گلکسی تب اس 6

نسخه لایت تبلت سامسونگ گلکسی تب اس 6 به‌زودی روانه بازار خواهد شد

شرکت سامسونگ اخیرا از تبلت‌ گلکسی تب اس 6 (Galaxy Tab S6) و نسخه 5G آن رونمایی کرده است. به نظر می‌رسد که یک عضو دیگر از خانواده این تبلت‌ها با نام گلکسی تب اس 6 لایت نیز روانه بازار خواهد شد. این تبلت تاییدیه بلوتوث را دریافت کرده بود و هم‌اکنون نیز رندر‌های مطبوعاتی آن به بیرون درز کرده است که طراحی آن را فاش می‌کند.

تبلت گلکسی تب اس 6 لایت در بخش طراحی ظاهری شبیه به مدل معمولی خود است و تصاویر آن نشان می‌دهند که از قلم هوشمند S-Pen نیز بهره می‌گیرد.

هم‌چنین، در نوار وضعیت (Status Bar) بالای صفحه‌نمایش نیز نماد شبکه تلفن همراه مشاهده می‌شود. بنابراین، می‌توان گفت که تبلت جدید سامسونگ از اینترنت LTE هم پشتیبانی می‌کند. البته، طبق گفته‌ها، نسخه وای‌فای این تبلت نیز به بازار عرضه خواهد شد.

شایعات نشان می‌دهند که این دستگاه در دو گزینه مختلف پیکربندی حافظه داخلی با ظرفیت 64 و 128 گیگابایت در دسترس افراد قرار می‌گیرد. به علاوه، با مشاهده نتایج تست‌های بنچمارک گیک‌بنچ، محصول جدید کره‌ای‌ها سیستم‌عامل اندروید 10 را اجرا می‌کند. تراشه اگزینوس 9611 نیز به همراه یک رم 4 گیگابایتی درون بدنه آن تعبیه شده است.

اطلاعات دیگری درباره مشخصات فنی این تبلت وجود ندارد، اما انتظار می‌رود که به‌زودی اخبار و شایعات بیشتری درباره آن منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH