LG D850، نسخه احتمالی ال جی G3 دارای صفحه نمایش QHD خواهد بود

lg-g31

پرچمدار اصلی سال 2014  ال جی ، احتمالا ماه ژوئن یا می معرفی خواهد شد و البته حداقل طبق شایعات، این دستگاه G3 خواهد بود.

هفته گذشته بود که اسمارتفونی با کدنام LG D851، یکی از نسخه‌های احتمالی جی 3 معرفی شد و الان وب سایت رسمی این کمپانی پروفایل User Agent دستگاه‌های تقریبا مرتبط D850  را فهرست کرده است. بر طبق پروفایل UA، ال جی D850 دارای یک صفحه نمایش Quad HD با رزولوشن 2560*1440  پیکسل خواهد بود. پیش از این بارها از این ویژگی جی 3 شنیده بودیم، اما دیگر اینبار ظاهرا وجود چنین صفحه نمایشی قطعی است.

بغیر از D850  و D851، یک نسخه VS985 نیز (که احتمالا برای Verizon Wireless ساخته شده) از این اسمارتفون وجود دارد . با این وجود فعلا نمی‌توان درباره هیچ چیز صد در صد مطمئن بود، اما هر چه که هست، ال جی برنامه‌های زیادی برای این پرچمدارش دارد.

با وجود یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت QHD باید انتظار چگالی پیکسلی فوق العاده 534ppi را داشته باشیم. فقط امیدواریم که ال جی برای این اسمارتفون یک باتری قدرتمند هم در نظر بگیرد. نظر شما چیست؟ آیا QHD برای یک صفحه 5.5 اینچی زیاد نیست؟

4 در مورد “LG D850، نسخه احتمالی ال جی G3 دارای صفحه نمایش QHD خواهد بود”

  1. خیلی عالیه. به گفته مدیران ال جی ای گوشه طراحی مثل جی ۲ داره. اما احتمالا کمی بزرگتر باشه. واقعا فوق العاده میشه اینقد حاشیه صفحه نمایش کم باشه که ۵.۵ اینچ صفحه رو در خودش برای استفاده یک دست جا بده. اگه ضد آب هم باشه که دیگه کاملا Z2 رو دچار مشکل اساسی میکنه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH