اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه آنر Play 9A تاییدیه TENNA را دریافت کرد

اخبار و شایعات زیادی درباره اسمارت‌فون پایین‌رده آنر Play 9A منتشر شده است که ما را با این تلفن آشنا می‌کنند. اما به تازگی، نام تلفن جدید برند چینی آنر در TENNA ثبت شده است. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که آنر Play 9A به زودی معرفی شود. هم‌چنین، مشخصات ذکر شده در تاییدیه TENNA اطلاعات قبلی را تایید می‌کند.

تلفن مقرون‌به‌صرفه آنر با دو شماره مدل MED-AL20 و MOA-AL20 در لیست وب‌سایت TENNA رویت شده است. هردو مدل نیز دارای باتری 4900 میلی‌آمپری هستند، در صورتی که اطلاعات قبلی نشان می‌دادند که این تلفن از یک باتری 5000 میلی‌آمپری استفاده خواهد کرد. البته، این مورد را نمی‌توان یک ضعف به حساب آورد، چرا که امروزه از ظرفیت اسمی 5000 میلی‌آمپر، مانند اکثر ظرفیت‌ها به عنوان یک پوشش تبلیغاتی بهره می‌گیرند.

آنر Play 9A در ابعاد 159.07×74.06×9.04 میلی‌متر ساخته شده است. یک صفحه‌نمایش 6.3 اینچی فول اچ‌دی پلاس دارای شکاف قطره‌ای شکل نیز در جلوی تلفن قرار دارد.

طبق اطلاعات قبلی، هندست جدید چینی‌ها برای انجام امور پردازشی از تراشه Helio P35 شرکت مدیاتک و رم 4 گیگابایتی استفاده می‌کند. هم‌چنین، دو گزینه مختلف برای پیکربندی حافظه داخلی با ظرفیت 64 یا 128 گیگابایت وجود دارد.

در بخش دوربین نیز انتظار می‌رود که سنسور اصلی آنر Play 9A با کیفیت 13 مگاپیکسل در کنار یک ماژول تشخیص عمق 2 مگاپیکسل قرار بگیرد. حسگر اثرانگشت این دستگاه در بدنه پشتی تعبیه شده است و سرعت شارژ باتری آن در حداکثر میزان به 10 وات می‌رسد.

نرم‌افزار تلفن توسط سیستم‌عامل اندروید 10 و رابط کاربری Magic UI 3.0 در پوسته اجرا می‌شود. این تلفن در رنگ‌های سبز، آبی و مشکی روانه بازار خواهد شد.

تاکنون، هیچ جزییاتی درباره قیمت‌گذاری Play 9A و زمان دقیق عرضه آن اعلام نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH