گلکسی M01

اسمارت‌فون مقرون‌به‌صرفه سامسونگ گلکسی M01 تاییدیه اتحادیه وای‌فای را دریافت کرد

وب‌سایت SamMobile در هفته‌های گذشته، گزارشی درباره تلفن جدید سامسونگ گلکسی M01 منتشر کرده بود. طبق نتایج بنچمارک گیک‌بنچ، این گوشی از یک تراشه پایین‌رده شرکت کوالکام، رم 3 گیگابایتی و سیستم‌عامل اندروید 10 استفاده می‌کند. اگر تاکنون هیچ جزییاتی درباره تراشه موجود در این گوشی منتشر نشده است، اما شواهد نشان می‌دهند که هندست جدید سامسونگ به یک تراشه هشت‌ هسته‌ای مجهز می‌شود. ما گمان می‌کنیم که گلکسی M01 از چیپست اسنپدراگون 439 بهره‌مند شود.

اخیرا نیز نام گلکسی M01 در وب‌سایت Wi-Fi Alliance رویت شده که نشان می‌دهد این گوشی تاییدیه Wi-Fi b/g/n را دریافت کرده است. هم‌چنین، استفاده این گوشی از سیستم‌عامل اندروید 10 در این وب‌سایت نیز تایید شده است. گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-M015G/DS در وب‌سایت اتحادیه وای‌فای قرار گرفته است. عبارت DS در انتهای شماره مدل گوشی بیانگر پشتیبانی آن از دو سیم‌کارت است.

گلکسی M01

وب‌سایت SamMobile با توجه به جزییات شناخته شده گلکسی M01 این تلفن را نوع دیگری از گوشی گلکسی A01 می‌داند که در بازار‌هایی مانند هندوستان، روسیه، سریلانکا و نپال عرضه خواهد شد.

اطلاعات دیگری درباره اسمارت‌فون جدید سامسونگ منتشر نشده است، اما با توجه به دریافت تاییدیه وای‌فای می‌توان انتظار داشت که این گوشی به‌زودی معرفی خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH