طراحی وبسایت با ایران سایت

طراحی وبسایت به معنی ایجاد یک بستر اینترنتی برای ارائه خدمات، اطلاع رسانی، نمایش یا فروش محصولات است. طراحی وب سایت از خرید دامنه و هاست، طراحی گرافیک ، کدنویسی صفحات وب، تولید محتوا و رعایت اصول سئو تشکیل شده است. در واقع طراحی سایت قبلا بر روی طراحی صفحاتی برای مرورگر های وب دسکتاپ ها متمرکز بود، اما از سال ۲۰۱۰ به بعد طراحی سایت برای مرورگر های گوشی تلفن همراه، اسمارت فون ها و تبلت ها استفاده می شود و بطور فزاینده ای مهم شده است. طراح وب بر روی ظاهر، صفحه بندی و در برخی موارد بر روی محتوای وب سایت کار می کند. طراحی ظاهر به معنی رنگ، اندازه، فونت، تصاویر مورد استفاده و غیره می باشد.

انواع روش های طراحی وبسایت

طراحی وبسایت استاتیک

سایت استاتیک یا ایستا به سایتی گفته می‌شود که قابلیت تغییر یا آپدیت شدن ندارد. برای طراحی سایت استاتیک نیاز نیست برنامه نویسی انجام شود و تنها با یکی از ساده ترین زبان های برنامه نویسی میتوان این کار را انجام داد. به همین دلیل هزینه طراحی سایت بسیار پایین میاید. از آن جا که طراحی صفحات در سایت‌های ایستا به صورت جداگانه انجام می‌شود، طراح می‌تواند هر صفحه را با ویژگی‌های منحصر به فرد طراحی کند.

اما طراحی وبسایت به روش استاتیک معایبی به همراه دارد که بیشتر شرکت ها و افرادی که به دنبال یک وبسایت حرفه ای هستند هیچگاه از این روش استفاده نمیکنند زیرا کارایی و بازخورد بالایی از لحاظ ظاهری و یا خدمات رسانی ندارد. این نوع سایت‌ها انعطاف‌پذیر نیستند و امکان برقراری ارتباط میان کاربر و مدیر در آن‌ها وجود ندارد. به همین دلیل کاربران علاقه‌‌ای به سایت‌های ایستا ندارند. هزینه نگهداری این سایت‌ها بالاتر است چون صاحبان باید هزینه‌های جداگانه‌ای برای ویرایش مطالب به طراح بپردازند و نمی‌توانند این کارها را شخصا انجام دهند. امکان به روز رسانی تنها توسط طراح سایت وجود دارد. در این حالت شما برای حذف و اضافه مطالب تماما به طراح وابسته هستید.

طراحی وبسایت داینامیک

سایت داینامیک یا پویا به سایتی گفته می‌شود که انعطاف‌پذیر باشد و امکان ویرایش را در اختیار مدیران قرار دهد. این سایت‌ها با سیستم مدیریت محتوا یا CMS طراحی می‌شوند. سایت‌های داینامیک، مبتنی بر برنامه‌نویسی طراحی می‌شوند و تمام افرادی که حتی چیزی از دنیای اینترنت و کامپیوتر نمیدانند به راحتی میتوانند سایت را مدیریت کنند و امروزه بیشتر وبسایت هایی که طراحی میشوند به صورت داینامیک هستند.

سئو

SEO  مخفف کلمه بهینه سازی موتور جستجو (search engine optimization) است و این فرایند بهینه سازی وب سایت میباشد. این کلمات به معنی بهینه سازی سایت بر اساس موتورهای جستجو هست و یکی از مهمترین موتورهای جستجو در ایران و جهان براساس تعداد جستجو روزانه  گوگل است. اگرچه بهینه سازی موتور جستجو می تواند پیچیده باشد، اما درک روند کار چندان دشوار نیست. موتورهای جستجو می خواهند بهترین خدمات را برای کاربران خود ارائه دهند. این به معنی ارائه نتایج در صفحات موتور جستجو است که نه تنها از کیفیت بالایی برخوردار هستند بلکه به آنچه جستجوگر به دنبال آن می باشد نیز مرتبط هستند. به طور کلی زمانی که یک وب سایت در بالاترین سطح نتایج جست و جو دیده می شود، بازدید کنندگان بیشتری را از طریق موتورهای جستجو بدست می آورد و درصد زیادی از این بازدید کنندگان ممکن است به مشتری تبدیل شوند. طبق آمارهای صورت گرفته از رفتارهای کاربران حدود هفتاد درصد از بازدید کنندگان تنها بر روی اولین نتیجه از جست و جو کلیک می کنند. بنابراین سئو تاثیر بسیار زیادی در کسب و کار های اینترنتی دارد.

گوگل ادوردز

گوگل ادوردز یکی از سیستم های تبلیغاتی شرکت گوگل است که در آن تبلیغ کنندگان می توانند بر روی کلیدواژه های خاص سرمایه گذاری کنند تا تبلیغات آن ها در نتایج جستجو دیده شود. گوگل جایگاه مشخصی برای تبلیغات در نظر گرفته است و این جایگاه ها را به مزایده می گذارد. تبلیغ دهندگان در این مزایده شرکت می کنند و بر اساس پولی که برای هر کلمه کلیدی می پردازند، در صفحات گوگل نمایش داده می شوند.

هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟

شما برای ایجاد اکانت در گوگل ادوردز و نمایش دادن تبلیغات در صفحه نتایج جستجو گوگل هیچ هزینه ای پرداخت نمی کنید و پرداخت شما فقط به ازای هر کلیک کاربر بر روی تبلیغات شما است. هزینه ای که شما باید برای هر کلیک پرداخت کنید، به میزان رقابت کلمه کلیدی که قصد تبلیغ آن را دارید بستگی دارد، که با توجه به کسب و کارها متفاوت است. در صورتی که رقیب زیادی نداشته باشید با هر کلیک هزینه کمتری پرداخت می کنید ولی اگر رقبای شما هزینه ی بیشتری را پیشنهاد کرده باشند شما باید قیمت بالاتری از آن ها را پیشنهاد دهید.

درصورتی که به دنبال بهترین شرکت طراحی وب سایت جهت طراحی سایت وردپرسی به صورت حرفه‌ای و با اصول سئو هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم که از طریق شماره تماس 88886450-021 با کارشناسان شرکت ایران سایت تماس بگیرید و از طریق آدرس وب سایت www.iransite.com  نمونه‌کارهای قدرتمند این مجموعه را در زمینه‌های مختلف مشاهده کنید. مجموعه ایران سایت یکی از بهترین و باسابقه‌ترین شرکت‌های طراحی سایت بوده که دارای پرسنل متخصص و مجرب است. مجموعه ایران سایت نه تنها از متدها و تکنیک‌های حرفه‌ای جهت طراحی وب سایت وردپرس برای شما استفاده می‌کند بلکه با اصول سئو، رتبه وب سایت شما را به صورت چشم‌گیری در گوگل افزایش می‌دهد تا به راحتی در دنیای وب دیده شوید.

این مطلب یک رپورتاژ آگهی بوده و آی‌تی‌رسان در تهیه آن نقشی نداشته است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH