آپدیت اندروید 10 برای کاربران منتخب اسمارتفون شیائومی Mi A2 لایت منتشر شد

شرکت شیائومی آپدیت اندروید 10 را برای اسمارتفون Mi A2 لایت منتشر کرد. این تلفن در نیمه اول سال 2018 با نام ردمی 6 پرو روانه بازار شد. سپس شیائومی تصمیم گرفت که نسخه دوم آن را با نام Mi A2 لایت در دسترس مشتریان قرار دهد. این تلفن در ابتدا از سیستم‌عامل اندروید اوریو استفاده می‌کرد تا این که در سال 2019 آپدیت اندروید پای را دریافت کرد. هم‌اکنون نیز بروزرسانی جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اندروید، یعنی اندروید 10 برای Mi A2 لایت منتشر شده است. بروزرسانی OTA از هم‌اکنون در دسترس برخی از کاربران قرار گرفته است و انتظار می‌رود که طی روز‌های آتی، کاربران بیشتری را پوشش دهد.

اندروید 10 Mi A2 لایت

اطلاعات مربوط به آپدیت اندروید 10 برای این گوشی هوشمند توسط ناظران و تیم مدیریت این تلفن در انجمن MIUI تایید شده است. بسته نرم‌افزاری آپدیت مذکور با شماره نسخه 11.0.2.0.QDLMIXM منتشر شده و در اختیار کاربران منتخب قرار گرفته است تا در صورت وجود مشکل، در اختیار عموم مردم نباشد.

بروزرسانی جدید، حالت تاریک سراسری سیستم، ژست‌های حرکتی جدید و سایر قابلیت‌های اندروید که توسط گوگل معرفی شده‌اند را به ارمغان می‌آورد. دستگاه‌های شیائومی که از اندروید وان بهره می‌گیرند، دارای برنامه‌های بومی Mi هستند، اما مدل Mi A2 لایت از برنامه رادیو FM به جای آن‌ها استفاده می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH