همکاری نوکیا با جدیدترین فیلم جیمز باند با نام No Time To Die

شرکت HMD Global به عنوان مالک برند نوکیا اعلام کرد که با جدیدترین فیلم از سری فیلم‌های جیمز باند با عنوان “زمانی برای مردن نیست” (No Time To Die) همکاری کرده است. هم‌چنین، HMD این مورد را هم تایید کرد که تلفن هوشمند مورد استفاده توسط نقش مامور این فیلم، یکی از تلفن‌های 5G نوکیا است.

باتوجه به این که HMD قصد دارد در یک رویداد اختصاصی در تاریخ 19 مارس (29 اسفند) از اولین تلفن 5G خود رونمایی کند، تیزر معرفی این رویداد نیز جالب به نظر می‌رسد. دعوت HMD از رسانه‌ها به این رویداد نیز به سبک فیلم‌ جدید جیمز باند بوده و این شرکت با درج عنوان “زمانی برای صبر کردن نیست”، افراد و اصحاب رسانه را به رویداد اختصاصی خود در شهر لندن دعوت می‌کند.

سه دستگاه از تلفن‌های نوکیا با نام‌های نوکیا 7.2، نوکیا 3310 و یک تلفن هوشمند 5G در فیلم No Time To Die حضور دارند. علاوه‌بر این، HMD تایید کرده است که لاشانا لینچ در نقش مامور نومی از اسمارتفون 5G این شرکت استفاده می‌کند.

شرکت فنلاندی HMD به همین موضوع بسنده نکرده و یک تیزر تبلیغاتی با حضور لاشانا لینچ برای تلفن 5G خود ساخته است. این تیزر در تاریخ 8 مارس (18 اسفند) منتشر خواهد شد که می‌توان اطلاعات بیشتری درباره اولین اسمارتفون 5G نوکیا به دست آورد.

لاشانا لینچ، بازیگر فیلم سینمایی No Time To Die درباره ارتباط خود با این شرکت گفت: “اولین تلفن من در ده سالگی، نوکیا 3210 بود. این گوشی، یک تلفن هوشمند در دهه 90 برای من به حساب می‌آمد. بازی Snake را در آن انجام می‌دادم. با توجه به این که من همراه با تلفن‌های نوکیا بزرگ شده‌ام، استفاده شخصیت نومی از این تلفن‌ها، برای من هیجان‌انگیز است.”

طبق جدیدترین گزارش منتشر شده، اسمارتفون 5G نوکیا در کمپین فیلم جیمز باند، به عنوان “تنها گجتی خواهد بود که شما نیاز دارید” معرفی شده است.

در ابتدا قرار بود که فیلم سینمایی No Time To Die در تاریخ 2 آوریل (14 فروردین) اکران شود، اما تهیه‌کنندگان این فیلم تصمیم گرفتند تاریخ اکران را به دلیل شیوع ویروس کرونا به 2 نوامبر (12 آبان) موکول کنند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH