نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 به‌زودی معرفی خواهند شد

پرچمدار بعدی نوکیا یعنی نوکیا 9.3 قرار است در ماه‌های آینده جانشین نوکیا 9 PureView شود. نوکیا 9 PureView در سال گذشته فروش‌های خوبی داشته و ارایه مدل جدیدی که بتواند آمار فروش آن را تکرار یا حتی بیشتر از آن بفروشد واقعا کار سختی خواهد بود.

براساس شایعه جدیدی که امروز منتشر شده، نوکیا 9.3 در اواسط یا اواخر سه ماهه سوم امسال معرفی خواهد شد. این بدین معنی است که ما احتمالا در ماه آگوست یا سپتامبر شاهد این هندست خواهیم بود. بنابراین به نظر می‌رسد که شرکت HMD برای رقابت با موج اول پرچمداران 2020 برنامه‌ای نداشته و خود را برای رقابت با موج دوم پرچمدارن امسال آماده می‌کند. البته نباید فراموش کنیم که در همان ماه‌ها سامسونگ از سری نوت 20، هواوی از میت 40 و گوگل از پیکسل 5 رونمایی خواهند کرد.

نوکیا در کنار نوکیا 9.3، از گوشی نوکیا 7.3 هم پرده‌برداری خواهد کرد. این هندست مدل بعدی نوکیا 7.2 خواهد بود که سپتامبر سال گذشته عرضه شد.

یک منبع آگاه گفته است که هر دو گوشی نوکیا 9.3 و 7.3 در حال گذراندن تست‌های نمونه اولیه هستند که تا الان خوب پیش رفته است. ظاهرا برای نوکیا 7.3، دو نمونه اولیه وجود دارد که یکی از آن‌ها از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند و ممکن است دستگاه نهایی باشد.

شایعه امروز درباره زمان معرفی نوکیا 9.3 هنوز قطعی نیست؛ ضمن اینکه مدیران HMD هنوز منتظر هستند ببینند شرایط شیوع ویروس کرونا در هفته‌ها و ماه‌های آینده به کجا می‌رسد.

1 در مورد “نوکیا 9.3 و نوکیا 7.3 به‌زودی معرفی خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH