اسمارت‌فون آنر 30S به تراشه Kirin 820 مجهز شده و از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند

مدتی پیش، اولین اطلاعات غیررسمی از اسمارت‌فون جدید آنر 30S به عنوان عضوی از خانواده تلفن‌های آنر 30 به بیرون درز کرد. این تلفن در اواخر ماه جاری میلادی در کشور چین رونمایی خواهد شد. اما هم‌اکنون اطلاعات بیشتری در رابطه با تلفن جدید برند آنر به دست ما رسیده است که در ادامه مطلب آن‌ها را بررسی می‌کنیم.

تلفن جدید آنر 30S به لطف اولین چیپست 5G میان‌رده هواوی با نام Kirin 820 از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند. این هندست از فناوری شارژ سریع 40 وات نیز بهره خواهد برد. موضوع سرعت شارژ این دستگاه را می‌توان از تاییدیه 3C دریافت شده توسط آنر 30S متوجه شد.

آنر 30S

علاوه‌بر موارد ذکر شده، تصویر جدیدی از رندر این تلفن به بیرون درز کرده است که به راحتی می‌توان مجموعه چهارگانه دوربین آن را مشاهده کرد. طراحی جایگاه دوربین‌های این تلفن همانند اسمارت‌فون آنر V30 است، اما در قسمت پایین فلاش LED یک ماژول دوربین اضافه قرار دارد.

آنر 30S

سنسور اثرانگشت این تلفن همانند مدل آنر 20S در سمت چپ تلفن قرار گرفته است. با بررسی بیشتر این رندر می‌توان متوجه شد که یک سنسور اضافی در مجموعه دوربین چهارگانه این تلفن وجود دارد.

هنوز هیچ صحبتی درباره قیمت این تلفن نشده است، اما می‌دانیم که اسمارت‌فون آنر 20S در سپتامبر سال گذشته با قیمت 265 دلار روانه بازار شد. بنابراین، قیمت آنر 30S نیز در همین حدود خواهد ماند. انتظار می‌رود که طی روز‌های آتی اخبار و اطلاعات بیشتری درباره تلفن جدید آنر منتشر شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH