مشخصات دوربین اسمارت‌فون وان‌پلاس 8 پرو لو رفت

با گذشت هر روز به موعد عرضه اسمارت‌فون وان‌پلاس 8 پرو نزدیک‌تر می‌شویم. اگرچه زمان عرضه این هندست هنوز رسما مورد تائید قرار نگرفته است؛ اما اطلاعات لو رفته به برخی مشخصات کلیدی اسمارت‌فون آینده وان‌پلاس اشاره دارند. چنان‌چه برای آگاهی از پیکره‌بندی دوربین وان‌پلاس 8 پرو کنجکاو هستید؛ در این‌صورت لازم نیست تا روز عرضه این محصول منتظر بمانید. یک خبرچین نوجوان با نام Ishan Agarwal، مشخصات دوربین وان‌پلاس 8 پرو را به اشتراک گذاشته است.

بر اساس اظهارات این شخص خبرچین که با وبسایت هندی PriceBaba همکاری می‌کند؛ وان‌پلاس 8 پرو از یک دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی مجهز به حسگر IMX689 ساخت سونی با اندازه دیافراگم F/1.78 بهره خواهد برد. این سنسور مشابه نمونه به‌کارگیری شده در اسمارت‌فون اوپو فایند ایکس 2 پرو است. همچنین هندست مذکور از حسگر دوم 48 مگاپیکسلی نیز استفاده خواهد کرد؛ اما این حسگر از نوع IMX586 شرکت سونی خواهد بود. این دوربین دوم از نوع فوق‌عریض با گشودگی دیافراگم f/2.2 و میدان دید 120 درجه‌ای است. دوربین سوم مجهز به یک لنز تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 و بزرگنمایی اپتیکال 3 برابری است. همچنین وان‌پلاس 8 پرو از قابلیت زوم دیجیتال 30 برابری بهره خواهد برد. دوربین چهارم نیز مجهز به یک حسگر 5 مگاپیکسلی از نوع فیلتر رنگی است.

همچنین شخص خبرچین به برخی امکانات نرم‌افزاری هندست آینده وان‌پلاس نظیر حالت پرتره شبانه (Night Portrait Mode)، قابلیت‌های OIS و EIS بهبودیافته، جلوه‌های سینمایی و مشخصه‌ای موسوم به HDR-3 اشاره نموده است. در آینده شاهد حضور وان‌پلاس 8 پرو در فهرست وبسایت DXOMark خواهیم بود. بر اساس پیش‌بینی‌ها این هندست در میان 5 محصول برتر لیست DXOMark قرار خواهد گرفت. با این‌حال بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که تا پیش از انتشار لیست 10 محصول برتر، این هندست تا چه زمانی قادر به حفظ جایگاه خود خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH