سبیت 2014 زمان عرضه آفیس ویژه مک

3

بیش از سه سال از زمان عرضه اخرین نسخه آفیس برای سیستم‌های اپل می‌گذرد و شایعاتی درباره عرضه نسخه جدید رد طول ماه‌های گذشته شنیده شده است و ظاهرا سبیت 2014 زمان عرضه آفیس ویژه مک خواهد بود.

شرکت‌های مایکروسافت و اپل در ظاهر دشمنی غیرقابل حلی دارند ولی این موضوع باعث نشده است تا مایکروسافت چشم به بازار روش نرم‌افزاری خود بر روی محصولات اپل ببندد. در  این میان  تورستن هوبشن به عنوان رییس گروه مایکروسافت در کشور المان اعلام کرده است که در نمایشگ سبیت امسال سرانجام پس از چند سل انتظار نسخه ویژه‌ای از آفیس برای کاربران مک عرضه خواهد شد.

این نمایشگاه در هفته حاری در شهر هانوفر آلمان برگزار خواهد شد و مایکروسافت از آن به عنوان فرصت مناسبی بهره گرفته است. آخرین نسخه آفیس برای مک در سال 2010 عرضه شد و در طول سه سال گذشته همواره شایعاتی درباره عرضه مجدد نسخه پیشرفته این محصول به گوش می‌رسید ولی هیچگاه جریان به صورت جدی از سوی این شرکت پیگیری نمی‌شد. هوبشن در این باره می‌گوید:« تیم توسعه نرم‌افزاری ما با تمام قوا بر روی این پروژه کار کرده‌اند و  در حال حاضر نیز نمی‌وانم اطلاعات چندانی را پیش از عرضه به شما بدهم ولی کسانی که آفیس 365 داشته باشند می‌وانند بدون پرداخت هزینه بیشتر به نیخه جدید مهاجرت نمایند.»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH