طرح مفهومی نوکیا 9.2 PureView با دوربین زیر نمایشگر!

نوکیا امروز اعلام کرد که برای رویداد معرفی محصولات خود در تاریخ 19 مارس چند سورپرایز جالب دارد. ما واقعا نمی‌دانیم که سورپرایزهای نوکیا چه چیزهایی خواهند بود، اما احتمال می‌دهیم که اسمارت‌فون نوکیا 9.2 PureView یکی از آن‌ها باشد. حتی اگر حدس ما درست نباشد، در کل انتظار می‌رود که این شرکت جانشینی برای گوشی نوکیا 9 PureView که سال گذشته با طراحی زیبای پنج دوربین عرضه گردید، معرفی کند.

در همین راستا، یک طراح و افشاگر معروف به نام بنجامین جسکین (Benjamin Geskin)، طراحی مفهومی نوکیا 9.2 PureView را منتشر کرده است. جسکین ادعا کرده که این طراحی صرفا محصول تخیل خودش بوده و در تهیه آن از هیچ تصویر لورفته یا چیز دیگری استفاده نکرده است؛ اما سعی کرده از طراحی نوکیا 9 PureView الهام بگیرد.

البته اسم نوکیا 9.2 PureView، مطابق شایعاتی است که ادعا می‌کنند نوکیا بنا به دلایلی اقدام به معرفی مدل 9.1 PureView نخواهد کرد. همانطور که می‌دانید نوکیا 9 PureView در فوریه سال گذشته رونمایی شد، اما جانشین آن هنوز از راه نرسیده است.

طراحی جسکین، هندستی را با نمایشگر تمام‌صفحه و تقارن کامل نشان می‌دهد. این بدین معنی است که هیچ ناچ و هول پانچی بر روی 9.2 PureView وجود ندارد. این گوشی در طراحی جسکین مجهز به دوربین سلفی داخل نمایشگر است؛ چیزی که هنوز بر روی هیچ اسمارت‌فونی ارایه نشده است. اخیرا یکی از مدیران شیائومی گفته بود که دوربین‌های زیر نمایشگر هنوز آماده نیستند. با وجود همه این‌ها، شرکت ویوو هفته پیش توانست این نوع طراحی را بر روی گوشی مفهومی APEX 2020 معرفی کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که طراحی دوربین نمایشگر از امسال تجاری گردد و باید ببینیم که چه اتفاقاتی در این زمینه می‌افتد.

در طراحی جسکین همچنین مشاهده می‌کنیم که همه دکمه‌های فیزیکی در لبه سمت راست اسمارت‌فون مفهومی قرار گرفته‌اند. پشت گوشی ما را به یاد نوکیا 9 PureView می‌اندازد، اما فقط چهار دوربین در داخل ماژول دایره‌ای‌شکل وجود دارد. ماژول دوربین دارای کمی برآمدگی نسبت به بدنه است و فلاش LED درست در زیر آن قرار دارد. پنل پشت همچنین دارای لبه‌های خمیده بوده و لوگوی نوکیا هم در وسط آن قرار گرفته است.

جسکین هیچ جزییاتی درباره مشخصات نوکیا 9.2 PureView ارایه نکرده، اما ما براساس شایعات می‌دانیم که این گوشی احتمالا مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 865 خواهد بود. نوکیا 9.2 PureView همچنین از یک رم بزرگ، لنزهای ZEISS و سیستم‌عامل اندروید 10 بهره خواهد برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH