سونی

اختراع جدید شرکت سونی به یک دوچرخه ثابت ورزشی اشاره دارد

شرکت Peloton با عرضه دوچرخه‌های ثابت شبکه‌ای خود که به نمایشگری بزرگ نیز مجهز هستند، توانسته که به موفقیتی بزرگ دست یابد. اگر سونی اختراع جدید خود را روانه بازارها کند، آنگاه شرکت Peloton نیز باید خود را جهت رقابت با این شرکت نام‌آشنا آماده سازد.

طراحی این اختراع که در مورخه مارس 2018 به ثبت رسیده، یک ماشین تناسب‌اندام مجهز به پخش‌کننده رسانه را نشان می‌دهد. با این اوصاف نمی‌توان اطلاعات زیادی را از فناوری‌های این دستگاه به دست آورد. اما از نمایشگر بزرگ و خمیده این وسیله می‌توان چنین استنباط کرد که این دستگاه نسبت به رقبای خود، تجربه‌ای همه‌جانبه و مشابه با مسابقات تور دو فرانس را به کاربران خود ارایه می‌دهد. سونی شرکتی است که توانسته کنسول بازی بسیار محبوب پلی‌استیشن را روانه بازارها کند و با این اوصاف این شرکت پتانسیل این را نیز دارد که بتواند یک دستگاه ورزشی تعاملی را نیز به تولید برساند.

متأسفانه، در حال حاضر ما از وضعیت فعلی این پروژه اطلاعی در دست نداشته و همچنین نمی‌توانیم به محاسبه قیمت آن نیز بپردازیم، اما می‌توان این چنین فکر کرد که هر چه شرکت Peloton بیشتر به موفقیت دست یابد، غول ژاپنی نیز بیشتر ترغیب می‌شود تا دستگاهی مشابه را روانه بازار کرده و مقداری از موفقیت‌های این عرصه را نیز نصیب خود کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH