موجودی گلکسی زد فلیپ در بازار چین برای دومین بار به اتمام رسید

پس از معرفی گلکسی زد فلیپ در قاره اروپا، سامسونگ طی روز 27 فوریه از این اسمارت‌فون به‌همراه پرچم‌داران سری گلکسی S20 خود در کشور چین رونمایی کرد. فروش گلکسی زد فلیپ از همان روز آغاز شد و موجودی آن نیز بلافاصله به پایان رسید. سامسونگ مجددا اقدام به عرضه گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ در بازار چین کرد و این‌بار نیز گزارشات مخابره شده نشان می‌دهند که موجودی دستگاه ظرف مدت تنها 30 دقیقه به اتمام رسیده است.

استقبال بی‌سابقه مشتریان از گلکسی زد فلیپ احتمالا فراتر از تصورات پیشین سامسونگ بوده است. به‌نظر می‌رسد که طراحی تاشو از محبوبیت بسیار زیادی در میان اکثریت کاربران برخوردار است. گلکسی زد فلیپ با برچسب قیمتی سرسام‌آور 11999 یوانی (حدودا 1712 دلاری) روانه بازار می‌شود؛ اما این موضوع موجب نگرانی طیف گسترده‌ای از مشتریان نشده است. هندست مذکور از طریق وبسایت رسمی سامسونگ و پلتفرم‌های بزرگ تجارت الکترونیکی در چین به فروش می‌رسد. در حال حاضر این دستگاه از طریق چندین کانال خرده‌فروشی الکترونیکی از جمله Jingdong قابل رزرو بوده و فروش مجدد آن نیز از روز 6 مارس آغاز خواهد شد.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که گلکسی زد فلیپ یک اسمارت‌فون 4G با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه‌داخلی است. این هندست تاشو از یک پنل اولد انعطاف‌پذیر با اندازه 6.7 اینچ، نسبت ابعاد 22:9، رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (معادل 2636 در 1080 پیکسل) و چگالی پیکسلی 425ppi بهره می‌گیرد. همچنین این گجت دارای نمایشگر دوم 1.1 اینچی در قسمت بیرونی است که برای چک کردن اعلان‌ها به‌کار گرفته می‌شود.

توان پردازشی گلکسی زد فلیپ از طریق تراشه اسنپ‌دراگون 855 پلاس تامین می‌شود و یک باتری 3300 میلی‌آمپرساعتی نیز مسئولیت تامین انرژی موردنیاز این هندست تاشو را بر عهده دارد. دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی این گوشی درون حفره تعبیه شده بر روی نمایشگر قرار گرفته است. پیکره‌بندی دوربین دوگانه شامل 2 حسگر 12 مگاپیکسلی نیز در قسمت پشتی دستگاه تعبیه شده است. این هندست در مدل‌های رنگی مختلفی شامل بنفش پاندورا، مشکی و طلایی عرضه می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH