گوگل اپلیکیشن Wear OS را بر روی سامسونگ گلکسی استور عرضه کرد

ما دقیقا مطمئن نبودیم که گوگل چه زمانی Wear OS را برای گلکسی استور ارایه خواهد کرد. بهترین حدس ما اواخر دسامبر امسال بود. اما حالا این اپلیکیشن در گلکسی استور قابل دسترس است. این همان اپلیکیشن Wear OS  است که در گوگل پلی استور وجود دارد و کاربران اکنون می‌توانند آن را از طریق اپ استور سامسونگ دانلود کنند.

البته این اولین اپلیکیشنی نیست که گوگل در گلکسی استور عرضه می‌کند. حدود یک سال پیش، شاهد ارایه اپلیکیشن Translate در این اپ استور بودیم و تا جایی که می‌دانیم تنها دو اپلیکیشن گوگل در گلکسی استور وجود دارد.

اما سوال اینجاست که گوگل چرا Wear OS را بر روی گلکسی استور منتشر کرده است؟ دلایل آن معلوم نیست، اما ما چند حدس می‌زنیم. حدس اول اینکه، این کار می‌تواند یک کانال توزیع جدید برای مناطقی مانند چین باشد که در آنجا پلی استور یا قابل دسترس نیست یا اینکه کاربران آن را ترجیح نمی‌دهند.

نکته جالب دیگر اینکه، در سال 2018 شایعاتی وجود داشت مبنی بر اینکه سامسونگ در حال کار بر روی یک ساعت هوشمند با پلت‌فرم Wear OS گوگل است، اما نتیجه آن گزارش‌ها به جایی نرسید. حالا با ارایه این اپلیکیشن در گلکسی استور، احتمال اینکه سامسونگ مشغول کار بر روی یک ساعت Wear OS باشد قوت می‌گیرد.

از کجا معلوم، شاید سامسونگ هم مثل شیائومی قادر به سفارشی‌سازی رابط کاربری Wear OS شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH