افزایش درآمدهای کمپانی اچ‌تی‌سی طی ماه مارس علیرغم شیوع ویروس کرونا در جهان

شیوع بیماری CoVID-19 در جهان، امواج شوک‌آور متعددی را به صنعت اسمارت‌فون وارد نموده است. میزان تقاضا برای محصولات جدید با افتی چشمگیر مواجه شده و کمپانی اپل در کنار بسیاری از تولیدکنندگان دیگر ناچارا برنامه‌ریزی مالی خود برای 3 ماهه نخست سال 2020 را مورد تجدیدنظر قرار داده‌اند. اما کمپانی اچ‌تی‌سی علیرغم مواجهه با مشکلات مالی فراوان پیش از شیوع ویروس کرونا ظاهرا در ماه گذشته شاهد رشد درآمدهای خود بوده است.

ظاهرا روند زیان‌دهی اچ‌تی‌سی بالاخره کندتر شده است

بر اساس گزارش اچ‌‌تی‌سی در ماه مارس 2020، کمپانی از خالص مالیات غیرمستقیم 0.43 میلیارد دلاری مجموعا 14.2 میلیون دلار درآمد خالص به‌دست آورده است. این رقم در مقایسه با خالص مالیات غیرمستقیم 0.42 میلیارد دلاری و درآمد خالص 13.9 میلیون دلاری در ماه فوریه کمی بیش‌تر است. این افزایش درآمد در عوض عرضه محصولات جدید احتمالا مدیون وجود 2 روز کاری بیش‌تر در ماه مارس است.

این رشد درآمدی بر روی کاغذ احتمالا چندان چشمگیر به‌نظر نمی‌رسد؛ اما کماکان یک نقطه عطف مثبت برای کمپانی قلمداد می‌شود. بعلاوه این پدیده بدان معناست که علیرغم پیامدهای منفی بسیار چشمگیر شیوع بیماری کووید 19 برای تقاضا در داخل و خارج چین، اچ‌تی‌سی موفق به حفظ نرخ فروش خود شده است. همچنین در مارس 2020 اچ‌تی‌سی برای سومین ماه متوالی موفق به کسب درآمد حدودا 14 میلیون دلاری شده است؛ موضوعی که ظاهرا نشان می‌دهد اچ‌تی‌سی پس از سالیان طولانی زیان‌دهی بی‌وقفه بالاخره در مسیری صحیح قدم برداشته است.

انتظار می‌رود که شیوع فراگیر ویروس کرونا بر درآمد شرکت‌ها طی ماه آوریل و ماه‌های پیش رو تاثیرگذار باشد؛ اما تاکنون عملکرد اچ‌تی‌سی در سال 2020 نسبت به سال 2019 بسیار مطلوب‌تر بوده است. بخشی از این موفقیت مدیون تصمیمات کمپانی برای عرضه یک اسمارت‌فون پرچم‌دار 5G در اواخر سال جاری است.

1 در مورد “افزایش درآمدهای کمپانی اچ‌تی‌سی طی ماه مارس علیرغم شیوع ویروس کرونا در جهان”

  1. سلام به همه
    از مدیران سایت خواهش میکنم راهنماییم کنن در مورد خرید گوشی htc 10 lifestyle
    گوشی الانم نوکیا ۶.۱ هست
    ولی همیشه دلم یه گوشی QHD میخواست اما خیلی گرونن اما این مدل اچ تی سی چون قدیمیه قیمتش برام قابل قبوله
    معیار من برای انتخاب گوشی صفحه نمایش با وضوح بالا و نداشتن ناچ و اندازه ی کوچیکه
    اصلا در بند دوربین نیستم
    اما چون اندرویدش تا ۷ بیشتر ارتقا نداره و ضعف خدمات اچ تی سی از نظر تامین قطعات نگران کنندس برام
    خواستم نظر کلی شما عزیزان در مورد htc 10 life style بدونم و بنظرتون ارزش داره برای تجربه ی QHD نوکیا ۶.۱ بدم و این مدل اچ تی سی رو بگیرم؟
    ممنون میشم راهنماییم کنین

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH