سامسونگ تبلت‌های پرچمدار جدید خود را با دو صفحه‌نمایش بزرگ‌تر معرفی خواهد کرد

شایعات نشان می‌دهند که سامسونگ به منظور جذب افراد بیشتر به سوی تبلت‌های خود، قصد افزایش تنوع اندازه صفحه‌نمایش این دستگاه‌ها را دارد. به نظر می‌رسد که این شرکت کره‌ای با بزرگ‌تر کردن ابعاد نمایشگر تبلت‌های سری گلکسی تب اس (Galaxy Tab S) قصد انجام این کار را دارد. طبق شایعات مطرح شده، سامسونگ بر روی دو مدل جدید از تبلت پرچمدار گلکسی تب اس کار می‌کند.

تبلت جدید سامسونگ در دو نسخه 11 و 12.4 اینچی معرفی خواهد شد که بزرگ‌تر از نسخه 10.5 اینچی گلکسی تب اس 6 فعلی است. طبق گفته‌های منابع آگاه و مرتبط با این زمینه، نسل بعدی تبلت‌های گلکسی تب اس با نام گلکسی تب اس 20 معرفی خواهند شد که با نام تلفن‌های پرچمدار سری گلکسی اس 20 سامسونگ مطابقت دارد.

تبلت سامسونگ

در این میان، شماره مدل تبلت‌های جدید سامسونگ نیز فاش شده است. این دو محصول با شماره مدل SM-T970 و SM-T875 شناخته شده‌اند. احتمال می‌رود که اولین شماره مدل متعلق به نسخه وای‌فای مدل 12.4 اینچی باشد. مدل دوم نیز به نمایشگر 11 اینچی مجهز خواهد شد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ فقط این دو مدل را معرفی می‌کند یا مدل‌های دیگری هم در راه هستند. بنابراین، باید تا زمان معرفی رسمی تبلت‌های جدید این شرکت منتظر اخبار و شایعات بیشتری بمانیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH