اسمارت‌فون ال‌جی V60 ThinQ 5G با تراشه اسنپ‌دراگون 865 و نمایشگر دوگانه معرفی شد

کمپانی ال‌جی اخیرا از ششمین گوشی سری V خود با نام V60 ThinQ 5G رونمایی کرد. این هندست از جدیدترین تراشه ساخت کوالکام موسوم به اسنپ‌دراگون 865 و مودم X55 بهره می‌گیرد. مودم جدید شرکت کوالکام از هر 2 طیف شبکه 5G شامل امواج میلی‌متری با پهنای باند بالاتر و امواج زیر 6 گیگاهرتز با پوشش‌دهی بهتر پشتیبانی می‌کند. بعلاوه اکنون ال‌جی از پیکره‌بندی دوربین دوگانه جدید شامل حسگر اصلی 64 مگاپیکسلی، باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی و نمونه بازنگری شده ابزارجانبی Dual Screen بهره گرفته است.

ال‌جی V60 ThinQ 5G به‌همراه یک پنل اولد غول‌پیکر 6.8 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نسبت ابعاد کشیده 20.5:9 روانه بازار می‌شود. اکنون شاهد به‌کارگیری مجدد ناچ قطره‌ای شکل اسمارت‌فون V50s و استقرار دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی درون آن هستیم. ال‌جی V60 ThinQ مجهز به اسکنر اثرانگشت یکپارچه با نمایشگر است. همچنین نمایشگر گوشی با روکشی از جنس گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود.

با بررسی پنل پشتی گوشی به وجود حسگر TOF همراه با یک جفت دوربین پی خواهیم برد. دوربین اصلی مجهز به یک حسگر 64 مگاپیکسلی با اندازه 1/1.7 اینچ و قابلیت OIS است. دوربین دوم نیز از یک حسگر فوق‌عریض 13 مگاپیکسلی با میدان دید 117 درجه‌ای بهره می‌گیرد. این گوشی قادر به ضبط ویدیو با رزولوشن 8K و پشتیبانی از استاندارد +HDR10 در حالت تنظیمات دستی است.

تراشه اسنپ‌دراگون 865 به‌همراه 8 گیگابایت رم و 128گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت حافظه میکرو اس‌دی سایر مشخصات داخلی ال‌جی V60 را تشکیل می‌دهند. همچنین این هندست دارای استاندارد نظامی MIL-STD 810G و گواهی حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب‌خوردگی است. این هندست با سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری LG UX 9.0 روانه بازار می‌شود. همچنین دکمه اختصاصی دستیار صوتی گوگل اسیستنت نیز در سمت چپ بدنه دستگاه قرار دارد. ال‌جی کماکان به سنت‌های پیشین خود وفادار بوده و این‌بار نیز مجددا از تراشه 32 بیتی Quad DAC، اسپیکرهای استریو و 4 عدد میکروفون بهره گرفته است.

باتری قدرتمند 5000 میلی‌آمپرساعتی این هندست از فناوری‌های +Quick Charge 4 و شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. همچنین ال‌جی V60 از آخرین نسل استاندارد ارتباطی وای‌فای 6 پشتیبانی می‌کند.

همچنین ال‌جی ابزارجانبی Dual Screen خود را نیز به‌روزرسانی نموده است. اکنون این ابزار از یک پنل اولد 6.8 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و یک لولای 360 درجه‌ای با قابلیت استفاده در حالات لپ‌تاپ و استند برخوردار است. همچنین ورژن جدید Dual Screen مجهز به یک پنل اعلان 2.1 اینچی جدید با قابلیت مفید همواره روشن است.

ال‌جی V60 همراه با ابزارجانبی Dual Screen

ال‌جی V60 با مدل‌های رنگی آبی و سفید در اواخر فصل بهار پیش‌رو روانه بازار خواهد شد. جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری این هندست هنوز اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH