بازنشانی پین ویندوز

چگونه در صورت فراموشی پین در ویندوز، آن‌ را بازیابی کنیم؟

شکستن یک پین و یا یک گذرواژه خوب سخت است، اما همچنین یادآوری آن نیز دشوار است. اگر پین ورود به ویندوز خود را فراموش کنید، نمی‌توانید آن را دوباره به دست آورید اما می‌توانید که آن را تغییر دهید. پس در ادامه با آموزش این ترفند با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

بازنشانی پین ویندوز شما در هنگام ورود به سیستم

با فرض اینکه پیش‌تر پین ورود را به حساب مایکروسافت خود اضافه کرده‌ باشید، این پین باعث می‌شود تا بسیار سریع‌تر به دستگاه‌های خود وارد شوید. اگر به هر دلیلی نمی‌توانید به رایانه خود وارد شوید، جهت شروع باید به صفحه ورود رفته و بر روی لینک «I Forgot My PIN» کلیک کنید.

بازنشانی پین ویندوز

گذرواژه حساب مایکروسافت خود را وارد کنید. سپس می‌توانید کد امنیتی یک حساب موجود را وارد کرده و یا اینکه از مایکروسافت بخواهید که گذرواژه‌ای جدید را از طریق ایمیل به شما ارسال کند.

بازنشانی پین ویندوز

گذرواژه امنیتی را وارد کرده و سپس بر روی «Verify» کلیک کنید. پین جدید خود را دو بار وارد کنید. حال شما پین رایانه خود را بازنشانی کرده‌اید. از این پس می‌توانید از این گذرواژه جدید جهت ورود به دستگاه موردنظر خود استفاده کنید.

بازنشانی پین ویندوز در هنگامی‌که وارد سیستم شده‌اید

اگر به محیط دسکتاپ ویندوز وارد شدید، اما همچنان می‌خواهید که پین خود را بازنشانی کنید، ابتدا باید به منوی استارت رفته و سپس بر روی آیکون چرخ‌دنده (Settings) کلیک کنید.

بازنشانی پین ویندوز

در صفحه ظاهرشده، بر روی گزینه «Accounts» کلیک کنید. سپس باید به قسمت «Sign-In Options» رفته و در کادر «Windows Hello PIN» گزینه «I Forgot My PIN» را انتخاب کنید.

بازنشانی پین ویندوز

گذرواژه حساب مایکروسافت خود را وارد کرده و سپس پین جدید خود را دو بار وارد کنید تا تغییرات به‌صورت کامل اعمال شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH