تلویزیون هواوی

مشخصات تلویزیون هوشمند هواوی به همراه تاریخ معرفی آن به بیرون درز کرد

تلویزیون هوشمند هواوی به‌زودی معرفی خواهد شد. شرکت هواوی تلفن‌های پرچمدار سری هواوی P40 را در تاریخ 8 آوریل (20 فروردین) روانه بازار چین می‌کند. یو چنگ‌ دونگ، مدیر کل بخش امور مشتریان این شرکت نیز قبلا هم اعلام کرده بود که هواوی در آن تاریخ یک محصول بزرگ دیگر معرفی خواهد کرد.

طبق گزارشات موثق منتشر شده، این محصول بزرگ، تلویزیون هوشمند هواوی Vision X65 است که همراه تلفن‌های سری P40 شرکت هواوی در چین به فروش خواهد رسید.

تصویری هم از پوستر تلویزیون هواوی Vision X65 در فضای مجازی منتشر شده است که مشخصات آن را فاش می‌کند. طبق اطلاعات درج شده در این پوستر، تلویزیون چینی‌ها از تمامی قابلیت‌های استاندارد یک تلوزیون هوشمند بهره می‌گیرد. این دستگاه دارای یک دوربین الترا‌واید 24 مگاپیکسلی با قابلیت‌های هوش مصنوعی بوده و یک پنل OLED به همراه چهارده بلندگو برای دریافت صدای با کیفیت‌تر در آن تعبیه شده است.

طبق گفته‌ها، تلویزیون جدید هواوی مجهز به یک پنل OLED است که از سنسورهای پیشرفته چندکاناله برای تنظیم رنگ و سرعت صفحه استفاده می‌کند. هم‌چنین، پنل هواوی Vision X65 از قابلیت تنظیم نور صفحه‌نمایش براساس نور محیط نیز پشتیبانی کرده تا تصاویر در آن طبیعی‌تر به نظر برسند.

بلندگوهای چهارده‌گانه این تلویزیون یک صدای فراگیر و با کیفیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. شایعات نشان می‌دهند که این بلندگوها قادر به شناسایی هوشمند ساختار محیط و امواج صوتی هستند و می‌توانند صدا را نسبت به فیدبک‌های محیط منتشر کنند.

این امر به ایجاد یک مدل میدانی از فضای صداهای مجازی کمک کرده و با تطبیق خودکار افکت‌های صدا، یک صدای اختصاصی و با کیفیت ایجاد می‌کند. نرم‌افزار تلویزیون جدید چینی‌ها توسط سیستم‌عامل HongMeng هواوی اجرا خواهد شد.

این سیستم‌عامل پس از اعلام تحریم‌های آمریکا علیه هواوی و منع استفاده از خدمات و نرم‌افزار‌های گوگل در سال گذشته توسط این شرکت توسعه داده شد. سیستم‌عامل هواوی یک نرم‌افزار توزیع شده با هسته کامل بوده که برپایه میکروکرنل‌های ساخته شده توسط این شرکت ساخته شده است. سیستم‌عامل مذکور در تمامی دستگاه‌های هوشمند و پلتفرم‌های شرکت هواوی قابل اجرا بوده و از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH