اسمارت‌فون آنر 30S با تراشه کایرین 820 روانه بازار خواهد شد

هواوی رسما تائید کرد که اسمارت‌فون آنر 30S از تراشه جدید کایرین 820 5G بهره خواهد برد. همچنین غول چینی به بیان جزئیاتی پیرامون فناوری ارتباطی نسل آینده که موجب ارتقاء تجربه کاربری حین استفاده از شبکه‌های 5G می‌شود؛ پرداخته است.

در وهله نخست این مودم به لطف الگوریتم‌های زمان‌بندی هوشمند حین انتقال حجم بیش‌تری از داده‌ها، انرژی کمتری را صرف خواهد کرد. همچنین هواوی به پیشتازی در فناوری “مهار تداخل” افتخار می‌کند. این فناوری باعث می‌شود تا حتی مناطق پرجمعیت نیز ار اتصال با پهنای باند پایدار بهره‌مند شوند. پایداری اتصال به ارتقاء توانایی مودم برای یافتن ایستگاه‌های پایه جدید و اتصال سریع به آن‌ها کمک می‌کند.

مودم کایرین 820 از گوشی‌های 2 سیم‌کارته پشتیبانی خواهد کرد. این مودم امکان برقراری تماس VoLTE از طریق یکی از سیم‌کارت‌ها را فراهم می‌کند؛ در حالی‌که سیم‌کارت دیگر برای تبادل اطلاعات در شبکه 5G مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در صورت اشغال بودن یکی از سیم‌کارت‌ها با تماس VoLTE، سیم‌کارت دیگر سایر تماس‌های دریافتی را از دست نخواهد داد. کمپانی تاکنون شایعات مطرح شده پیرامون پردازنده گرافیکی Mali-G77 را تائید نکرده است. این GPU برای نخستین بار در یک تراشه های‌سیلیکون مورد استفاده قرار گرفته است؛ چرا که حتی تراشه پیشرفته سری کایرین 990 5G نیز از هسته‌های گرافیکی G76 بهره می‌گیرد. بر اساس پیش‌بینی‌ها این تراشه از فناوری شارژ سریع 40 واتی و برخی امکانات دیگر نیز پشتیبانی می‌کند. به‌نظر می‌رسد که آنر و هواوی به‌دنبال مخفی‌سازی این اطلاعات برای اعلان آن‌ها در روز 30 مارس همزمان با رونمایی از اسمارت‌فون آنر 30S هستند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH