نسخه دوم رابط کاربری One UI

رابط کاربری One UI 2.1 تا سه هفته آینده برای گلکسی S10 و نوت 10 عرضه می‌شود

گوشی‌های سامسونگ گلکسی S20 با نسخه به‌روزشده رابط کاربری سامسونگ یعنی One UI 2.1 معرفی شدند. پرچمداران قدیمی‌تر همچنان از رابط کاربری One UI 2.0 استفاده می‌کنند، اما این موضوع ممکن است به‌زودی تغییر کند. ظاهرا یکی از مدیران انجمن سامسونگ در پاسخ به یکی از کاربران گفته است که تیم رابط کاربری این شرکت تصمیم دارد نسخه جدید را در سه هفته آینده منتشر کند.

در صورت اتخاذ پروسه A/B برای عرضه آپدیت، ممکن است سری گلکسی S10 و گلکسی نوت 10 تا اواسط آوریل آن را دریافت کنند و در ادامه نیز گلکسی S9 و گلکسی نوت 9 به آن دسترسی یابند. مدیران انجمن سامسونگ همچنین فاش کرده‌اند که شرکت در حال کار بر روی One UI 2.5 است، اما این نسخه احتمالا در پاییز امسال برای دستگاه‌های گلکسی نوت 20 ارایه خواهد شد.

One UI 2.1 شامل قابلیتی به نام Quick Share است که به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را با سرعت خیلی بالا بین دستگاه‌هایی که در یک شبکه مشترک وای‌فای هستند ارسال کنید. اما از آنجاییکه این قابلیت محدود به کاربران 2.1 است، فقط برای گوشی‌های گلکسی S20 و گلکسی زد فلیپ قابل دسترس است. ما به محض عرضه آپدیت جدید برای سایر دستگاه‌ها، شما را در جریان آن خواهیم گذاشت.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH