شرکت HMD Global از اسمارت‌فون پایین‌رده نوکیا C2 رونمایی کرد

کمپانی HMD Gobal از جدیدترین اسمارت‌فون پایین‌رده خود با نام نوکیا C2 رونمایی کرد. نرم‌افزار این تلفن توسط نسخه Go اندروید 9 (پای) اجرا می‌شود و یک چیپست Unisoc نیز درون آن تعبیه شده است.

نوکیا C2

نوکیا C2 از یک پردازنده چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز بهره می‌گیرد که نسبت به تراشه 1.3 گیگاهرتزی نوکیا C1 کمی قدرتمند‌تر به حساب می‌آید. تلفن جدید نوکیا دارای یک گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی بوده که این مقدار تا 64 گیگابایت توسط کارت microSD افزایش می‌یابد. پنل IPS صفحه‌نمایش نوکیا C2 با رزولوشن اچ‌دی‌ پلاس و نسبت ابعاد تصویر 18:9 و اندازه 5.7 اینچ در بدنه تلفن قرار گرفته است.

نوکیا C2

در بدنه پشتی این تلفن یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دریچه دیافراگم f/2.2 مشاهده می‌شود. دوربین سلفی نیز با همان کیفیت دوربین اصلی در بالای نمایشگر این تلفن قرار دارد. نکته جالب درباره دوربین سلفی نوکیا C2 وجود فلاش LED برای گرفتن عکس‌های سلفی در محیط‌های تاریک است.

نوکیا C2

یک باتری 2800 میلی‌آمپری انرژی مورد نیاز تلفن جدید نوکیا را تامین می‌کند. این باتری از طریق پورت microUSB و سرعت 5 وات شارژ می‌شود.

از سایر مشخصات این تلفن می‌توان به وجود رادیو FM و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد. نوکیا C2 در رنگ‌های مشکی و فیروزه‌ای روانه بازار خواهد شد.

تا این لحظه هیچ جزییاتی درباره قیمت و زمان عرضه تلفن مذکور مطرح نشده است. اما احتمال می‌رود که این گوشی به‌زودی در دسترس افراد قرار می‌گیرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH