اپل واچ

نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ به سنسور Touch ID مجهز خواهد شد

گزارش مشترکی درباره نسل بعدی ساعت هوشمند اپل واچ (Apple Wtach) توسط وب‌سایت The Verifier و کانال یوتیوب iUpdate منتشر شده است که قابلیت‌های جدید این ساعت را فاش می‌کند. طبق این گزارش، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های جدید در نسل بعدی ساعت اپل وجود Touch ID است.

 

به عبارت دیگر، ساعت هوشمند جدید اپل برای تشخیص هویت کاربران، قادر به استفاده از Touch ID خواهد بود. اقدام جدید اپل باعث می‌شود که انجام پرداخت‌های سیار توسط ساعت هوشمندش آسان‌تر شود، چرا که کاربران پس از قرار دادن ساعت برروی دستگاه‌های کارتخوان باید یک رمز در این دستگاه‌ها وارد کنند. هم‌چنین، انتظار می‌رود که نسل بعدی ساعت هوشمند اپل از استاندارد بهبودیافته‌ای برای مقاومت در برابر آب استفاده کند. درحال حاضر، نسل پنجم اپل واچ تاییدیه IPX7 را دریافت کرده است.

اپل واچ

از سایر قابلیت‌های نسل بعدی ساعت اپل می‌توان به WatchOS 7 اشاره کرد که از فرمان‌های صوتی دستیار Siri پشتیبانی می‌کند. در بخش سلامت افراد نیز این ساعت از سنجش میزان اکسیژن خون و ردیاب خواب استفاده می‌کند. این دو قابلیت، از مدت‌ها پیش مورد انتظار طرفداران ساعت‌های اپل بوده است و ما هنوز نمی‌دانیم که کدام یک از نسل‌های جدید اپل واچ از آن‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

اپل واچ

در پایان این گزارش، شایعه‌ای هم درباره نسل جدید ساعت اپل (نسل هفتم) منتشر شده است. طبق این شایعه، اپل در حال کار برروی نسل هفتم اپل واچ بوده که این نسل، از سنسور Touch ID ادغام شده با صفحه‌نمایش استفاده می‌کند.

گزارش مذکور، هرگونه شایعه‌ یا گزارشی که درباره تغییر طراحی اپل واچ و استفاده از طراحی گرد در آن منتشر شده است را رد کرد. البته، با توجه به این که برنامه‌های شرکت اپل مدام در حال تغییر است، نمی‌توان تمامی شایعات قبلی و جدید درباره محصولات آن را تایید و یا رد کرد. به علاوه، در گزارش جدید ذکر شده است که نسل دوم اپل واچ آپدیت WatchOS 7 را دریافت نخواهد کرد.

اپل واچ

کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) در ماه ژوئن (اواسط خرداد) برگزار خواهد شد. هرچند، تاکنون هیچ تاییدیه‌ای از سوی اپل برای زمان دقیق برگزاری آن منتشر نشده است. با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا، این احتمال مطرح می‌شود که کنفرانس امسال اپل و جلسات آن به صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH