گوگل برای مقابله با شیوع ویروس کرونا 800 میلیون دلار به سازمان‌ها کمک می‌کند

گوگل در واکنش به بحران شیوع ویروس کرونا خود را متعهد به کمک ۸۰۰ میلیون دلاری به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط، دولت‌ها و سازمان‌های بهداشت و سلامت کرده است.

گوگل قرار است ۲۵۰ میلیون دلار به سازمان بهداشت جهانی (WHO) و ۱۰۰ میلیون دلار به سازمان‌های دولتی در سراسر دنیا که اطلاعاتی را درباره مقابله با بیماری کووید۱۹ ارایه می‌کنند بدهد. این شرکت همچنین ۲۰ میلیون دلار به NGOها و موسسات مالی کمک خواهد کرد.

گوگل

در لیست زیر، بقیه مصارف کمک‌ ۸۰۰ میلیون دلاری گوگل را مشاهده می‌کنید:

  • ۲۰۰ میلیون دلار برای NGOها و موسسات مالی جهت کمک به کسب‌وکارهای کوچک و متوسط.
  • ۳۴۰ میلیون دلار از اعتبارهای Google Ads  برای کسب‌وکارهای کوچک تا متوسط که در طول یک سال گذشته فعال بوده‌اند. این اعتبارها تا پایان امسال قابل استفاده خواهند بود.
  • ۲۰ میلیون دلار  از اعتبار Google Cloud برای موسسات آکادمیک و پژوهشگرانی که به دنبال پیدا کردن راه‌های برای مقابله با بیماری کووید۱۹ هستند.

گوگل همچنین برای کمک به افزایش تولید تجهیزات محافظتی شخصی و دستگاه‌های پزشکی پشتیبانی مالی خواهد کرد. این تلاش‌ها توسط کارکنان گوگل، Verily و X تسهیل خواهد شد.

غول جستجوی اینترنتی همچنین با کمپانی Magid Glove & Safety برای تولید ۲-۳ میلیون ماسک که در اختیار بنیاد CDC قرار خواهند گرفت همکاری می‌کند.

گوگل علاوه‌بر این، هدایای سالانه خود به کارکنان‌اش را از ۷۵۰۰ دلار به ۱۰۰۰۰ دلار افزایش داده که می‌تواند به سازمان‌های بهداشتی اهدا گردد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH