آنر 30 پرو پلاس در رتبه دوم بنچمارک DxOMark قرار گرفت

آنر دیروز از اسمارت‌فون 30 پرو پلاس رونمایی کرد و در جریان معرفی آن مشخص شد که دوربین این گوشی در تست‌های DxOMark امتیاز ۱۲۵ را کسب کرده است. این امتیاز، آنر 30 پرو پلاس را در رتبه دوم قرار می‌دهد؛ یک پوینت بیشتر از هندست‌های هواوی میت 30 پرو 5G و اوپو Find X2 Pro و سه پوینت کمتر از هواوی P40 پرو.

آنر 30 پرو پلاس و هواوی P40 پرو دارای شباهت‌های زیادی در بخش دوربین هستند و DxOMark گفته است که اکثر کاربران به‌سختی خواهند توانست تفاوتی بین آن‌ها پیدا کنند. امتیاز عکس‌برداری و فیلم‌برداری پرچمدار جدید آنر به ترتیب ۱۳۶ و ۱۰۴ شده و در همه تست‌ها فقط یک یا دو امتیاز  کمتر از پرچمدار هواوی کسب کرده است.

آنر 30 پرو پلاس مثل هواوی P40 پرو مجهز به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سایز ۱/۱.۲۸ اینچ است اما لرزشگیر ندارد. دوربین اولتراواید آن هم یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی با سایز ۱/۳.۰۹ اینچ و میدان دید معادل ۱۷ میلی‌متر است.

همانطور که انتظار می‌رفت، نوردهی دوربین آن در همه سطوح نور خوب است و رنج دینامیکی آن هم مورد تحسین واقع شده است. ضمن اینکه سیستم بالانس نور سفید آن نیز عملکرد خوبی دارد.

DxOMark همچنین گفته است که ویدیوکلیپ‌ها، رنگ‌های بسیار خوب و بالانس رنگ سفید دقیقی دارند. هرچند ناپایداری‌هایی در نورهای کم وجود دارد، اما عملکرد فوکوس خودکار آن عالی است.

امتیاز دوربین آنر 30 پرو پلاس در بخش‌های فیلم‌برداری و عکس‌برداری پایین‌تر از هواوی P40 پرو شده، اما از بقیه رقبا بالاتر است. به نظر می‌رسد که قیمت پایه ۷۰۰ دلاری آن، علاقمندان گوشی‌های دوربین را ترغیب به خرید آن خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH