultra و htc one max یکی را بگیرم و قرار است به دلیل مشکلات مالی تا 5 سال انرا نگه دارم حالا شما کمک کنید که کدام را بخرم بهتر است برای من که توان تعویض سریع گوشی را ندارم اگر در خرید اشتباه یا ریسکی بکنم باید تا 5 سال انرا تحمل کنم یعنی به طور واضح اگه اشتباه کنم بیچاره میشوم حالا شما به طور قطعی بگویید کدام را بخرم که تا 5 سال رضایت بخشش و با دوام باشد…. با تشکر

    1. داداشم سونی بخر چون سونی بهتره از فروشنده یا هر کی بپرسی میگه سونی چون نسبت به گوشی بودنش خییییییییلی امکانات داره از من گفتن بود منم قراره زد وان بخرم و این که میگن هنگ میکنه نخیر دروغه دوست من داره این طبیعی هست و قتی چند برنامه رو پشت سر هم و برنامه های زیاد تا لبریز حافظه رو پر میکنی مصلما هم باید یکم هنگ کنه اما نه همیشه هنگ نمیکنه من زد وان میگیرم زنده باد سونی.

  9. به نظر من همه گوشیا یک بدی دارن.
    برای مثال:اولترا فلش نداره
    اچ تی سی: menu خیلی خسته کننده ای داره
    اولترا:خوش دست نیس
    من خودم گوشی htc one maX رو پیشنهاد میکنم برید تو نت سرچ کنین فیلماشو ببنید تو بعضی فیلم ها گفتن در حد اپل هم هستش
    تو دوربینش اصلا شک نکیند که اچ تی سی 100 % بهتره
    باور ندارید میتونید برید مغازه ها با هر دوشون کار کنین
    خیلی هم کلاس داره
    شاید مث اولترا زد اب نباشه ولی ببخشیدا شما که نمیخای باش بری شنا کنی عزیز من یا جای پارو ازش استفاده کنی …ماشااله تو خونه همه هم سینی چایی هس
    پس نظر من htc
    هس اخه من با هر دوشون کار کردم …قیمتشم 200 تومان بیشتره از اولترا ////

  10. فقط htc one من خودم مغازه موبایل فروشی دارم،من خودم ب شخصه رای به اچ تی سی میدم،همه چیزش عالیه….هم ظاهرش و هم سخت افزارش……موبایل نازیه…

  11. مطمئنا هر دستگاهی مزایا و معایب خودشو به همراه داره و اینکه کدوم یک از این دو مدل بهتره به نظر من سوال درستی نیست و برمی گرده به سلیقه شخصی و نوع کاربری که می خوایم از گوشی انتظار داشته باشیم. در برخی موارد سونی قویتر عمل کرده و در برخی موارد دیگه HTC خوب کار کرده.

    من خودم شخصا سونی رو می پسندم هم به لحاظ طراحی بسیار Minimal و زیبا و هم به خاطر کیفیت بالای صفحه نمایش و مقاومتش در برابر آب و گرد و خاک

  12. اگه وان مکسو تو دستت بگیری دیگه نه تنها دنبال فبلت دیگه بلکه سراغ گوشیه دیگه ای نمیری!
    برعکس اگه سونی رو دستت بگیری همون داغ کردنش دلتو میزنه چه برسه به دوربین کم کیفیت و بدنه ی پشتش که در مرور زمان خط و خشای خفن ایجاد میشه
    ببخشید ولی حیف پول که به سونی بدی.مفتش گرونه

  13. هر دو واقعا خوبن ولی انصافا سونی بهتره چون سخت افزار قویتری داره ، ظاهر شیکی هم داره ، من خودم گوشیه اچ تی سی وان دارم ولی اینجا رأی به نماینده سونی میدم .

    1. پوریا جان ناراحت نشیا ولی اگه وان مکسو تو دستت بگیری دیگه نه تنها دنبال فبلت دیگه بلکه سراغ گوشیه دیگه ای نمیری!
      برعکس اگه سونی رو دستت بگیری همون داغ کردنش دلتو میزنه چه برسه به دوربین کم کیفیت و بدنه ی پشتش که در مرور زمان خط و خشای خفن ایجاد میشه
      ببخشید ولی حیف پول که به سونی بدی.مفتش گرونه

    1. James.sirius.potter

      حداقل از زد اولترا مى شه به عنوان سینى استفاده کرد …
      وان مکس که حتى زیر لیوانى هم نمى شه 😀

    2. سونی چی داره
      صفحه ی بهتر (تو عکسا معلومه)
      دوربین بهتر (اونم تو عکسا معلومه)
      بدنه ی بهتر (شیشه و آلومینیوم جلو آلومینیوم)
      مقاومت بهتر
      ضد آب
      قدرت بیشتر
      اچ تی سی چی داره

      1. دوربین بهتر
        خىلى با حالا مرد متعجب صفحه بهتر شىشه خشکسالی پزىر جلو آلمىنىوم بعد زد یو ؟؟؟؟؟

  14. هر دو فبلت عالی هستند و انتخاب بین این دو واقعا سخت است بیشتر به سلیقه ی خود شخص برمی گرده
    که با کدام برند راحت تر است غول تایوانی را انتخاب کنه یا شمشیر سامورایی
    sony وhtc کار خود را به خوبی بلد هستن و هر دو کیفیت بالایی دارند

  15. انصافا حق zu . اچ تی سی نمی دونه چی ساخته ؟ فقط می خواسته فبلت بزنه . و بگه منم بلدم……
    چرت و پرت

  16. آی تی رسان میشه جوابمو بدی
    چطوری تو قسمت موقعیت‌های خطرناکی که وان مکس بر روی دروازه حریف ایجاد کرد نوشتی
    صفحه با کیفیت و دوربین بهتر
    خداوکیلی برا دوربین 3 تا عکس گذاشتی که 2 تای اولی زد اولترا بهتر بود
    و در صفحه ی با کیفیت تر میشه یه عکس پیدا کنی که وان مکس بهتر از زد اولترا باشه
    صفحه وان مکس واقعا تاریکه یا من اینجوری میبینم
    http://itresan.com/29235/htc-one-max-vs-sony-z-ultra.html/zu-vs-one-max-7

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH