گلکسی M21 با دوربین سه‌گانه 48 مگاپیکسلی و باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

سامسونگ گوشی گلکسی M31 را ماه گذشته معرفی کرد و امروز عضو دیگری را به سری گلکسی M خود اضافه کرده است: گلکسی M21. تفاوت اصلی این دو هندست فقط در بخش دوربین است. گلکسی M31 دارای ماژول دوربین چهارگانه شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی، ماکرو ۵ مگاپیکسلی و سنسور عمقی ۵ مگاپیکسلی است، اما گلکسی M21 از یک چیدمان دوربین سه‌گانه که ترکیبی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و سنسور عمق‌سنج ۵ مگاپیکسلی است بهره می‌برد.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی گلکسی M31 نیز به ۲۰ مگاپیکسل بر روی گلکسی M21 تنزل پیدا کرده است. با این‌حال، M21 با ۱۸۸ گرم وزن، سه گرم سبک‌تر از M31 است.

به غیر از این تفاوت‌ها، مشخصات گلکسی M21 و M31 یکسان هستند. این گوشی مجهز به چیپست اگزینوس 9611 با دو ترکیب حافظه ۴/۶۴ گیگابایت و ۶/۱۲۸ گیگابایت است و سیستم‌عامل اندروید 10 را در کنار رابط کاربری One UI 2.0 بر روی خود اجرا می‌کند. یک اسلات microSD هم برای افزایش حافظه داخلی تا ۵۱۲ گیگابایت وجود دارد.

گلکسی M21 دارای نمایشگر ۶.۴ اینچی sAMOLED با رزولوشن +FHD است و انرژی خود را از باتری غول‌پیکر ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرد که با سرعت ۱۵ وات از طریق پورت USB-C شارژ می‌شود. این گوشی همچنین در پشت خود یک اسکنر اثر انگشت دارد.

گلکسی M21 در دو رنگ آبی و مشکی معرفی شده است. نسخه ۴/۶۴ گیگابایتی آن ۱۷۵ دلار قیمت دارد و از تاریخ 23 مارس در هند و از طریق سایت Amazon.in فروخته خواهد شد. هنوز صحبتی درباره قیمت و نحوه عرضه مدل ۶/۱۲۸ گیگابایتی آن نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH